![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Europees Commissaris
|
![]() De hele post lezen Hamac. De hele post. ...en lezen hé. Liefst nog begrijpend lezen.
"Never discuss with idiots, they will drag you down to their level and beat you with experience." Laatst gewijzigd door non-conformist : 20 december 2015 om 17:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() O, bedoelde je "een zwart schaap bij of tijdens de verkiezingen verkoopt nu eenmaal gemakkelijk"?
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() De trouwe partijsoldaten vind ik echt prachtig: voor de verkiezingen schreeuwen dat het sossenbestuur de belastingen verhoogt.
Na de verkiezingen zelf nog een hele schep er bovenop doen, en dat verdedigen. Over schijnheiligheid gesproken.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() Je spreekt het woord "belastingen" echter niet uit, en je hoopt dat de mensen dat niet gaan doorhebben.
Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 december 2015 om 19:00. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() .. ik heb het niet door .. bedoelt u dat de belastingen dan verhoogd zijn ?
Gecertificeerd trol en beëdigd chroniqueur van het post-flamingantisme ~ Laureaat Annual Global Trollathon, Fukunasi (JP), January 2016 Officieel biograaf van Melikan Kucam #InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Dat is totaal iets anders! Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 december 2015 om 20:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Ben je failliet aan het gaan, kleine?
Tja, hoe zou dat komen? Misschien wat meer tijd in uw zaak steken dan hier dubbelnicks aan te maken.... Het is maar een suggestie hè? ![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 20 december 2015 om 20:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Europees Commissaris
|
![]() Tuurlijk jongen, tuurlijk.
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
SS al vergeten? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Er zullen nog vele truken van de foor komen.
Door welke toekomstige regering dan ook. Mijn buikgevoel zegt me dat de financiele situatie in La Belgique onhoudbaar gaat worden. Gezien de alsmaar stijgende kosten van ziekte , pensioen... Plus... de vluchtelingen die veel geld gaan kosten en voor veel maatschappelijke problemen gaan zorgen. Plus... de vakbonden niet vergeten.... Gaat de economie zwaar aantrekken? Ik dacht van niet. Wie ziet er een oplossing? |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het ligt ook niet aan hun pensioenen want die zijn het laagste vd Westerse wereld. Misschien hebben wij teveel ambtenaren, zijn die te weinig efficiënt, te veel ziek, overbetaald, werken die in part-time stelsels en hebben full-time payment, dubbele pensioenen (zonder economische tegenprestaties) ... Heel misschien ligt het toch aan het overheidsbeslag. Vanaf 1970 tot heden werden 1.000.000 werklozen in de ambtenarij verstopt met gevolg een waanzinnige staatsschuld en een nooit geziene deïndustrialisatie van België. We hebben de weinige overgebleven werkers uit de privé kapot belast en uitgeperst en geradbraakt (steeds meer produktiever). Is het niet wenselijk om het overheidsbeslag drastisch te verminderen? Is het niet wenselijk om van netto-ontvangers netto-bijdragers te maken? Laatst gewijzigd door demonen : 21 december 2015 om 09:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Daar zou ik graag meer over willen weten, demonen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Laat ik proberen een voorbeeldje te nemen dat u wellicht begrijpt. De Anti-Religieuzen (AR), een hypothetische politieke partij, heeft als breekpunten (dus te aanvaarden of geen onderhandelingen):
Alle andere partijen vinden die eisen onaanvaardbaar waardoor onderhandelingen met AR onmogelijk zijn. Ik betwijfel of u nog altijd zou vinden dat "daar geen enkele grond van waarheid in zit" of -zoals u eerder beweerde- onderhandelingen op andere punten mogelijk blijven. Tot slot: het zou aardig zijn mocht u mij in de toekomst volledig citeren, in plaats van alleen met uit verband gerukte zinnetjes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wat doe je? Ik ben regentes Frans in het College in Neerpelt. Ik geef les aan het tweede en derde middelbaar. Doe je je job graag? Ja, heel graag, je kan echt iets overbrengen op de leerlingen. Je krijgt de kans om de kinderen te zien evolueren. Zou je van werk veranderen voor een hoger loon? Nee, ik hou van mijn job en ik heb veel vrije tijd en dat is fijn met mijn kinderen. Wat verdien je? 1.899 euro netto. Bruto is dat 3.052 euro. Wat vind je van je loon? Dat is geen slecht loon. Moeilijk te vergelijken natuurlijk. Het is minder dan bij de politie, maar dan moest ik ook wel 38 uur per week werken, terwijl dat er nu 22 zijn. http://www.jobat.be/nl/artikels/het-..._content=blok1 Laatst gewijzigd door demonen : 21 december 2015 om 10:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
20u is full-time. Dus mijn vraag blijft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dat is verleden tijd. Hij heeft zijn leven verbeterd en gaat het nooit meer doen.