![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Ja prachtig bekeken , tegen uw lievelings soort moet ge niet zeggen santé hé want ge verstaat hun taal niet en ze drinken geen alcohol vandaar dat ge de blanke man uitschijt uit verveling ...racisme mijn reet,
Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 3 augustus 2016 om 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner me dat jij hier nog met behoorlijk wat vuur het ontbreken van een recht op vrije meningsuiting in België zat te bepleiten, omdat wij een wetgeving hebben die negationisme strafbaar stelt. Dat die twee dingen nu eenmaal incompatibel zijn. Niet dat ik je daarin volg, maar ik snap echt niet dat knuppel jou ervan verdenkt om selectief te zijn in je aanklachten rond dit thema.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je mag anders uitleggen waarom de Vlaams-nationalisten de enige twee partijen waren die het referendum over 'de toekomst van België" steunden dat Di Rupo in 2005 voorstelde. Als we jou mogen geloven is het echte vaderland de Franstalige Belgen niet Belgique maar Frankrijk. Jij hebt dan wel een Belgisch paspoort en werkt in Vlaanderen, je beschouwt jezelf all�*ng als een Fransman. Je loog zelfs een tijdlang dat je al in je geliefde Franse republiek woonde. Citaat:
Straffen toebak als je het mij vraagt. Beweren dat er geen meerderheid voor de splitsing van Belgique is en tegelijkertijd lullen dat het echte vaderland van jouw fransdolle soort niet Belgique is maar Frankrijk. Tot er ooit een referendum wordt aangedurfd over "het voortbestaan van Belgique" kan jij beter je dubbelhartige bek dicht houden. Als het aan jou, Di Rupo, de andere rattachisten, en vier miljoen Franstaligen ligt die verdeeld zijn over Wallonië, Brussel en de Vlaamse rand zit jouw soort allang met één been in Frankrijk. Uit vaderlandsliefde voor Belgique is het overduidelijk niet dat de Franstaligen Belgique nog niet hebben verlaten. Wat is jullie motief dan wél om niet stante pede naar het échte vaderland van de Franstaligen te vertrekken? Is het de ontbrekende corridor tussen Brussel en Wallonië? Of is Vlaanderen nog niet tot de laatste druppel uitgeperst en opnieuw zo arm als het werd gemaakt kort na het gewelddadige francofone separatisme van 1830?
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 3 augustus 2016 om 15:54. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor ons Marie gelden er andere regels qua debat voeren : het hoeft niet over de feiten te gaan, die produceert ze zelf wel ter plaatse. Zij kent de waarheid, wist je dat niet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je kunt er ook voor kiezen om dat niet te doen, en eerst een pak rammel te krijgen waarna je alsnog de doekoes moogt afgeven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Minister-President
|
![]() Tja, N-VA brengt nu eenmaal graag zoenoffers om met de 'traditionelen' mogen mee te spelen. En de vrije meningsuiting is voor die partijen sowieso niet veel waard, omdat ze voelen dat de publieke opinie tegen hen is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die is ronduit hypocriet. Neem liever eens een kijkje in deze draad. Die gaat namelijk honderden bladzijden lang over de vrijheid van meningsuiting. Hij werd opgestart in 2004. Twee jaar nadat ik hier terecht kwam. Zes jaar voor Nebur zijn duit hier in het zakje begon te doen, en tien jaar voor jij opdook als pandareus. http://forum.politics.be/showthread.php?t=25459 202 forummers (bijna 73%)wilden van de censuurwetten af. Voornamelijk Vlaams-nationalisten. 42 forummers (een goeie 17%) wilden ze behouden, vooral belgische nationalisten. http://forum.politics.be/poll.php?do...ts&pollid=2085
![]() |
![]() |
#135 |
Minister-President
|
![]()
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En alle genocides behalve de holocaust.
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De tweede niet. Aan de verkiezingsuitslag te zien is "de publieke opinie" véél meer tegen �*lle andere partijen dan tegen de N-VA. Geen wonder als je weet welke partijen verantwoordelijk zijn voor de muilkorfwetten.
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OK ik ontken alle genocides behale de Joodse en de Armeense.
Deze laatste ontken ik niet niet omdat ik vind dat de Turken hun voeten stinken, hun adem naar knoflook ruikt en hun ogen niet mooi gecentreerd staan. Een volk waarvan bij iedereen de voeten stinken , bij iedereen de aden naar knoflook ruikt en waarbij bij iedereen de ogen niet mooi gecentreerd staan, moet wel een genocide gepleegd hebben. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo intelligent als jij kunnen vrouwen idd onmogelijk zijn.