![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
De Raad besluit derhalve dat niet blijkt dat de gemachtigde zich rekenschap heeft gegeven van de garanties die benodigd zijn om de verzoekster tezamen met haar vijf minderjarige kinderen te kunnen overdragen zonder dat zij in Duitsland een reëel risico op schending van artikel 3 van het EVRM lopen.Vertel mij eens welke stukken van Art 3. van het EVRM van toepassing zijn, wel op de moeder maar niet op de kinderen? Geen schrik hebben om specifiek te zijn he, groot juridisch brein. Wacht, ik zal het artikel, in haar glorieuze volledigheid er ook eens bijzetten: ARTIKEL 3Ik wacht af... |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als Staatsecretaris draagt Francken de politieke verantwoordelijkheid voor wat er in dit dossier gebeurt. Vraag is wel of de administratie deze zaak heeft gemeld aan het Kabinet, en indien niet, of zij daar tegen bepaalde instructies heeft gehandeld.
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Belgie ook, verschillende keren veroordeeld wegens het mensonwaardig behandelen van mensen.
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Wordt het niet hoog tijd dat die stal eens grondig uitgemest wordt en dat al die rechters op hun betrouwbaarheid gekontroleerd worden??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Zoals eerder gezegd, leer eerst een arrest lezen en dan begrijpen. Misschien zal de discussie dan de moeite waard zijn.
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bovendien zijn de meeste uitwijzingen ofwel richting Oost-Europa, ofwel richting Afrika.
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Terecht, en als jij ze niet in je kot wil laten, mag je 1000 € per dag per persoon dwangsom betalen. Nè.
![]() |
#133 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
> Volgens de huidige rechtspraak, kan een Syrische persoon in Syrië onder de Belgische rechtsmacht ressorteren, ja. Namelijk als het over artikel 3 van het EVRM gaat.Zever. Ik toonde aan dat het zever was met een arrest van het EHRM, en dan kwam u terug met: > uiteraard, het arrest spreekt mij immers niet tegen, ook ik denk niet dat het EVRM in casu van toepassing zou moeten zijn.Dit is correct, en het diametraal tegenovergestelde van uw eerdere bewering, en impliceert uiteraard dat u erkent dat de rechter in de fout ging door het EVRM toch toe te passen. In de lijn van uw voorliefde voor logische incoherentie houdt u echter vol dat ondanks deze formele tegenstrijdigheid, u toch op elk moment gelijk heeft gehad. Welke sekte mag ik aan u toeschrijven? Zelfs solipsisten erkennen logica. Narcisisten? Citaat:
Ik teken wel de absolute afwezigheid van een inhoudelijk argument, of een antwoord op mijn (nogthans eenvoudige) vraag op. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En waarom zou dat wel moeten gebeuren? Is er iets mis met Duitsland? Worden vluchtelingen er in ondergrondse bunkers gestopt zonder eten of drinken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is gewoon een klote arrest. Kijk zelfs al hadden ze gemotiveerd dan had hij hetzelfde geschreven. Wie krijgt het nu in zijn kop om ook maar iets te veronderstellen dat slecht zou zijn in Duitsland, en welke bevoegdheid heb je als rechter om ook maar iets te eisen hoe ze hun werk moeten doen in Duitsland. In de veronderstellingdat ze daar hun werk volledig conform alle internationale richtlijnen doen en zelfs.misschien beter dan belgie moet je gewoon niet veronderstellen dat ze daar slechter af geen zijn dan belgie. Dat is gewoonten redenering waarvan ze in de rechtbank eens,komaf zouden moeten maken door te stipuleren dat het gerechtelijke logica zich niet meer moet baseren op ongeschreven regels, maar op gezond verstand. Het gezond verstand zicht dat belgie een even hoog democratisch gehalte heeft als belgie. Dus op die manier is het arrest te klasseren als een aberratie
En zelfs in beroep krijg je gelijk in zo'n case door gewoon te,motiveren. Het enige dat kan gebeuren is dankzij de procedure in beroep zitten die gasten hier nog vijf jaar
whoami#Warondysinfo https://euvsdisinfo.eu/ ![]() https://ground.news/ ![]() ![]() https://euromaidanpress.com/2024/01/...uhansk-oblast/ https://www.newsnow.co.uk/h/World+Ne...kraine?type=ln Laatst gewijzigd door brother paul : 30 december 2016 om 19:50. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://www.demorgen.be/magazine/over...lijk-bb9470b7/ En dan zwijgen ze nog over de veroordelingen van Belgie wegens het mensonwaardig behandelen van mensen en het schenden van de mensenrechten. Zo dus, Duitsland, hoe verschrikkelijk het er ook is, het is er steeds nog beter dan in Belgie.
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
de DVV zegt dat Duitsland veilig is omdat het Duitsland is. Dit noemen ze een cirkleredening terwijl ze moeten onderzoeken of het effectief veilig is in dit specifieke individuele geval doordat ze dit niet gedaan heeft ontbreekt de motivering en omdat er geen motivering is mogen die afghanen hier blijven. dat die diensten nu eens hun job doen, aantonen dat Duitsland veilig is duurt 5 minuten, is 1 rapport en daarvoor heb je geen cirkelredenering. Opnieuw falen dus de diensten van Theo en die wentelt dit falen af op rechters. z'on beetje gelijk:" ik ben gebuisd wat de leerkracht heeft een pik op mij" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De eerste quote is immers geen mening, dan wel een eenvoudige vaststellng. De tweede quote is daarentegen wel degelijk een mening. Ik kan er niet aan doen dat jij het verschil niet begrijpt, hé... Citaat:
Op absolute belachelijke beweringen kan je moeilijk inhoudelijk reageren. Punt. En ja, op basis van de zin : "De Raad besluit derhalve dat niet blijkt dat de gemachtigde zich rekenschap heeft gegeven van de garanties die benodigd zijn om de verzoekster tezamen met haar vijf minderjarige kinderen te kunnen overdragen zonder dat zij in Duitsland een reëel risico op schending van artikel 3 van het EVRM lopen." gaan concluderen dat stukken van Art 3. van het EVRM van toepassing zijn, wel op de moeder maar niet op de kinderen, is een absolute belachelijke bewering, en hopelijk niet het resultaat van een redenering.
![]() |