![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#122 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu denk ik aan de wijze woorden van Pontifex. Zeg nooit dat iemand een idioot is. Desalniettemin kan U ze kussen klojo.
Mijn vriend waarmee ik samenwerk is een internationale, gestudeerd in SYdny, muziek. FU Laatst gewijzigd door zonbron : 24 mei 2016 om 21:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Minister-President
|
![]() Ach, wees blij dat ik hier af en toe eens tijdens rustiger momenten in het echte leven langskom om hier eens voor een beetje ambiance te zorgen. Want geef toe, het zou hier anders maar een saaie incestueuze bedoening zijn met al die gelijkgezinden die hier alleen maar voor eigen kerk komen preken. Aan wat zouden jullie zich anders nog moeten ergeren?
(En nee : ik neem dit forum ook weer niet al te serieus. Ze is geen representatieve doorsnede van de bevolking omdat hier vooral de uitersten domineren). Citaat:
Als ze dan ook maar aanvaarden dat hun vrijheid ook de mijne is, dat ik dan ook mijn gedacht mag zeggen, en dat ik het dan ook oneens mag zijn met hen. Maar precies daarmee hebben jullie het moeilijk. Wie het niet met jullie eens is, is volgens jullie dom en naïef. Of erger : een verrader / afvallige (kies zelf maar). Want jullie hebben de Enige Echte Waarheid in pacht. Citaat:
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 25 mei 2016 om 02:12. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ben eigenlijk benieuwd wat je pro-Israëlische antimoslim-vriendjes hier op dit forum daar van vinden. Dat moeten nog leuke diskussies zijn.
Solidarnosc : "Typisch voor de meeste rechtse nationalisten. Als het gaat over de rechten van de Vlamingen ten opzichte van de Franstaligen (een arme minderheid, dus zeer dapper!), dan kan het nooit op en is het om 't er radicaalst. Maar als het gaat over de verdediging van de rechten van de Vlaamse werknemer ten opzichte van (buitenlands en binnenlands) kapitaal, dan is een mes in de rug het enigste wat ze die werknemers te bieden hebben. Laatst gewijzigd door Doomy : 25 mei 2016 om 02:28. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Denky @Doomy dat ik een echte man ben omdat ik een bepaald geloof aanhang? Of is dit een verdomde grap? Plots ben ik pro-(het)Heilige land? For crying out loud!
Dit forum zit vol met muzels en joden, no doubt. De denkpatronen zijn uiterst herkenbaar en NIET compatibel met 'ons'. Laatst gewijzigd door zonbron : 25 mei 2016 om 06:06. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Minister-President
|
![]() Een internationale, gestudeerd in SYdny (sic), muziek? Klinkt als een interessante job! En wat voor muziek is hij precies?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wij hebben veel samengewerkt op bepaalde gebieden. Maar nu gaat hij voor het geld, Pop en commercieel (Video met vrouwvolk etc, wereldwijd, ook in MO) enzo... ons ideaal brengt heden niets op, maar we gaan gewoonweg door. Super! HAha, lach even... mijn excuses. Vroeg of laat komt ook dat terug, Kraftwork x 100000000... Ik zou U graag mijn stijl vernoemen. Maar dat kan hier niet, dan zou het te gemakkelijk worden. Klint groot, maar vergist U zich niet. Het is gewoonweg gewoon. Op TV met een logo van een Netwerk is cool, maar hier thuis is dat gewoonweg, gewoon. Ikzelf had geen muzikale basis hoor (toch wel, maar niet zoals Sydney), eerder technologisch. Maar samenwerkend, wonderen gebeuren. Tweerichtingsverkeer... Mijn beste vrienden heb ik in de kunst en muziek gevonden. Techies be techies. Laatst gewijzigd door zonbron : 25 mei 2016 om 06:54. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 25 mei 2016 om 08:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() We zitten hier op een forum eeeeh! In het cafe zou ik U iets anders zeggen (NOT).
![]() Ik vind die beer er toch wel erg lief uitzien. Ik heb Uw bericht ontvangen @Pandareusje. Dit had ik nooit verwacht. ![]() Laatst gewijzigd door zonbron : 25 mei 2016 om 08:57. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Over your head. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vanuit je information room met 8 x 3 meter schermen rondom ?
|
![]() |
![]() |