![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Onrust en terrorisme in Europa Parijs, Verviers, ... Discussies over de terreur van Islamitische Staat en Al Qaida op Europese bodem, Islamisten, Mohamedcartoons, en de opkomst van bewegingen Pegida, Vlativa, ... |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
3 seconden op google ... Ook IS is niet de meest dodelijke terreurorganisatie, dat is de islamitische rebellengroepering Boko Haram in Nigeria. Bij ons vooral bekend om de ontvoering van 200 schoolmeisjes in Chibok in april van vorig jaar. Boko Haram is verantwoordelijk voor 6.644 doden in 2014. Samen met IS is Boko Haram trouwens goed voor 51% van de aanslagen. In de top 5 (zie hieronder) staan ook de militante Fulani (een stam met islamitische herders) die een stuk minder bekend zijn maar vaak toeslaan in Nigeria dus zuivere taqiyya van uwentwege
sus antigoon ![]() sociale en politieke voordelen, maar van onze roots doen we geen afstand, dit zou verraad zijn. Belg pas of geen , maakt geen verschil, enkel nodig voor het één en ander te bekomen. |
|
![]() |
![]() |
#125 |
Europees Commissaris
|
![]() Islam komt altijd met een brok extremisme, overal waar het opduikt. Je kan zeggen dat dat bij alle ideologieën is, maar bij de Islam lijkt het me buiten proportie.
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
OK dat accepteer ik. Vanwege de term "wereldwijd". Conflicthaarden op grote schaal incluis. Dat zinnetje kon ik ook interpreteren als betekenend dat ze OVERAL (wereldwijd) aan de top staan met aanslagen. Dat is dus niet zo. Europa heeft een aandeel van 0.5%. Van Amerika weet ik 8% van hun nationaal totaal. Toch wel zeer laag. Je hoeft me niet met taqqiya te behandelen. Ik ben geen moslim. Laatst gewijzigd door eno2 : 20 maart 2016 om 21:07. |
|
![]() |
![]() |
#128 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
De profeet was een militair leider, een massa moordenaar . Zelfs een steen zal roepen: achter mij zit een Jood, dood hem! Het is de meest achterlijke godsdienst, met de gruwelijkste geschiedenis. Daar zillen altijd problemen van komen. Het is geen toeval dat die beestenboel andersgelovigen en atheisten blijft uitmoorden. Laatst gewijzigd door Odol : 20 maart 2016 om 20:44. |
|
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vermits er volgens de Turkse president maar één islam is kan het antwoord alleen bevestigend zijn. Wat elke dag opnieuw bewijst niet te deugen mag in zijn geheel verketterd worden.
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() een gematigde islam bestaat niet (dixit Recep Tayyip Erdoğan, pres. van Turkije)
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
België heeft echter al lang gekozen voor de politiek correcte oplossing, dus geen zorgen, de Islam zal niet verketterd worden. Gewoon af en toe een aanslag incasseren en that's it.
![]() |
#133 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie niet in waarom er geen uitzondering kan gemaakt worden op die wet gezien moslims zelfs elkaar uitmoorden in hun eigen zandbak. Je ziet van hier dat ze zich, eens ze in de meerderheid zijn, toleranter zullen opstellen tegenover de ongelovigen in andermans land. In héél Europa zetten ze nu al de boel op één of andere manier op stelten. Een tekening in een satirsch blaadje volstaat nu al om de hele redactie uit te moorden.
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat er nog mensen zijn die de islam willen goedpraten..... ongelooflijk. |
|
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, we mogen niet heel de Islam veroordelen. Alleen die in Saoedi Arabia, Qatar, Oman, Yemen, UAE, Bahrein, Kuweit, Turkije, Syrië, Irak, Soedan, Egypte, Lybië, Algerije, Marokko, Tsjaad, de moslimstaten in Nigeria, Iran, Afghanistan en de omliggende stans, Pakistan, Bangladesh, Somalië, Brunei, Indonesië, Tsjetsjenië, de Commoren, en nog een pak shariah landen links en rechts, en de Islamitische enclaves in Westerse steden, maar al de rest zijn voorbeeldige burgers.
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dergelijke vragen suggereren dat de islam "van nature" niet gewelddadig is, wat een leugen is gezien de islam ontstond uit bloedig geweld en onderdrukking. Deze vragen suggereren eveneens dat moslims geen "bepaalde" verantwoordelijkheid hebben om gewelddadig extremisme te bestrijden. Als dat wel het geval was hadden de islamitische wetenschappers zich die vragen niet alleen gesteld maar ook beantwoord. Niet dus. "Veel islamitische wetenschappers maken zich zorgen over het gebruik van religieuze teksten en de jihadgedachte om geweld te rechtvaardigen" volstaat geenszins als "positief alternatief verhaal" op het wereldwijde moslimextremisme van de eigen geloofsgenossen.