Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Maatschappij en samenleving
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn.

Antwoord

Discussietools
Oud 3 februari 2017, 12:19   #121
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ze zijn voor mooie vrouwen idd veel aangenamer dan de veelal allochtone macho opdringerige testosteronbommen waar andere gelegenheden mee volzitten ... toeval wil dat je hen in gay gelegenheden niet tegenkomt.

én Unia heeft er niks tegen!
opmerkelijk dat er niemand op dit 'gat in de markt' en in de Unia doctrine reageerde.

het is voor ons de reden om naar ginder te trekken.
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2017, 12:45   #122
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bembem Bekijk bericht
Langs de andere kant bestaan er gaybars vs heterogelegenheden, en zijn er dancings die bvb moslims weigeren, voor zover de inconsistentie.
Je wil zeggen dat ze Noord-Afrikanen weigeren omdat ze er altijd last mee hebben?
Oud 3 februari 2017, 13:08   #123
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
ik ben er nog niet geweest, maar ik denk dat ze in een parenclub toeristen m/v toch ook vrij snel gaan buitenkijken of kieperen eigenlijk hoor.
Lang geleden wel. Toen waren parenclubs nog echte swingers clubs. Mensen die daar heen gingen wisten waarom. De clubs waren kleinschalig gezellig en het publiek was eensgezind.
Toe kwam zoals met alles de commercie....iedereen kon komen om te gluren maar zeker niet meedoen....vooral de lidkaart en het consumeren was belangrijk.
De meeste parenclubs zijn nu gewoon erotische disco's geworden. Blazers ....silicone shows en agressieve uitgaanders mentaliteit van pas op als ge nog ene keer naar mijn lief kijkt sla ik je tot moes. De swingers mentaliteit is niet meer.....is trouwens vooral een trend uit de jaren 70 en 80.
fred vanhove is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2017, 16:57   #124
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fred vanhove Bekijk bericht
Lang geleden wel. Toen waren parenclubs nog echte swingers clubs. Mensen die daar heen gingen wisten waarom. De clubs waren kleinschalig gezellig en het publiek was eensgezind.
Toe kwam zoals met alles de commercie....iedereen kon komen om te gluren maar zeker niet meedoen....vooral de lidkaart en het consumeren was belangrijk.
De meeste parenclubs zijn nu gewoon erotische disco's geworden. Blazers ....silicone shows en agressieve uitgaanders mentaliteit van pas op als ge nog ene keer naar mijn lief kijkt sla ik je tot moes. De swingers mentaliteit is niet meer.....is trouwens vooral een trend uit de jaren 70 en 80.
.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 3 februari 2017 om 16:58.
Gipsy is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2017, 16:57   #125
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 3 februari 2017 om 16:59.
Oud 3 februari 2017, 16:57   #126
Gipsy
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Toen ik nog in New York in 80-82 woonde ben ik ooit om een vriend te plezieren meegegaan. In het binnenkomen moest je in de vestiaire alle kleren uitdoen, wat me niet stoorde ik heb geen problemen met naaktheid. Dan passeerde je een buffet waarin iedereen kwam graaien. In de disco en alle ruimtes daar rond was het ene neukboel, koppels en hele groepen tegelijk in alle mogelijke openingen. Ik herinner me het beeld van een man die op een leuning zat en een burger was aan het eten, terwijl was een vrouw hem aan het pijpen. Ik ben nochtans een numero maar dit was echt mijn ding niet, ik was daar echt niet op mijn plaats. Ben daar niet te lang gebleven.

Het jagen en veroveren is plezant. Elk zijn goesting natuurlijk.

Laatst gewijzigd door Gipsy : 3 februari 2017 om 17:03.
Oud 3 februari 2017, 18:55   #127
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Toen ik nog in New York in 80-82 woonde ben ik ooit om een vriend te plezieren meegegaan. In het binnenkomen moest je in de vestiaire alle kleren uitdoen, wat me niet stoorde ik heb geen problemen met naaktheid. Dan passeerde je een buffet waarin iedereen kwam graaien. In de disco en alle ruimtes daar rond was het ene neukboel, koppels en hele groepen tegelijk in alle mogelijke openingen. Ik herinner me het beeld van een man die op een leuning zat en een burger was aan het eten, terwijl was een vrouw hem aan het pijpen. Ik ben nochtans een numero maar dit was echt mijn ding niet, ik was daar echt niet op mijn plaats. Ben daar
niet te lang gebleven.

In echte parenclubs zijn (of waren althans) geen alleenstaande mannen toegelaten enkel koppels.
Met de jaren nam de commercie het over van de oorspronkelijke bedoeling en werd dit meer en meer toegestaan...alleenstaande mannen betaalden dan ook meestal het dubbele om binnen te mogen.
Ik zou daar als alleenstaande man nooit willen binnengaan. Ik zou me een profiteur en een hypocriet voelen die maar al te graag wat zit te foefelen met andermans vrouw maar die zelf niks in de plaats geeft.
Als je graag een taartje gaat eten moet je ook zelf al eens een taartje meebrengen. Anders gezegd naar een parenclub ga je als koppel en niet als alleenstaande....

Laatst gewijzigd door fred vanhove : 3 februari 2017 om 18:59.
Oud 3 februari 2017, 22:11   #128
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Jan van den Berghe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Fitness is geen specifiek vrouwelijk product.
"Fitness voor vrouwen" dan weer wel.
Jan van den Berghe is offline   Met citaat antwoorden
Oud 3 februari 2017, 22:11   #129
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Klopt ...net als onderwijs. Of is Jan ook voorstander om meisjes te verbieden in het onderwijs ....
U liegt. Voor de zoveelste maal.
Oud 3 februari 2017, 23:45   #130
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe Bekijk bericht
"Fitness voor vrouwen" dan weer wel.
Welk is het verschil tussen fitness voor vrouwen en fitness voor mannen ?? In de zalen zijn alle toestellen geschikt voor zowel vrouwen als mannen.
Oud 4 februari 2017, 13:01   #131
bembem
Secretaris-Generaal VN

bembem's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy Bekijk bericht
Toen ik nog in New York in 80-82 woonde ben ik ooit om een vriend te plezieren meegegaan. In het binnenkomen moest je in de vestiaire alle kleren uitdoen, wat me niet stoorde ik heb geen problemen met naaktheid. Dan passeerde je een buffet waarin iedereen kwam graaien. In de disco en alle ruimtes daar rond was het ene neukboel, koppels en hele groepen tegelijk in alle mogelijke openingen. Ik herinner me het beeld van een man die op een leuning zat en een burger was aan het eten, terwijl was een vrouw hem aan het pijpen. Ik ben nochtans een numero maar dit was echt mijn ding niet, ik was daar echt niet op mijn plaats. Ben daar niet te lang gebleven.

wihihi
bembem is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2017, 13:03   #132
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
wihihi
Da's andere koek dan homo's gaan bespieden terwijl ze mekaar penetreren èh?

Viespeuk!
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2017, 13:04   #133
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Welk is het verschil tussen fitness voor vrouwen en fitness voor mannen ?? In de zalen zijn alle toestellen geschikt voor zowel vrouwen als mannen.
Ewel fitness voor vrouwen is zonder mannen die kijken/gluren en vice versa. Zo kan iedereen geconcentreerder aan sport doen dus....
Oud 4 februari 2017, 13:04   #134
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Je wil zeggen dat ze Noord-Afrikanen weigeren omdat ze er altijd last mee hebben?
- lol -
Oud 4 februari 2017, 13:06   #135
bembem
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SDX Bekijk bericht
Da's andere koek dan homo's gaan bespieden terwijl ze mekaar penetreren èh?

