![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
(graptje hé Zonbron) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |||
Minister
|
![]() Citaat:
![]() Maareuh, om je een plezier te doen: zelfs een handelsoorlog met Mexico alleen kan ie niet aan. Zelfs die 1.5% kan ie zich niet veroorloven om te verliezen. Citaat:
Maar hey, als je Trump-supporter bent, feel free to believe anything he says, by all means ![]() Citaat:
Of beter, dat gaan Trump's kiesvee pijn doen, maar dat is niets dat hoeft te verbazen gezien zijn uber-establishement-status. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gesteld dat het zou lukken met die twee : het eerste is hij ook van plan met andere landen/staten ... dus in feite 'betalen' die dan eveneens mee die muur En het tweede betreft gewoon illegale geldtransfers van geld ... dat had er in eerste instantie al niet mogen zijn |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Somebody said>: Not suprisingly, The Donald doesn't do the right thing and go after those in the U. S. who are hiring these illegals. Not surprising, as he would be upsetting his own applecart. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je kan je volledig isoleren en iedereen twee bakstenen ( 'verplicht') laten leggen voor een bord soep en er is plots geen sprake meer van werkloosheid. Maar schept dat méér welvaart ( uiteraard relatief afgewogen naar de andere staten die nog wel lustig handel met elkaar drijven ) ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag is maar wie van pink floyd nog lang genoeg gaat leven om opnieuw de afbraak bij te wonen. LOL |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Banneling
|
![]() The Spicer Solution:
Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Er zal dus op die muur nog heel wat electronisch spul moeten komen om die functioneel te maken, en dan nog. Het lijkt idd een beetje symbolisch. Mss komt er een akkoord en wordt er maar een kwart gezet. Ik zie die muur liever niet, maar als het nodig is... Mss kan het tellen als drukkingsmiddel, in Mexico aan de grens is het een gevaarlijk circus. Eerlijk gezegd, wat die muur betreft, interessert me naast een hoger gevoel van veiligheid voornamelijk de ecologische impact van zo'n muur. Gaat men tunnels voor dieren maken die over de grens trekken? Laatst gewijzigd door zonbron : 27 januari 2017 om 18:49. |
|
![]() |
![]() |