![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In feite zou men enkel moeten letten op de bekwaamheid van de werknemer om het werk te doen en niet op het geslacht. Toegeven aan racistische eisen van de klant is illegaal of zou dat dienen te zijn. Als mijn ideologie zegt dat negers me niet mogen aanraken kan ik daarom nog niet eisen dat geen negers als redder ingezet worden in het zwembad dat ik afhuur. Dat is aanzetten tot discriminatie. Waarom dan niet spreken van discriminatie wanneer moslims racistische of sexistische eisen beginnen stellen rond de redders in het zwembad? Laatst gewijzigd door Johan Bollen : 7 juni 2016 om 02:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Minister-President
|
![]() Klacht indienen hoeft niet perse, toen JM Paff een zwarte man een trapje gaf tegen zijn kont stond De Witte van het toenmalige centrum te schuimbekken op tv hoe rascistisch dit was.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als het volk zich niet verenigd en enkel via online fora debat voert, wat ga je dan bereiken? Maar tegelijk begrijp ik dat niemand dat op zich wenst te nemen. Maar wat weerhoudt een organisatie als Pegida dingen in perspectief te stellen via de rechtbank? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() Omdat ze bang zijn.
Ze willen het hydra monster niet ontwaken. Maar dat is dus je laten leiden door angst. Ik blijf het mij afvragen, ondernemen organisaties zoals pegida wel de juiste stappen? Kan het niet gerechtelijk? |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Parlementslid
|
![]() Kun je niet goed lezen Jan? Er staat UITDRUKKELIJK vermeld dat het VROUWELIJKE medewerkers moeten zijn! Welk woord in die zin begrijp je niet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Er wordt hier kinderen een samenlevingsmodel voorgeschoteld van sexuele segregatie. Deze 'opvoeding' is allicht een complement bij andere gelegenheden waar de haat tegen ongelovigen of Joden wordt aangekweekt. De structuur is namelijk dezelfde: het gebeurt in de verborgenheid 'na de uren', 'als de ongelovigen weg zijn'. De wereld waarin sex als slecht wordt voorgeschoteld is die van de armoede, maar ook van het geweld. Er is een rechtstreekse lijn naar de sexuele gewelddaden waaraan moslims uit Belgie zich in het MO en Noord-Afrika in grote getale en met veel overgave aan overgeven. Voor het eerst sedert de Hitlerjugend worden opnieuw kinderen in Europa op systematische en constante manier gehersenspoeld. Zoals opnieuw voor het eerst sedert WOII in West-Europa Joden worden vermoord op een systematisch geplande manier. En alles lijkt zijn summum in Belgie te beleven. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Het is toch uitermate fantastisch om vast te stellen hoe stapje per stapje de islam 2000 jaar westerse cultuur opvreet. Bovendien gesponserd door de westese cultuur zelve!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#131 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Er zijn heel specifieke omstandigheden en contexten waarin wat als segregatie wordt ervaren - en binnen die context ook bewust is - niet noodzakelijk als discriminatie moeten worden getypeerd. Als jij niet toegelaten wordt tot een lesbo-bar dan kan je je terecht gediscrimineerd voelen. Als diezelfde lesbo-bar geen mannelijk personeel in dienst neemt dan mag dat zelfs volgens de letter van de wet discriminatie zijn. Het blijk evenwel dat velen zich een soortement van moreel pragmatisme aanmeten als het gaat over dergelijke contexten. Het voelt vertrouwd genoeg om zich te weerhouden van virulente oppositie. Wat onvertrouwd aanvoelt, wat als bedreigend wordt ervaren verdient dan blijkbaar wel weer een rigoureuze Stasi-aanpak. Als jouw morele gevoel voor gelijkheid zo oprecht en geloofwaardig is als je laat uitschijnen dan zou je minstens net zo gedegouteerd moeten zijn over de racistische, discriminerende verbale stront die menigeen hier neerplempt. Voor alle duidelijkheid en voordat je mij van al te linkse sympathieën verdenkt, als er in deze zaak een klacht komt, dan moet die ten gronde behandeld worden. En zal ook het strafrecht correct moeten worden toegepast. Ik hoop dan wel dat die klacht van een van de vermeend gedupeerde werknemers komt. Zij zijn rechtstreeks betrokken, samen met de werkgever en de klant. Het zijn die partijen die tot een niet-eenzijdige overeenkomst zijn gekomen. Of tenminste, dat zou desgevallend moeten blijken. Dat de tafelspringers en schreeuwers in de tussentijd hun onmiskenbaar discriminerend gewauwel voor zich houden.
“If you tell the truth, you don't have to remember anything.” Laatst gewijzigd door GandalftheGrey : 7 juni 2016 om 16:35. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Minister-President
|
![]() wat zegt het dinges van gelijke kansen en racismebestrijding.
Die doen alsof hun neus bleodt zeker? |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Maar je hebt gelijk. Het is kwalijk als verantwoordelijke ouders hun kinderen indoctrineren met ideologische nonsens. Het tragisch grappige is dat 'zij' net zo denken over 'ons'. Het is een illusie te denken daar iets te kunnen aan veranderen door middel van een repressieve aanpak. Ik denk dat er intelligenter manieren zijn om tot een evenwicht te komen.
“If you tell the truth, you don't have to remember anything.” Laatst gewijzigd door GandalftheGrey : 7 juni 2016 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Opletten mensen, hier worden grenzen verlegd.
Verlangen dat mensen die in onze landen willen wonen, zich aanpassen aan onze waarden & normen, ook onze wetten respecteren & 't gelijkheidsbeginsel, verankerd in onze grondwet, naleven = 'n repressieve aanpak! Hoe ver ben je dan al heen?
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Of in een ander islamitisch land? Het zou geen post pakken. Je moet ook de rollen eens omdraaien he. Hoe zou het zijn als wij dat zouden doen bij hun? Varkensvlees serveren op hun scholen. Sexy gekleed lopen in SA Wie hier woont is in de eerste plaats Europeaan en Allah staat daar niet op voorop. Laatst gewijzigd door Peche : 7 juni 2016 om 17:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En evenmin gaan we de SA levenswijze hier tolereren. Maar die denkwijze is wat sommigen nu net wel in een zekere mate demonstreren. Ik denk dat we beter kunnen. Wel ttz, ik hoop het.
![]() |
![]() |
#138 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]()
![]() |
#139 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ze liggen waar ze sinds geruime tijd liggen. Alleen pretenderen sommigen dat ze verder geëvolueerd zijn.
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is hetzelfde als ginder varkensvlees op school serveren. We dienen ons los te trekken van religieuze waanzin voor het te laat is. |
|
![]() |
![]() |