![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#101 |
Minister
|
![]() Veel mensen werden tegengehouden door de politie.. ze wilden wel naar het feestje.. maar pepperspray enzo.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#102 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#103 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#104 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#105 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Het vertrouwen in een Amerikaanse president is nog nooit zo laag geweest. Amerika is nu nog steeds een vrij land met het recht op demonstreren. De demonstranten willen dat graag zo houden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#106 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat is volgens mij toch nog niet eerder voorgekomen. De grote vraag is : hoe democratisch zijn deze verkiezingen nu echt geweest. Er kunnen terecht vragen gesteld worden bij de legitimiteit van Trump als president volgens mij. Ik geloof ook niet dat het al vaker is voorgekomen dat een man naar wiens adviseurs een FBI-onderzoek loopt voor connecties met russische inlichtingendiensten president wordt, of dat die man pertinent weigert zijn belastingsaangiftes vrij te geven, die hem zouden kunnen vrijpleiten van verdenking van belangenvermenging. http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/buitenland/1.2869942 Ik zou niet weten waarom Trump niet bikkelhard zou mogen aangepakt worden, vanaf dag 1, jij wel? Laatst gewijzigd door parcifal : 23 januari 2017 om 08:30. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#107 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Los van het hele gedoe rond democraten versus republikeinen, is dit een teken aan de wand dat de verwachtingen rond Trump's presidentschap gewoon ingelost gaan worden en bol gaan staan van kleinzerig gedrag, voetgestamp en vooral massa's desinformatie. En als toetje op de taart, uiteraard, een massa's idioten die die kerel blind gaan verdedigen en even onnozele praat gaan verkopen. Dat zie je hier al in dit topic. Eerst is het Photoshop, dan is het het weer, dan zijn het Trump's kiezers die geen 1000+ km gaan reizen, dan is het omwille van het feit dat Trump blank is en dan draait het eigenlijk allemaal niet om het aantal mensen die op zo'n inauguratie komen opdagen... De realiteit is dat het eigenlijk inderdaad niet om het aantal mensen op die inauguratie draait, alleen zijn ze blijkbaar vergeten om dat tegen Trump en co te zeggen, en gaan ze nu in beserk-modus, enkel en alleen daarom. Dat wordt nog lachen in de toekomst als het over net iets belangrijker zaken gaat ![]() Alleen zitten ze nu al met een persverantwoordelijke die letterlijk elke geloofwaardigheid verloren is en op dezelfde hoogte staat als Geubbels en Comical Ali, en met hem een hoopje extra vertrouwelingen die nu komen zeveren over "alternatieve werkelijkheden". De Amerikanen gaan exact krijgen waar ze voor gestemd hebben: amateuristisch wanbeleid dat het establishement gewoon gaat bevestigen/versterken in hun doen en laten. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#108 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En voor de zoveelste keer: zijn die publieksaantallen zo levensbelangrijk? Voor het ego van Trump blijkbaar wel en dat is veelzeggend volgens mij. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#109 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
bij een narcistische clown als DJT komt het hard aan als dat tegenvalt. ![]() Laatst gewijzigd door parcifal : 23 januari 2017 om 08:49. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#110 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#111 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#112 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik blijf het zeggen: dit zegt enorm veel over Trump en dit is zeker niet positief |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#113 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#114 |
Banneling
|
![]() ik heb Bjorn Soenens heel verontwaardigd horen verklaren dat de POTUS t eerste weekend al vrij nam en pas op maandag echt begint...
ik kan Bjorn melden dat t nog veel erger is, naar t schijnt gaat de president ook elke nacht gewoon slapen, en dat terwijl de wereld op zoveel verschillende plaatsen in brand staat !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#115 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#116 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#117 |
Minister-President
|
![]() Over "alternative facts":
http://www.nbcnews.com/meet-the-pres...=sm_fb_nbcnews Het is al erg genoeg dat het aantal toeschouwers voor Trump een vermelding waard was, het is nog een pak erger om erover te liegen wat dan -in principe- eenvoudig te ontmaskeren is. dit is echt 100% "post-truth" politiek. Het is interessant te zien hoe Trump-voorstanders in deze draad toch blijven volhouden dat het een leugen is dat er zo weinig volk was op de inauguratie. Beste heren, "Alternative facts" bestaan niet, dat zijn leugens. punt. Niet alles is een mening; de aarde is rond, de zon geeft warmte, glas is doorschijnend. Ik zie het nog gebeuren dat Trump een screenshot van een verwijderde tweet van zijn officiele account zal afdoen als "fake news" en dat zijn aanhangers dat nog gaan geloven ook. Feiten, waarheid zijn niet meer belangrijk. Ik vraag me dan af, een vraag voor de "Trumpisten" hier, onder welke voorwaarden aanvaarden jullie dat nieuws geloofwaardig is? Wanneer zijn jullie zeker dat iets niet gelogen is?, zowel door de mainstraim als "underground" media? Welke basis gebruiken jullie?
![]() |
#118 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#119 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=PRFVBJn0nuQ Zie je?, de feiten worden helemaal omgedraaid
![]() |
![]() |
#120 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
weet jij of die juist zijn ? |
|
![]() |
![]() |