Viespeuk!
Maar nee -> 'nieuwsgierig'
Oud 4 februari 2017, 13:17   #136
Libro
Secretaris-Generaal VN

Libro's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
U liegt. Voor de zoveelste maal.
Als "fitness voor vrouwen" een product is, dan is "onderwijs voor meisjes" ook een, euh, "product".
Support the country you live in or live in the country you support.
Libro is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2017, 13:22   #137
Jan van den Berghe
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Libro Bekijk bericht
Als "fitness voor vrouwen" een product is, dan is "onderwijs voor meisjes" ook een, euh, "product".
Natuurlijk. Als ouders voor zo'n onderwijs willen kiezen, moet dit mogelijk zijn.
Oud 4 februari 2017, 13:25   #138
SDX
Secretaris-Generaal VN

SDX's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Maar nee -> 'nieuwsgierig'
Nieuwsgierige viespeuk dan.
SDX is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2017, 14:36   #139
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door GandalftheGrey Bekijk bericht
Bruno Bakeroot en Charlotte Mestdagh uit Harelbeke, zaakvoerders van fitnesscentra SportY-X in Zwevegem en Wevelgem, openen over enkele weken in Waregem de eerste 'Mrs Sporty', een fitnesszaak waar enkel vrouwen welkom zijn. "Omdat vrouwen zich meer op hun gemak voelen bij het sporten als er geen mannen in de buurt zijn", zegt Bruno.
Bruno Bakeroot, Charlotte Mestdagh en Kenny Wyffels openden in 2015 de eerste SportY-X-vestiging in Harelbeke. Die was zo succesvol dat het duo al snel moest verhuizen naar een grotere locatie in Zwevegem en enkele maanden geleden openden ze hun tweede vestiging in Wevelgem. Het concept van SportY-X viel in de smaak bij de mensen van Mrs Sporty, een internationale keten met sportcentra waar alleen vrouwen toegelaten zijn.

"Die hebben ons gevraagd of we interesse hadden om in ons land met Mrs Sporty's te starten. We starten over enkele weken een Mrs Sporty op in Waregem en het is de bedoeling dat er op termijn twintig zulke centra zullen zijn in ons land. Ook bij die andere vestigingen zouden we telkens helpen bij de opstart, de begeleiding en de opleiding", legt Bruno uit. Bij Mrs Sporty zijn, zoals je uit de naam wel kunt afleiden, enkel vrouwen toegelaten.

"We willen er een vrouwvriendelijke sfeer creëren. Zo kiezen we voornamelijk voor vrouwvriendelijke oefeningen en zul je er geen fitnesstoestellen vinden met loodzware halters en gewichten, zorgen we voor sfeervolle muziek,... Vrouwen voelen zich meer op hun gemak bij het sporten als er geen mannen bij zijn. Ze maken zich misschien wat sneller zorgen over een vetrolletje dat je goed ziet in de sportoutfit of ze voelen zich wat bekeken met mannen in de buurt. Met vrouwen onder elkaar is het toch ook vaak gezelliger." (JME)

Bron
Te achterlijk voor woorden.
Ook vrouwen willen wel trainen met halters en gewichten en ook mannen voelen zich vaak onzeker over hun lichaam.
Merken dat niet iedereen, ongeacht of je man of vrouw bent dat ideale lichaam heeft is net goed voor je zelfbeeld.
Met vrouwen onder mekaar is het niet per definitie" gezelliger" dit initiatief komt vooral moslima's tegemoet?
Het is een discriminerend initiatief. Alsof alle mannen nare gluurders zijn en vrouwen dit niet evengoed doen!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 4 februari 2017, 14:37   #140
fred vanhove
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Natuurlijk. Als ouders voor zo'n onderwijs willen kiezen, moet dit mogelijk zijn.
Ooit was dat zo. Maar we leven niet meer in het verleden zei JVDB.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be