![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Euhm, nog niet zo veel denk ik? Enfin, niet dat ik weet. Daar gaat het toch niet over? Ik ben gewoon flabbergasted door heel dat gedoe rond de menigte. Het zou niet eens een issue moeten zijn
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Zo moet het toch zijn?, een discussie op basis van feiten. Verifieerbare feiten. Dermate verifieerbaar dat BEIDE discussiepartners ze accepteren en op die basis verder, diepgaander discussieren. Welk punt wil je maken Anna?
![]() |
![]() |
#124 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Those who would give up essential Liberty, to purchase a little temporary Safety, deserve neither Liberty nor Safety. - Ben Franklin “Climate change will manifest as a series of disasters viewed through phones with footage that gets closer and closer to where you live until you're the one filming it.” |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier nog zo eentje: ![]() Er zijn er die er hard op vooruit zijn gegaan, er zijn er die er op achteruit zijn gegaan. Of Obama daar verantwoordelijk voor is weet ik niet. Ik weet alleen dat protectionisme de groei zal remmen en nog meer mensen werkloos zal maken. En waarschijnlijk vooral bij Trump zijn kiezers. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het beleid van Obama kan al wel geëvalueerd worden ... algemene teneur daarover is dat hij weinig positiefs gerealiseerd heeft. Laatst gewijzigd door Anna List : 23 januari 2017 om 10:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mij kan het geen bal schelen hoor en wat me zeker niet interesseert is hoeveel volk er was. Wat ik wel grappig vind is dat de pers er zo een drama van maakt, en jullie er natuurlijk zoals volgzame schaapjes er achteraan huppelen. En als Trump zegt dat de media liegt, dan zal dat wel het gevolg zijn van die pers die er een item van gemaakt heeft, alle middelen zijn immer geoorloofd om Trump te beschadigen. Voil�*. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar je hebt gelijk, het zou niet eens een issue mogen zijn. Laatst gewijzigd door alberto : 23 januari 2017 om 10:33. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Tot hij op de press conf reageerde op de foto's was niemand er echt mee bezig. Nu is het een issue van geloofwaardigheid. Niet meer niet minder. Het gaat niet over beleid, inderdaad Anna List, het gaat over stijl, of beter, geloofwaardigheid
We sit together, the mountain and I, until only the mountain remains Laatst gewijzigd door Voltian : 23 januari 2017 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
als het gaat over 'heronderhandelen van trade deals met het oog op het vermijden van wegvloeien van arbeid' ... dan kan ik me nog wel wat anders voorstellen dan "protectionisme" ... ook daar zal het afwachten worden volgens mij. een 'buy American' tweet, betekent volgens mij ook nog niet dat hij protectionistisch beleid zal installeren. (de EU heeft de US daarin trouwens bijzonder weinig te verwijten ... de Europeaan koopt immers GEEN US wagens ...) Laatst gewijzigd door Anna List : 23 januari 2017 om 10:39. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Schepen
|
![]() Het zou mij niet verbazen indien er inderdaad meer volk was bij de inauguratie van Obama. Dat was een zwarte president: een mijlpaal!
Indien binnen x-aantal jaar de eerste vrouwelijke president verkozen zal worden zal er opnieuw een record gebroken worden want opnieuw een nieuwe mijlpaal. Blanke presidenten waren er al meer dan veertig andere en bovendien zit het kiezerspubliek van Trump vooral in het verarmde binnenland, dus die ga je niet zo snel richting Washington zien optrekken. Die mensen kijken niet naar woorden, maar wachten op concrete daden! Wat mij wel teleurstelt bij bijvoorbeeld de tweets van Trump n�* de vrouwenmarsen is dat hij niet heeft gezegd wat zij willen horen, namelijk dat de vrouwenrechten niet geschaad worden en dat de vrouwen op gelijke voet staan van mannen. Nu zijn er drie mogelijkheden: Ofwel is hij het vergeten, ofwel vindt hij dat niet dat vrouwen op gelijke voet staan ofwel vindt hij het de normaalste zaak van de wereld dat vrouwen op gelijke voet staan dat hij het niet eens vermeldt.
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeker gelet op het feit als je ziet wie die mars heeft georganiseerd... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Ik vind dat geen verzoenende taal, dat stoort mij, het is ongepast, hij had dat beter kunnen aanpakken.
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |||