![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.theguardian.com/world/vid...damascus-video |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Raar toch dat er van de 17 miljoen inwoners er nog steeds zijn die in hun land bleven? WAAR ZOUDEN DIE DAN ZITTEN?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Gouverneur
|
![]() Nee, maar de selectieve verontwaardiging of zeg maar haat, baart mij zorgen.
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar onlangs moest men stoppen met de vele kandidaat-profiteurs uit Bagdad die hier ook binnenslopen met de rest van de bende zomaar binnen te laten!
Er is maar één oplossing: de grootste hoop van al die nieuwkomers terug ons landen uitschoppen! Indien ze hulp en veiligheid nodig hebben moet men ze daarbij helpen in hun eigen landen! Door desnoods diegenen die voor al die miserie zorgen manu militari naar de andere wereld te helpen tot er weer plaats is voor de rest van de burgers! De manier waarop men nu bommen zit te strooien en daarna ??? moet een beetje "serieuzer" gebeuren en daarna met de nodige opvolging zodat het straks weer niet voor niets is geweest!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of moeten we wat nu gebeurt overal nog leuk en normaal vinden ook? En vooral ongestoord laten voortduren? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie geen haat. Ik zie wel verontwaardiging over het schandelijk gedrag van bepaalde "vluchtelingen" en migranten. En blijkbaar mag dat volgens u niet. Het zou "selectief" zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een van de schandaligste beweringen die ik ooit gelezen heb op dit forum. Laatst gewijzigd door eno2 : 2 april 2016 om 16:12. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() We sturen de politici van extreem rechtse partijen voor 6 maanden naar de vluchtelingenkampen, gezien het daar volgens hun toch veilig is, en bijgevolg verwachten we van deze politici ook geen enkele tegenstand op dit voorstel.
Wanneer vertrekt de grote manitou van Antwerpen ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
http://www.unhcr.org/55e06a5b6.html
Wortelloze bomen vallen Laatst gewijzigd door AnarchoChristophe : 2 april 2016 om 19:53. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe komt 't dan dat 't er niet veilig is, wìe maakt 't er onveilig, trol?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Weet je nu al wie er wie terecht haatte? Sinds Zaventem moet het zelfs duidelijk geworden zijn voor de meest verblinde Gutmensch...
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, voor vluchtelingen, niet echter voor gelukzoekers, voor deserteurs, voor jonge kerels die hun familie in Syrië hebben achtergelaten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Toch wel tekenend dat niemand van de "vluchtelingenknuffelaars" op deze vraag inging. Net iets te confronterend?
Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb een maatje die er gerust wil opnemen , reden: hij is alleen , en zoekt gezelschap !! Maar .... ik denk dat die de gevolgen ervan niet wil inzien !! Maar ja , wij zijn te hard(vochtig) zegt/beweert die !! Hij zegt dan: "Een beetje naïef zijn kan geen kwaad !! Die personen hebben niets meer , alles kwijt , wegens oorlog !! En het zijn bovendien niet allemaal slechten of terroristen !! Of desnoods wil die kinderen van vluchtelingen opvangen !!" Maar hij kan op laatst van de maand zijn rekeningen niet altijd betalen , ze hebben bv al 4x zijn internet afgesloten !! Verkeersboetes !! Elektriciteit niet op tijd betalen , wegens vergeten !! Awel , ik laat die sudderen in zijn problemen , mocht die het doen !!
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 6 april 2016 om 03:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
23-9-2015 ‘Het internationaal recht is een keurslijf dat ons belet om de dingen te doen die ik logisch vind.’ Met die woorden viel N-VA-voorzitter Bart De Wever gisteren de Europese en internationale rechtsregels aan. Die moeten zich aanpassen aan ‘een veranderende sociale consensus’, en niet omgekeerd. http://www.standaard.be/cnt/dmf20150922_01881835 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Minister-President
|
![]() De vluchtelingenlobby en asielindustrie is een financieel-economisch macchiavellistisch middel van de politieke door Goldman Sachs geïnspireerde linkse én rechtse elite om van de autochtone werkkracht een economische werkslaaf te maken, om politiek verzet, oppositie en vakbonden aan banden te leggen en om van elke individuele kritische stem monddood, verdacht en dissident te maken. Het oude proletariaat is te mondig en bewust geworden, te weinig werkwillig en te veeleisend, het werd hoogtijd om via de Griekse eilanden een nieuw proletariaat aan te voeren, in massa's: een nieuwe afzetmarkt, lonen aan 5 euro per uur in ruil voor stemmen en papieren. Terugschroeven van de sociale verworvenheden.
Angst en schuldgevoel is wat men (non profit organisaties en media als vierde macht en partner van de elite en politieke kaste) ons - westerlingen- dagelijks ingeeft. Niet toevallig twee westerse gevoelens waarop men speelt. En wij, onnozelaars, lopen er blindelings in. |
![]() |
![]() |