![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Lieve Carlos, als je bedoelt dat ik dezelfde taal spreek als het merendeel van de Vlamingen, heb je zeker gelijk. Overigens spreek ik daarmee ook dezelfde taal als bijvoorbeeld de Surininamers, Antiliianen en Arubanen ![]() Overigens heb ik weinig boodschap aan bijvoorbeeld het VlaamsBlok net zoals ik geen boodschap had aan Pim Fortuyn of andere extremistische partijen, maar aangezien jij daar een voorliefde hebt gekweekt mag jij speciaal van mij uw waangedachten meenemen in uw dromen vannacht... Lief he ![]()
“Educatie is een lopend onderzoek naar onze eigen onwetenheid.” Laatst gewijzigd door De Vliegende Hollander : 1 november 2004 om 19:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Gouverneur
|
![]() Sedert 1815 was Luxemburg al een onafhankelijk Groot-Hertogdom binnen de Nederlanden.
![]() |
#124 | ||
|
![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() 31% van 16 miljoen zijn trouwens nog altijd 5 miljoen mensen, meer dan er Vlamingen katholiek zijn. Overigens woont de helft daarvan buiten Noord-Brabant en Limburg. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
|
![]() Citaat:
Maar euh, als de Belgische bevolking zou afstammen van de Belgae, waarom spreken de Vlamingen dan geen Romaanse taal? Tja, daar heeft het Groot Nationalistisch Belgisch Geschiedenisboek niet aan gedacht natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Vlaanderen was eigendom van de Koning van Frankrijk, Wallonie was eigendom van de
germaanse Keizer. Eigenaardig ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Europees Commissaris
Locatie: Samenkomst van de schrale, mijmerende Kempen en het overvloedige, spekbuikige Brabant
|
![]() Citaat:
Opmerkelijk dat een Vlaams-nationalist, de groep die altijd verweten wordt "romantische verzinsels" na te streven, een belgicist op zijn anachronistische ideetjes moet wijzen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |