![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
Een Belgisch-Luxemburgse confederatie zou iets anders betekenen. Binnenkort verschijnt er een gemeenschappelijke B-L Euromunt, met de beeltenis van de twee staatshoofden. De Belux Unie, waarin Belgie overheerste was onprettig voor de Luxemburgers, maar op voet van gelijkheid willen ze misschien wel opnieuw iets opstarten met de Belgen ? Een voordeel van een Belgisch-Luxemburgse statenbond : nieuwe kansen voor het Letzebuergesch in de streek van Arlon-Arel. Een voordeel voor Belgie : samenwerking met een rijk dynamisch landje. Een voordeel voor de twee landen :meer gewicht in de economische statistieken bijvoorbeeld. Laatst gewijzigd door Boduognat : 11 november 2004 om 17:06. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Nog iemand die expert is in landgeschiedenis !
Laatst gewijzigd door carlos : 11 november 2004 om 17:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]()
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() En toch, wat ze ook doen en beweren, krijgen wij ZE wel die
MOFFEN van het Vlaams Bl ... of Vlaams weet niet wat! |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() Jeaaah Carlos the Jackall... nog maar 60 jaar bezig en al bijna succes... nu kan je zelfs al de hulp van de bubbeltrutten inroepen... Zo'n beetje zoals de Belgen die net de oorlog tegen de Duitsers aan het winnen waren toen die Amies en Tommy's zo plompverloren zijn komen meehelpen ![]() ![]() ![]() ![]()
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We krijgen ze wel, die moffen!! Leve België! Leve de Koning! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Gouverneur
|
![]() Tja, één ding maken de reacties van veel BuB-leden en anderzijds belgisten wel duidelijk... Het zijn echte staatsnationalisten die als enig doel hebben gans het Belgisch (Luxemburgers dus incluis) onder het gezag dient worden te gebracht van één nationale(-istische) regering.
Waar de drang om Luxemburg te beheersen vandaan komt, is niet echt duidelijk geworden. De één dacht dat Luxemburg aan België was ontstolen (nog even je geschiedeniskennis bijwerken mijn jong), de ander wijst op taalverbanden... Dat veel Flamingaten hier afstand van nemen is natuurlijk niet zo vreemd. Die kennen de klappen van de zweep wel en wensen dat blijkbaar geen anderen aan te doen... ![]()
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() En toch krijgen wij ze wel de ... MOFFEN ! Vlaams Bl... barst !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
|
![]() Citaat:
Dit soort volk komt hier de flaminganten de les spellen. Gelukkig gaat het hier over een uitstervende soort.
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() Nog een valse bewering waarvan de Vlaams B ... ers geen enkel bewijs kunnen leveren ! Van annexatie gesproken, waarschijnlijk steunen ze zich op "Mein Kampf" en Adolf Hitler !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
Behalve wat plunderingen en het vrijuit gaan in een naoorlogse groepsverkrachting ben jij niet gekomen hé. Of is het bij jou ook een kwestie van jaloersheid dat je nu zo doet fulmineren?
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En carloske is weer over de moffen bezig.
Je hebt me nog altijd bewijzen te goed, trouwens. Trouwens, (voor de honderdste keer,) wat denk je dat er gaat gebeuren als het Blok er is met een nieuwe partij? Denk je echt datde mensen gaan zeggen 'goh, die partij is racistisch ik stem daar niet meer op'. Nee, men zal zeggen 'Schande dat een partij monddood wordt gemaakt, de volgende keer stem ik er op.' Al drie keer gehoord de afgelopen vier dagen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() Drie keer maar ... wat weinig ! Verder beantwoord ik niet meer uw lasterlijke aantijgingen. Ik walg van U !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Ik heb nog altijd geen bewijzen van UW lastelijke antijgeningen tegenover mij. En ik hou me ook niet meer bezig met van u te walgen. Ik heb dat ooit gedaan, ik ben een ganse week ziek geweest. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik walg ook van u, mof.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Spijtig, Pelgrim, dat U er niet van gestorven bent !
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]()
EENDRACHT MAAKT MACHT * EINIGKEIT MACHT STARK * L'UNION FAIT LA FORCE - Sport, Opium van en voor het Volk - Even ter herrinering: de meerderheid in een democratie is 50+1 op 100. Het VB haalt in VL ongeveer 25 op 100 |
|
![]() |
![]() |