![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat het ons dus hierbij maar houden. En wanneer je me dan nog begint te vertellen wat ik wel of niet besef dan denk ik, ja, we gaan het hierbij houden.
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() nochtans, de leadzanger van Eagles of death, toch iemand die t een beetje kan inschatten mss ... die zag dat anders, niet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Want hoe anders had dat de Bataclan kunnen voorkomen?
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar waar ik zeg, 'we gaan het hier bij houden', begrijp je dat niet?
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Minister-President
|
![]() Allez, dus slachtoffer zijn in de Bataclan maakt u een gezagsargument om over de veiligheid van openbare wapendracht te spreken? Dan krijg je een zeer éénzijdig verhaal hé. Dat is nu net de persoon die spreekt vanuit een vooringenomenheid omdat hij getraumatiseerd is.
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
je moet mij daar niet tussen proberen te steken hoor, ik ga haast nooit naar concerten, en ik draag haast nooit wapens ... ik heb daar heel weinig ervaringen mee dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Minister-President
|
![]() Ik begrijp dat je geen argumenten meer hebt. Je laatste poging was om uit mijn woordkeuze te concluderen dat ik er niets van wist. Ik ben nochthans 100% zeker dat ik hierover al meer research gedaan heb als jij. Het enige wat je hier komt vertellen is cafépraat.
![]() |
#128 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() ps over schietpartij gesproken ... heb je t filmpje gezien van hoe ze die Salaat neerhalen ?
netjes ... die mens gaat lopen...ipv van hunne poot uit te steken dat ie tegen de stenen knalt ... laten ze die voorbijlopen en dan schieten ze die langs achter neer ... zelfverdediging op z'n politie-Belgisch... |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
t is dat ze t niet zullen onderzoeken, maar echt met die beelden ... dat had de rechter die daar correct wapengebruik of zelfverdediging van moest maken echt wel in een lastig parket gebracht ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze zullen hem nog niet uitgelegd hebben dat in Belgie spijtoptanten geen strafvermindering krijgen, en dat ze die na het proces in de zelfde gevangenis steken als de mensen die hij er heeft bijgelapt. Die steken ze dan vroeg of laat wel een mes door zijn strot.
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Frontman Eagles of Death Metal: "Security had reden om niet op te dagen in Bataclan" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik kan ook een handvuurwapen gebruiken als presse papier. Laatst gewijzigd door Garry : 22 maart 2016 om 09:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In het stenen tijdperk bestonden er geen vuurwapens en toen sloegen ze hun slachtoffers dood met een knuppel. We kunnen misschien ook ineens alle bomen verbieden zo dat die niet meer kunnen aangewend worden om er knuppels van te maken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.voxeurop.eu/nl/content/ar...-een-schijntje |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iedereen heeft het RECHT van zichzelf en zijn naasten te verdedigen met gelijke middelen als de gene zijn belagers gebruiken,... ongeacht wat de wet dienaangaande, al dan niet, mag voorschrijven.
Je mag geen vuurwapen hebben. Je mag het niet dragen. Maar je moogt het wel gebruiken ter verdediging wanneer ge belaagd wordt door anderen die je te lijf gaan met vuurwapens. Art. 416 SWB: “Er is noch misdaad, noch wanbedrijf, wanneer de doodslag, de verwondingen en de slagen geboden zijn door de ogenblikkelijke noodzaak van de wettige verdediging van zich zelf of van een ander”. Laatst gewijzigd door Garry : 22 maart 2016 om 09:35. |
![]() |
![]() |