![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De Arco vennootschappen zijn in vereffening. Deze vereffeningen lopen nu ten einde. In het beste geval blijft er 400 miljoen € uit deze vereffeningen over om uit te keren aan de vennoten ( particuliere vennoten en ACW constructies).
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 17 oktober 2016 om 10:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ja. Ik heb zowel de statuten van beweging.net net doorlopen als alle jaarrekeningen. beweging.net heeft geen dochters.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het UK al eens gecheckt? -Doordenkertje-
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet weer niet gaan zemelen over het woord "dochters". Je weet pertinent goed dat ik daarmee bedoel de onderdelen van "beweging.net"-koepel waarvan sommigen rechtspersoonlijkheid hebben en anderen weer niet. Uit de inhoud en de toon van uw boodschappen heb ik toch wel de indruk dat jij zelf nauw betrokken bent bij "beweging.net". Maar je hult dat natuurlijk in een waas van discretie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() beweging.net vzw heeft geen onderdelen. Wel leden.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als u met "particuliere vennoten" de Arco-coöperanten bedoelt dan komt dit neer op 500 Euro per aandeelhouder-coöperant. Zijn "ze" daartoe bereid?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op dit zul je natuurlijk niet antwoorden: Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is wachten op het verslag van vereffenaar. Dit zal voor de komende dagen of weken zijn.
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben zelf geen journalist en uitermate teleurgesteld in de financiële journalistiek van ons land. Het is monnikenwerk om de ledenstructuur van beweging.net en de personen hierachter met hun belangenvermengingen in kaart te brengen. Een N-VA lid heeft een boek geschreven over het ACW. Raadpleeg hem eens voor meer correcte informatie. Toen ik lid werd van politics.be was dit omdat S&P de politiek impasse aangreep om de ratingsvooruitzichten voor ons land te verlagen. Sinds enkele jaren heb ik zowat alles in een OLO en staatsbonnen staan en volg ik de malversaties van de financiële wereld minder dan vroeger. Ik was trouwens de eerste op dit forum die een enquête lanceerde over de borgproblematiek van Arco. Dit was lang voor dit een politiek thema werd dat alle debatten domineerde. http://forum.politics.be/showthread.php?t=161350
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 17 oktober 2016 om 11:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
CD&V heeft toegevingen moeten doen in het kader van het regeerakkoord om deze deal te verkrijgen. Maar de toegeving van N-VA aan CD&V wat betreft de Arco-vergoeding zal nooit uitgevoerd kunnen worden. Ofwel gaan de Arco-spaarders niet akkoord: gezichtsverlies voor CD&V. Ofwel gaat de EU zich verzetten tegen de uitbetaling van de Arco-spaarders door de Belgische staat: gezichtsverlies voor CD&V. De toegevingen die CD&V heeft gedaan om het akkoord van N-VA te verkrijgen, zullen dus voor niets geweest zijn. En het zou me ten zeerste verbazen moest men dat bij N-VA en OVLD niet ten volle beseffen! Laatst gewijzigd door TheFourHorsemen : 17 oktober 2016 om 11:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Logisch. Het gaat hier dan ook niet over blokkers. Deze terminologie past enkel bij die horde.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De lol met deze situatie is alleen maar doordat N-VA na al haar show, peter de decker zijn boekje, al de grote woorden en de verontwaardiging dan maar een regeerakkoord onderschreef waarin ze zich engageerden een oplossing te maken. Ze zijn in die regering, en nu is het termijn om te leveren. En ja, dat verdient enkel hoongelach en leedvermaak, dat hun minister Johan Vanovertveldt nu nog het initiatief krijgt van de premier om die oplossing uit te werken ook. Dat kan er niet hard genoeg ingewreven worden, die tsjeverigheid.
Laatst gewijzigd door Pandareus : 17 oktober 2016 om 12:56. |
|
![]() |
![]() |