![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat ik zijn actie niet goedkeur maar toch ... ![]() ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 april 2016 om 10:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
lees toch eens uw NVA gezever man ... zijt eerlijk ... ![]() ![]() ![]() sorry hoor ,, |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er was er ooit eens éne, in een ver verleden, die gewoon zijn andere kaak wist aan te bieden, dacht ik. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 27 april 2016 om 10:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die jongens het ginder uithangen dan pakt diegene die er het dichtste bijstaat een stok en hij mept er op. Als hun ouders dat dan te weten komen dan zijn ze dankbaar tegenover diegene met de stok. De meeste mensen hier begrijpen dat niet, ze kunnen zich trouwens zo'n gedrag niet eens voorstellen.
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kan u garanderen dat daar geen Wahabisten/salafisten/islamisten tussen zitten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In het eerste geval beginnen ze wat rechts te denken uit schrik dat ze nog zullen groeien en in het tweede geval blijven ze lachend in hun zetel zitten. De N-VA is totaal gedomesticeerd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Want bij mijn weten zijn er GEEN linkse partijen in de Vlaamse en federale meerderheden aanwezig, of het moet zo zijn dat jullie Open VLD en CD&V LINKS noemen ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En tenslotte, hoeveel partijen heb je al gekend die vrijwillig hun volledige programma hebben opgegeven? Op dat gebied zij ze de VU in het kwadraat.
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe komt Vlaanderen dichterbij onafhankelijkheid met de N-VA als deel van het Belgische establishment?
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het toch tamelijk ontstellend dat een veelbelovend man als BDW uiteindelijk een afgaande luchtblaas blijkt.
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
de man heeft geen greintje zelfrespect, hoe erg hij dat met zijn modieuze maatpakjes ook tracht te camoufleren. hij heeft het niet, wie gelooft die man nog? Laatst gewijzigd door Anna List : 27 april 2016 om 13:55. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |