Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 augustus 2016, 15:50   #121
de vuile muilekoek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nebur Bekijk bericht
Santé.
Ja prachtig bekeken , tegen uw lievelings soort moet ge niet zeggen santé hé want ge verstaat hun taal niet en ze drinken geen alcohol vandaar dat ge de blanke man uitschijt uit verveling ...racisme mijn reet,

Laatst gewijzigd door de vuile muilekoek : 3 augustus 2016 om 15:54.
de vuile muilekoek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 15:50   #122
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Iedereen die daaraan twijfelt, mag die twijfel op zijn eigen conto schrijven. Ik ben hier altijd zeer duidelijk over geweest.
Ik herinner me dat jij hier nog met behoorlijk wat vuur het ontbreken van een recht op vrije meningsuiting in België zat te bepleiten, omdat wij een wetgeving hebben die negationisme strafbaar stelt. Dat die twee dingen nu eenmaal incompatibel zijn. Niet dat ik je daarin volg, maar ik snap echt niet dat knuppel jou ervan verdenkt om selectief te zijn in je aanklachten rond dit thema.
Pandareus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 15:53   #123
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime Bekijk bericht
Uw "waarheid" is niet de waarheid. Zelfs de N-VA is totaal bewust dat er geen meerderheid voor de splitsing van het land is.
Jouw waarheid is evenmin de waarheid.

Je mag anders uitleggen waarom de Vlaams-nationalisten de enige twee partijen waren die het referendum over 'de toekomst van België" steunden dat Di Rupo in 2005 voorstelde.

Als we jou mogen geloven is het echte vaderland de Franstalige Belgen niet Belgique maar Frankrijk.

Jij hebt dan wel een Belgisch paspoort en werkt in Vlaanderen, je beschouwt jezelf all�*ng als een Fransman. Je loog zelfs een tijdlang dat je al in je geliefde Franse republiek woonde.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Everytime
Het echte vaderland van Franstalige Belgen is Frankrijk!

Vive la République, Vive la France!
ttp://ns29032.ovh.net/showpost.php?p=4311361&postcount=1

Straffen toebak als je het mij vraagt. Beweren dat er geen meerderheid voor de splitsing van Belgique is en tegelijkertijd lullen dat het echte vaderland van jouw fransdolle soort niet Belgique is maar Frankrijk.

Tot er ooit een referendum wordt aangedurfd over "het voortbestaan van Belgique" kan jij beter je dubbelhartige bek dicht houden. Als het aan jou, Di Rupo, de andere rattachisten, en vier miljoen Franstaligen ligt die verdeeld zijn over Wallonië, Brussel en de Vlaamse rand zit jouw soort allang met één been in Frankrijk.

Uit vaderlandsliefde voor Belgique is het overduidelijk niet dat de Franstaligen Belgique nog niet hebben verlaten. Wat is jullie motief dan wél om niet stante pede naar het échte vaderland van de Franstaligen te vertrekken? Is het de ontbrekende corridor tussen Brussel en Wallonië?
Of is Vlaanderen nog niet tot de laatste druppel uitgeperst en opnieuw zo arm als het werd gemaakt kort na het gewelddadige francofone separatisme van 1830?

Laatst gewijzigd door Knuppel : 3 augustus 2016 om 15:54.
Knuppel is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 15:55   #124
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Wie heeft dit beweerd?
Voor ons Marie gelden er andere regels qua debat voeren : het hoeft niet over de feiten te gaan, die produceert ze zelf wel ter plaatse. Zij kent de waarheid, wist je dat niet ?
Oud 3 augustus 2016, 15:56   #125
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pandareus Bekijk bericht
Ik herinner me dat jij hier nog met behoorlijk wat vuur het ontbreken van een recht op vrije meningsuiting in België zat te bepleiten, omdat wij een wetgeving hebben die negationisme strafbaar stelt. Dat die twee dingen nu eenmaal incompatibel zijn. Niet dat ik je daarin volg, maar ik snap echt niet dat knuppel jou ervan verdenkt om selectief te zijn in je aanklachten rond dit thema.
Nu het nog kan wil ik hierbij nog snel de slag van Hastings ontkennen.
Pericles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 15:57   #126
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen Bekijk bericht
Was het echt de media die hem afgemaakt had, of de commentaren van de lezers in de media op de artikels van de media???

en dat is wel een hemelgroot verschil met wat hier gebeurt; want hier is het de media zelf (en die zouden een deontologie moeten hebben) die zonder proces op voorhand, bij uitbreiding van wat een paar enkelingen geschreven hebben, heel Vlaanderen veroordeelt...
Wat heeft 'heel vlaanderen' hier uberhaupt mee te maken ? Het gaat hier over een klacht/proces tegen één organisatie (wellicht zal dat de fysieke persoon zijn die verantwoordelijk uitgever is)
Oud 3 augustus 2016, 15:58   #127
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
Allez man, er is nog zo'n schoon tapijt van gemaakt

Verzonnen ?
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 16:01   #128
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Allez man, er is nog zo'n schoon tapijt van gemaakt

Verzonnen ?
Verder vind ik dat de voeten van Marokkanen stinken, hun adem naar knoflook ruikt en hun ogen niet mooi gecentreerd staan.
Nu ik dat nog mag zeggen hé.
Oud 3 augustus 2016, 16:03   #129
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jay-P. Bekijk bericht
Raar, zoals naar de hoeren gaan terwijl dat ge'm niet stijf krijgt maar betalen zult ge?
Je kunt er ook voor kiezen om dat niet te doen, en eerst een pak rammel te krijgen waarna je alsnog de doekoes moogt afgeven.
Oud 3 augustus 2016, 16:05   #130
Eyjafjallajökull
Banneling

Standaard

Citaat:
Je kunt er ook voor kiezen om dat niet te doen, en eerst een pak rammel te krijgen waarna je alsnog de doekoes moogt afgeven.
Je spreekt precies uit ervaring
Eyjafjallajökull is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 16:07   #131
HOUZEE !
Minister-President

Standaard

Tja, N-VA brengt nu eenmaal graag zoenoffers om met de 'traditionelen' mogen mee te spelen. En de vrije meningsuiting is voor die partijen sowieso niet veel waard, omdat ze voelen dat de publieke opinie tegen hen is.
HOUZEE ! is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 16:09   #132
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Racistische uitspraken zijn ook vervolgd. In Frankrijk heeft Jean-Marie Le Pen toen serieuse problemen met de justitie toen hij de gaskamers tijdens de Tweede Wereldoorlog kleineerde.
Dat is negationisme. Dat is in belgië wel degelijk strafbaar. In een hele resem landen trouwens.

Citaat:
In België en Nederland is het bagatelliseren, ontkennen of goedpraten van de Holocaust verboden. In Nederland heeft de Hoge Raad in 1995 (in de zaak tegen Siegfried Verbeke) bepaald dat Holocaustontkenning valt onder het discriminatieverbod en dus strafbaar is volgens de artikelen 137c en 137e van het Wetboek van Strafrecht. Regelmatig wordt door het Meldpunt Discriminatie Internet tegen bepaalde uitingen van revisionisme op internet opgetreden. Sinds 1995 kent ook België wetgeving waarin specifiek het ontkennen van misdrijven tegen de mensheid of het ontkennen van de genocide door de nazi's strafbaar gesteld wordt.

In Duitsland wordt het openbaar ontkennen van de Holocaust naar §130[9] van het Duitse strafwetboek strafbaar gesteld. Het Bundesverfassungsgericht noemt het ontkennen van de Holocaust een 'bewezen onware uitlating' die niet beschermd wordt door de vrijheid van meningsuiting.[10] Ook in Canada, Frankrijk, Hongarije,[11] Israël, Litouwen, Nieuw-Zeeland, Oostenrijk, Polen, Slowakije, Zuid-Afrika en Zwitserland is Holocaustontkenning strafbaar. Het Europees Hof voor de Rechten van de Mens kwalificeert het ontkennen ('bewust miskennen') van de Holocaust wegens de onlosmakelijke verbondenheid met een antisemitisch streven als een vorm van misbruik van recht ex artikel 17 van het EVRM.[12] In de Verenigde Staten kan Holocaustontkenning niet vervolgd worden omdat het eerste amendement van de grondwet daar zwaarder weegt dan het recht op bescherming tegen discriminatie (het 15e amendement).

Op 20 februari 2006 werd David Irving in Oostenrijk veroordeeld tot een gevangenisstraf van 3 jaar omdat hij tijdens een aantal lezingen in 1989 het bestaan van gaskamers had ontkend.[13]
bron : https://nl.wikipedia.org/wiki/Holocaustontkenning
Oud 3 augustus 2016, 16:13   #133
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik ook niet. Maar bon, het is zijn keuze om als leugenaar door het leven te gaan.
Haar.
Oud 3 augustus 2016, 16:19   #134
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De reden is nochtans niet ver te zoeken: de titel van deze draad.
Die is ronduit hypocriet.

Neem liever eens een kijkje in deze draad. Die gaat namelijk honderden bladzijden lang over de vrijheid van meningsuiting. Hij werd opgestart in 2004. Twee jaar nadat ik hier terecht kwam. Zes jaar voor Nebur zijn duit hier in het zakje begon te doen, en tien jaar voor jij opdook als pandareus.

http://forum.politics.be/showthread.php?t=25459

202 forummers (bijna 73%)wilden van de censuurwetten af. Voornamelijk Vlaams-nationalisten.

42 forummers (een goeie 17%) wilden ze behouden, vooral belgische nationalisten.

http://forum.politics.be/poll.php?do...ts&pollid=2085
Oud 3 augustus 2016, 16:19   #135
Nebur
Minister-President

Nebur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Haar.
Zijn vrouwen niet verstandiger dan dat?

Ter info: mijn negeerlijst bestaat uit Bobke, Carmagnole, geertvdb, harriechristus, Jan van den Berghe, Knuppel, SDX en werkman.
Nebur is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 augustus 2016, 16:25   #136
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles Bekijk bericht
En alle genocides behalve de holocaust.
Oud 3 augustus 2016, 16:32   #137
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HOUZEE ! Bekijk bericht
Tja, N-VA brengt nu eenmaal graag zoenoffers om met de 'traditionelen' mogen mee te spelen. En de vrije meningsuiting is voor die partijen sowieso niet veel waard, omdat ze voelen dat de publieke opinie tegen hen is.
De eerste zin klopt als een electrische mixer.
De tweede niet.

Aan de verkiezingsuitslag te zien is "de publieke opinie" véél meer tegen �*lle andere partijen dan tegen de N-VA. Geen wonder als je weet welke partijen verantwoordelijk zijn voor de muilkorfwetten.
Oud 3 augustus 2016, 16:34   #138
Pandareus
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull Bekijk bericht
Je spreekt precies uit ervaring
Oud 3 augustus 2016, 16:37   #139
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
En alle genocides behalve de holocaust.
OK ik ontken alle genocides behale de Joodse en de Armeense.
Deze laatste ontken ik niet niet omdat ik vind dat de Turken hun voeten stinken, hun adem naar knoflook ruikt en hun ogen niet mooi gecentreerd staan.
Een volk waarvan bij iedereen de voeten stinken , bij iedereen de aden naar knoflook ruikt en waarbij bij iedereen de ogen niet mooi gecentreerd staan, moet wel een genocide gepleegd hebben.
Oud 3 augustus 2016, 16:37   #140
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Zijn vrouwen niet verstandiger dan dat?
Zo intelligent als jij kunnen vrouwen idd onmogelijk zijn.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:08.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be