![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Neen zeker niet. Nooit de intentie gehad ook niet.
Voor geen geld in de wereld. Niet omdat ik geen geld wens, maar omdat ik zulk publiek liever mijd. Mijn autisme zou doorslaan als ik voor zulke mannen zou moeten lopen. Da meen ik oprecht. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Werk, een reis, geld verdienen. Dat is het dan.
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Ik heb dat probleem ook; ik heb soms lijpe thema's lopen. Maar mensen beperken zich tot klagen over het werk of zagen over anderen.
Ik zit soms met een ei en dan broed ik dat uit, een eureka arises, but the world doesn't stop to pause and think. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 2 Peche
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() Het allerergste zijn blinde vlekken van de maatschappij. en zeker hoe ze individueel manifesteren.
Zo werkte ik aan de mijn, maar dan ziet ge helderder bij de rest he. En kwaad als die worden als ge zelf is iets terug zegt dan ![]() Artisticly as I am, ... |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met twee jaar vrije tijd kan ik, mits enige planning, een MBA en een ManaMa intellectuele rechten en ICT-recht halen én de emigratie van mijn gezin voorbereiden.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 31 december 2015 om 18:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom nog eens op dat niveau les gaan volgen.... Be creative, doe zelf onderzoek, ipv anderen nakauwen...haal een PhD ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik kom uit den tijd van de licentiaten. En veel interessants is er in mijn vakgebied niet te onderzoeken.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Australië is wel een mooi levensdoel.
De andere kant van de wereld ![]() Wie daar de bio diversiteit mag onderzoeken en zich daar mag verplaatsen in alle vrijheid mag toch zeggen "te leven" ? Voor BE vind ik de Ardennen het schoonste stukske grond dat we hebben. Ik zit liever in een tentje daar dan in een vijfsterren hotel in een stad. Laatst gewijzigd door Peche : 1 januari 2016 om 06:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hier is geen toekomst meer voor mijn gezin en mij: mijn vrouw en ik hebben slechte ervaringen op het werk, met bepaalde mensen uit onze onmiddellijke omgeving enz. Wil ik nog een beetje loopbaan en fortuin maken, dan moet ik me grondig omscholen en elders mijn geluk gaan beproeven. Frankrijk en UK zijn grootste kanshebbers om naar te verhuizen.
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Al oud genoeg om enthousiast te zijn over het idee én op een leeftijd waarop ze gemakkelijk talen oppikken (zeker als ze de talenknobbel van mijn vrouw en mij hebben).
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#138 | ||
Secretaris-Generaal VN
|