![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Misschien moet u ook even http://forum.politics.be/announcemen...ouncementid=10 lezen. mvg, Arnold. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
|
![]() Ook nog even verduidelijken en toevoegen dat we voortaan strenger optreden tegen copy/pastes en diegene die de c/p hier plaatsen.
Wie we herhaaldelijk moeten wijzen op de regels, die nu toch al een hele tijd van toepassing zijn, en er zich nog steeds niet kan aan houden krijgt voortaan een weekban. Daarna hopen we dat je je hebt kunnen bezinnen en de regel omtrent c/p hebt kunnen doornemen zodat je er voortaan wel rekening meehoudt. Om die reden zijn Bloxbuster en rechtsliberaal al geband. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote]
Citaat:
(citaat:"weg met die ouderwetse plicht") Daar mag je dan vooral niet uit afleiden dat je oproept om verkiezingsregels te veranderen om het Blok te nekken? Hier zegt de Dokter; "een antibioticum om de bacteriën te bestrijden"! Leidt hier vooral niet uit af dat die dokter de bacteriën wil bestrijden hoor! Citaat:
Citaat:
Komaan hé Lazy, je hebt het hier wel over het journaille van de Morgen hé, de partijvod van de sossen, de rioolkrant van Besmet... Nooit gehoord van Notaris X, Regina Louf, Stevaert is God, en dies meer? Citaat:
En komaan hé, toch niet op een "studie" van de rioolmorgen zeker; hilarisch. Ik ben net eens gaan checken op hun site en jij moet mij maar eens één commentaar op hun toekomstige kiesintentie meedelen zie ivm kiesplicht. Het Blok is in deze slim genoeg om op de trouw van hun kiezers te rekenen en deze niet te vergeten. On topic nu! Voor mij moet de stemplicht worden afgeschaft!
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor mij ook.
Dat de stemplicht al 100 jaar bestaat is geen excuus om ze te eeuwig te behouden. En nu mogen alle pro-stemplicht democraten van mij heel hard beginnen te hopen dat die enquête van 'De Morgen' niet de invloed heeft die De Morgen daarmee dacht uit te kunnen oefenen en dat de stemplicht binnen een jaar of zo nog overeind is. Volgens de reactie van Slimme Stevaert VANDAAG is de stemplicht nog even veilig. De liefhebbers kunnen dus op twee oren slapen.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 27 oktober 2004 om 16:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bedankt voor de bijval Confucius.
Een mens geraakt op de duur nog 'confused' van al die tegenstand terwijl het toch zo klaar is als een klontje?
![]() |
#127 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#128 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Verwijten dat ze dat in het verleden wel hebben gedaan zijn geen argument in deze discussie. Voorlopig heb ik geen politicus opgemerkt die zijn mening heeft aangepast door deze peiling. En denk je nu echt dat ALS het zover komt, dat het VB zich dan in zijn eigen voet zal schieten en de opkomstplicht zal afschaffen? Hun dubbelzinnige huiding ligt in het feit dat ze nu lopen roepen dat het poging is van allerlei duistere krachten om hen klein te maken, maar er tegelijk toch zelf achter staan ... Degene die hun stukje op hun website nauwkeurig lezen, zien hier een mooi staaltje van VB's strategie. Insinuaties, associaties, ontkenningen, maar nooit een degelijk argument voor of tegen de opkomstplicht. Nogmaals: het gaat om een studie uitgevoerd door een bureau. Ik zie trouwens niet in wat de sp.a kan winnen uit deze discussie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Vreemdeling
|
![]() En als je dan toch over de opkomstplicht zelf wilt discussieren, antwoord dan eens op de hierboven aangehaalde argumenten over representativiteit, legitimiteit, gelijkheid, ...
Ik merk dat niet alleen het VB, maar ook heel wat forumgangers de discussie liever op strategische overwegingen ipv op redelijke argumenten willen winnen. En daar doe ik liever niet aan mee. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Turkje, bekijk alleen de titels van de topics die er door deze en gene forummer over gestart werd en je kan toch niet ontkennen wat De Morgen op het oog had, maar wat ze enkel tussen de lijnen geschreven kreeg?
De boodschap was bedoeld voor Slimme Stevaert, daar blijf ik bij. Dat die communistenvriend voorlopig niet bereid is gevolg te geven aan die verkapte boodschap maakt geen verschil. Zoals het voor mij weinig verschil maakt ter wille van welke motieven ook het stemrecht voor nationaliteitsbezitters eerdaags wordt ingevoerd. Bovendien ga ik toch blijven stemmen.
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2. SPa en de Morgen weten niet meer van welk hout pijlen te maken om op het Vlaams Blok te schieten en bereiken enkel het omgekeerde ! 3. het Vlaams Blok schiet niet in zijn eigen voet door de stemplicht af te schaffen, want ze weten goed dat hun kiezers overtuigde en trouwe kiezers hebben ! 4. In het verleden hebben andere onderzoeken net het tegendeel aangetoond. Bovendien zijn zowat alle politicologen het erover eens dat het Vlaams Blok veruit de trouwste en meest bewuste kiezers heeft van alle partijen. Wedden dat het verkeerd afloopt? En wat gaan ze dan doen? De verkiezingen afschaffen 'om de democratie te redden' ...? Dat is het enige wat ze nog niet geprobeerd hebben en wellicht ook het enige wat zou helpen.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of heb jij een onfeilbare kristallen bol?
![]() |
![]() |
#134 | ||
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waarom is je ondertiteling eigenlijk zo 'geweldig' vergeleken met je hogelijk intelligente bijdragen?
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
via allerlei onderzoeken of peilingen of wat dan ook, proberen ze de Vlaams Blok kiezer tot een ander kiesgedrag te brengen ! Vermits pure copy/paste niet meer mag moet je teksten herwerken... als dat soms niet zo vlot geschreven is of de zin een beetje uit elkaar hangt is niet relevant... als de boodschap maar duidelijk is !
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. Laatst gewijzigd door ancapa : 27 oktober 2004 om 18:46. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ja ja... en Sinterklaas bestaat echt ! De kerstman ook !
|
![]() |
![]() |