![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja, dat is nader genoeg omschreven, op die manier hebben ook de Walen hier niets meer om van te profiteren.
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het spreekt voor zich dat Walen ook vreemdelingen zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.nahima.be/nl/een-nieuwe-moslimexecutieve http://forum.politics.be/showthread.php?t=89582
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, je bent niet per definitie schuldig omdat je moslim bent. Mijn anapak is alles behalvez soft, eerder weldoordacht, met geschreeuw zonder inhoud kom je nu eenmaal niet echt verder. Rede is een goed uitgangspunt,emoties daartegen niet. Ik heb gene belangstelling voor het falen van moslims. Dat wordt nu ook eigen verantwoordelijkheid want dat scheidt vanzelf kaf en koren, ongeacht origine. Dat laatste ergert u? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie gaat dat betalen ? Ik heb in mijn naaste omgeving ervaring met pleegouderschap. Er is een tekort aan pleeggezinnen. De natuurlijke ouders blijven meer rechten behouden over hun kinderen dan de pleegouders.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wel wanneer die mensen niet met onze principes kunnen leven, dan hebben ze vaak gelukkig een dubbele nationaliteit. Verhuizen helpt wanneer je ergens niet mee kunt leven. Tijd voor kloten aan het lijf ,er wordt geen keuze meer gegeven, iedereen aan de bak zeg maar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat we kosten noch moeite moeten besparen. Investeren in de toekomst.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik denk dat internaten dan weer aangewezen zijn. Als alternatief voor falende ouders, wat niet gelijk is aan de band doorknippen tussen ouders en kinderen. Je investeert beter in opvoeding dan nog een bus straathoekwerkers, betaald door de overheid.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wanneer er ergens duimschroeven moeten worden aangedraaid dan is dit voor mij die vrijheid van religie, niet alles kan en mag omdat God even niet op vakantie is, volgens de verbinding met zijn zelfverklaarde vertegenwoordigers. God is op vakantie, daarom doen wij het liever zelf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kun je in alle ernst geen strak plan noemen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien zou dit internationaal zoveel rel geven dat het niet lukt en ook niet klopt, gezien de stroom vluchtelingen, vaak moslims die wel binnen geraken, al of niet legaal. En ook moreel niet toelaatbaar is. Wel kun je lik op stuk geven, wil je niet of denk je niet te kunnen? Waarom zouden we dan alle voordelen van die principes geven? Aan die waanzin kun je wel paal en perk stellen, ongeacht origine ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vertaal je manifestje eerst eens naar het Arabisch.
We zullen dan aan de moslims vragen of ze akkoord gaan met een vrouw. ![]() Heerlijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wie gaat die kosten noch moeite betalen en opbrengen ?
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ok.. domme mensen mogen ook een mening hebben, het boeit me geen hol om dit te vertalen, en mannen die problemen met slimme vrouwen hebben, zouten beter op. Waar ga jij naartoe?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Machteloos ben je... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De ervaring die ik in mijn jeugd had is dat er voor klasgenoten die op internaat zaten niet aan opvoeding werd gedaan. Het enige verschil was dat zij slechts in het weekend naar huis gingen, een eigen kamer op school hadden en vastgelegde uren voor studie. Er was niemand die ouderlijk gezag had over de jongens op internaat.
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Minister-President
|
![]() ![]()