![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Kijk, die mensen moeten natuurlijk betaald worden, maar een luchthaven platleggen en opnieuw eens miljoenen economische schade veroorzaken omdat uw overuren een paar weken achterstand hebben (nota bene onder deze omstandigheden), dat is zever en onverdedigbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom heeft de directie dan nagelaten om dit uit te praten met hun personeel als dit zo is of was ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
|
![]() Citaat:
![]() De eikels zijn in wilde staking gegaan om een "gesprek" te forceren. "staken als ultiem actiemiddel" is voor mietjes, ineens de blok erop! "Rudy De Leeuw wenste geen kommentaar te geven" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Dien Rudy De Leeuw is een eikel feitelijk wel ja ,,, het enige dat ie kent is mensen op juten ...en mensen beletten om ten brode te gaan... kan die man nu niet praten of onderhandelen direct met de overheden zonder te staken ?? zou dat niet beter helpen??
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Ik heb het alvast gehad met de luchthaven van Zaventem: vanaf nu zal indien er keuze is via Luik of Eindhoven zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had de ervaring om de maand mei in B + Fr te zijn. De zaken van kort gevolgd door omstandigheden, zowel op Zaventem als op CDG (terminal 2). Nu ga je me niet 1 goed woord horen zeggen pro de franse regering (en hun gestaak aldaar,) maar: ... te velde waren mijn ervaringen duidelijk pro Franse aanpak, voor ne keer. Veel gestructureerder, no BS en duidelijk minder gezeik. En wat de stakingen in B. zelf betreft: Michelin zou ze 3 lullen toedelen. A'peland.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 11 juni 2016 om 09:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |