![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geef uw plan maar eens, we gaan hier niet tooghangen met uitspraken die niet onderbouwd worden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Niet alleen in woord en gedachte (wat ik nog kan toestaan) maar ook in doen en laten (en dat loopt grondig fout) Uw softe aanpak is gedoemd want gesteund op menselijkheid, gematigdheid, rede, en verlichting. En net op die domeinen falen moslims wegens door hun religie inhumaan, redeloos, fanatiek en obscurantistisch.
![]() |
![]() |
![]() |
#103 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is helemaal niet " fout" maar gewoon gezond verstand, lukt het hen niet of wordt er gemort dan schaffen we die executive af. Ik ga niet opnieuw de discussie aan wat islam is of niet, dat boeit me totaal niet meer. Ik heb geen ambitie moslim te worden, ben er klaar mee met islam en discussies daarrond. Vertel hoe gaat u de problemen verwijderen, heeft u een strak plan? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#104 |
Europees Commissaris
|
![]() De Makak Moet Weg!!!
![]() |
#105 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Geen geld voor idiotie (religie) En met religieuze leiders praten heeft geen zin. Dat is zoals tegen een hond proberen wiskunde uitleggen, dat gaat er niet in, en als je te veel op zijn zenuwen werkt blaft hij, en tenslotte bijt hij u. Citaat:
Dat slaat nergens op. Direct afschaffen die handel. Om onzinnigheden te geloven hebben islamieten geen subsidies nodig. Kijk maar naar al die moslimlanden. Daar geloven ze ook gratis ende voor niks in Allah Akbar en dergelijke zooi. Citaat:
Nu nog de juiste conclusies trekken en de juiste handelingen stellen... Citaat:
Hierboven kon je reeds een summiere schets lezen. De details kunnen naar believen ingevuld worden, maar de basislijnen zijn uitgetekend.
Laatst gewijzigd door Supe®Staaf : 28 maart 2016 om 18:56. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#106 |
Banneling
|
![]() Het is een onmogelijk parcours staaf.
We dienen de focus te vernauwen zodat ge meer en beter resultaat boekt. Allereerst dienen wij ervoor te zorgen dat mensen vastgehouden kunnen worden, geplaats kunnen worden en heropgevoed worden waar ouders falen. Think long term period. |
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als we het allemaal écht willen is er niks onmogelijk.
Maar er zijn nog steeds multicul-mollen onder ons, moslimpamperaars, straathoekwerkers, subsidieslurpers, ramadan-rukkers en softe thee-en-koekjes-islam-dromers. Citaat:
Citaat:
Wir schaffen dass überhaupt nicht. Laat ze in hun islam-vet sudderen, in hun warme landen. Dan moeten ze hier niet stoken in de winter, en dat is nog goed voor ons milieu ook.
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan heeft het demokratische legitimiteit. Citaat:
Elke moslim is een potentiële terrorist. Dat is inherent aan hun islamitische koran-gedachtengoed van jihad. Citaat:
Wil je moslim zijn: eruit!
![]() |
![]() |
![]() |
#110 |
Banneling
|
![]() Gaat nooit gebeuren, weet jij en ik.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Het is hun manier om er mee om te gaan... Sommigen branden kaarsjes, anderen maken een tekening... Nog anderen willen persé hun gewelddadige fantasieën delen met iedereen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zou er in jouw plaats maar niet al te gerust in zijn...
Citaat:
Citaat:
Of waar ze maar willen, als het buiten België en nog liever buiten Europa is.
![]() |
![]() |
![]() |
#114 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Wie gaat de vluchten betalen ? De onteigeningen of schadevergoedingen ? De vele procedures ? Ik ben ook geen fan van de islam, om het zeer zachtjes uit te drukken, maar honderdduizenden mannen, vrouwen en kinderen gedwongen deporteren is niet enkel onmenselijk, maar ook astronomisch duur en zal ongetwijfeld ook niet te voorspellen gevolgen hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Een enkeltje naar een zandbakland kost de wereld niet. Citaat:
Maar in een eerste stadium zou ik nog redelijk coulant zijn voor vertrekkers. Geef ze de tijd om hun huis te verkopen, en als ze snel opkrassen, dan ben ik bereid om een en ander blauwblauw te laten. Citaat:
Dat zou moeten duidelijk zijn na vorige week.
![]() |
![]() |
![]() |
#116 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Van een terreurorganisatie wordt alle eigendom aangeslagen. En als laatste, geen procedures. Een plastiek zak van de Aldi de man om kledij mee te pakken, goud, geld en juwelen, dat blijft hier, als rechtmatige schadevergoeding. Inpakken en vertrekken.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 28 maart 2016 om 21:30. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We moeten in eerste instantie een klimaat scheppen zodanig dat ze vrijwillig en met volle goesting vertrekken:
-alle voorrechten afpakken -geen huizen meer laten huren -halalvlees immens duur maken of totaal verbieden -dresscodes invoeren (geen hoofddoeken) -subsidies intrekken
![]() |
![]() |
#118 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dan komt er een bevolkingsexplosie.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#119 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De mens heeft slechts één natuurlijke vijand en dat is zijn eigen soort.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#120 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |