![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Plus de rest... Q. is voor een keer geen boompje aan het opvrijen. BTW, het gaat idd. over moslims. SURPRISE! Duh.
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een beetje zoals jouw post dus. Nooit gedacht dat ik het met Demir eens zou zijn maar zij heeft overschot van gelijk: kiezen of delen.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kortom, voor u mag die dubbele nationaliteit rustig blijven voortwoekeren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik geef u van harte het recht op uw eigen mening. Maar wat u hier etaleert is gewoon vooringenomenheid. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Demir spreekt van Turken, maar zal moeten aangeven dat Amerikanen en Japanners even goed onder de nieuwe wet zullen vallen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Zelfs Bart De Valck van TAK begint NV-A al te beschuldigen de fascistische weg te zijn op gemarcheerd ...
http://www.knack.be/nieuws/belgie/me...on-734133.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens de linkse kerk zou men zo iemand wellicht alleen maar mogen oppakken als hij daarbij een lidkaart van een V-partij op zak heeft. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zoek dus zelf maar op dat inderdaad: - Dewinter nog voor de wir schaffen das crisis pleitte voor het afschaffen van de conventie - De Wever pleitte voor een aanpassing, omdat gebleken is dat de vluchtelingen zich anders zijn gaan gedragen: ze verplaatsingen zich massaal naar die enkele plaatsen op de ganse wereld om d�*�*r en d�*�*r alleen opgevangen te willen worden. Het verschil is dus: de ene zegt "alle rechten afschaffen; dat ze hun plan trekken", de andere zegt "je hebt recht op opvang, dat recht moet blijven, maar moet wel zodanig georganiseerd worden dat het praktisch mogelijk blijft". Als je dan weet dat de landen Syrië en Turkije grenzen aan mekaar, dan is het niet zo dom om de Syrische vluchtelingen op te vangen nabij de Turks-Syrische grens. En dat zou dan wel op kosten mogen gebeuren van de rijkere landen. En fatsoenlijk georganiseerd. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Leren lezen aub. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() En heeft zich daar niet mee te moeien, laat staan over uit te spreken. Vlagjes zwaaien gaat hem veel beter af.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 30 juli 2016 om 18:05. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ontkent ze dat dan?
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat bedoel je daarmee ? spreek je nu over het vlaams blok omdat je die "V" gebruikt ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En je zeker nooit begeven aan de ultieme vlaemsch nationale zonde : lachen met vendeliers. D�* k�*n ni. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister-President
|
![]() En weer moeten de idealen van de Verlichting verdedigd worden. Nu niet tegen de "barbaarse horden", maar tegen de inlandse populisten.
zover onze Verlichte maatschappij volgens de nva: muil houden als je het niet met ons eens bent!
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb maar één nationaliteit... En hoe zit het met u.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de kosten deelnemen betekent echter ook met controlemogelijkheden ter plaatse. Erdodinges gaat dat zeker niet willen. Da's nu wel duidelijk. Wacht: misschien van Cyprus een soort van Sint Helena maken voor opvang van de tijdelijken? Turken, Grieken en de betrokken rijkere landen lichtblauwe mutsen opzetten en ervoor zorgen dat die gewapend zijn, kunnen handelen en de boel onder echte controle houden? Win-win om tegelijkertijd Cyprus uit een steeds-durende en dure parasitaire situatie te helpen. De autochtone Cyprioten gewoon behandelen zoals Israel doet met de westbank. Ietwat verfijnder zou wel helpen. Geen probleem dus: precedent aanwezig, niet? De wens is alweer de vader van de gedachte, ...zucht. (Ik stop de dagdromen, vandaar die laatste zucht).
![]() |
![]() |
#139 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Al even kolderieke opmerkingen als gans je partijtje sinds ze niet meer mogen meespelen. Voor persoonlijke trol aanvallen hebben we Andere Jaak, en dat volstaat al.
Laatst gewijzigd door Vrijheideerst : 31 juli 2016 om 20:37. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb er twee. De Belgische en de Franse. Ik ben in Frankrijk geboren in de tijd dat iemand die op Frans grondgebied werd geboren, automatisch de Franse nationaliteit verwierf. Maar pech voor de twee, ik ben belastingsgewijs aan de extreem zware Luxemburgse verplichtingen verbonden.
|
![]() |
![]() |