![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Voor mij is het gedaan met PVDA stemmen als ze durven samengaan met de donkerblauwe loftsossen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar waar ik wel met medelijden en misprijzen tegenover sta is hun hondse getrouwheid aan de organisaties die onder de koepel van "beweging.net" zitten. Door Arco werden ze vreselijk om de tuin geleid. En niettegenstaande dat verdomd gesjoemel willen ze blijkbaar nog steeds geen kwaad woord horen over ACW/beweging.net. Integendeel, ze houden nog steeds betogingen en pleidooien om hun verliezen te laten afwentelen op anderen, met name de belastingbetaler. De enige die hen hoort te vergoeden is uitgerekend ACW/beweging.net en niemand anders. En, mijnheer de syndicale "statutair", ik kan onmogelijk uw pensioen "gestolen" hebben, om de eenvoudige reden dat jij en ik niet bij dezelfde pensioenkas zijn aangesloten. Voor het overheidspersoneel is er een afzonderlijke pensioenkas. En verder, leer er mee leven dat mijn pensioen hoger is dan het uwe. Lukt dat niet, neem dan Prozac of een andere antidepressivum. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik dacht het al. Wel, "proficiat", jij bent dus een oubollige, dood-afgunstige communist. Zou je er eens niet aan denken om uit te wijken naar een van de weinige nog overgebleven communistische "paradijzen"? Venezuela bijvoorbeeld?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij "afzien"???
![]() Gooi uw computer dan buiten. Je zult aldus wat minder elektriciteit verbruiken. Alle beetjes helpen. Meteen hoeven wij dan uw chagrijnige Calimero-boodschapjes niet meer te lezen. Dus een win-win situatie. Laatst gewijzigd door quercus : 30 januari 2017 om 15:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() hij kan binnenkort naar Wallbanië...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In vele gemeenten staat dat toch ook al redelijk vast?
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is mogelijk. In ieder geval, ik ben niet zinnens om euthanasie of een ander soort zelfmoord te plegen om een chagrijnige en afgunstige vakbonds-statutair zoals jij te plezieren. Mijn moeder is er 90 geworden. Als het mij gegund is even lang te leven heb ik nog 10 jaar voor de boeg. Met een pensioen dat veel omvangrijker is dan dat van jou.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
Gewoon een dooddoener om de graaicultuur van de privé en van partijen aan de staat, te rechtvaardigen. Ik merk aan je post dat je zelfs afgunstig bent op mensen die van een minimale uitkering leven. Wat jij van echt communisme weet, is zoveel als een koe van saffraan vreten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ja, vergeef me als ik niet echt een fan blijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
|
![]() Citaat:
Wij afzien, daarom hoef ik daar niet bij te zijn. Het verwondert je blijkbaar dat er mensen bestaan, die zichzelf niet als het middelpunt van de aarde beschouwen. Trouwens niemand verplicht je ook maar een lettertje van mij te lezen. Calimero boodschapjes, daar moet je voor bij de partij van de windbuil van A zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Niet iedereen is statutair, toch? Denkt U dat dit statutair pensioen nog lang betaalbaar is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herhaal even de vraag die zowel demonen als jacobus ontgaan is:
Citaat:
![]() |
![]() |
#137 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Minister-President
|
![]() Ja. (Voor alle duidelijkheid, het gaat om de stelling van Annemans, zijnde "zonder ons (het VB) is het voorbij voor De Wever in Antwerpen".)
Volgens de laatste peiling (hiervoor reeds naar verwezen) heeft de huidige Antwerpse coalitie een zetel te weinig om een meerderheid te vormen. Gegeven dat het hier een peiling betreft op twee jaar van de verkiezingen, lijkt het me duidelijk dat het een ronduit belachelijke claim is om te beweren dat de N-VA het VB nodig zal hebben. Meer nog, die huidige coalitie zou volgens die peiling meer zetels halen dan N-VA en VB samen. Daarom dat ik zeg: als er geen grote accidenten meer gebeuren, zit De Wever in een zetel. Gegeven de onwil van Open VLD en vermoedelijk ook CD&V om met de PVDA te regeren, zal de N-VA - volgens de huidige peilingen - sowieso haar plaats hebben in het stadsbestuur. Dit heeft niets met autoritarisme te maken, maar met het erkennen van de realiteit en het niet voor waar aannemen van een droom. Het VB is en blijft irrelevant. Zowel inhoudelijk als numeriek. En dat is een goede zaak.
![]() |
#139 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar u mag gerust proberen om een redenering in elkaar te knutselen die het tegendeel zou aantonen; u zult daar niet in slagen.
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Knappe analyse ! |
|
![]() |
![]() |