![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Uw link naar Schoof is bull-shit want hij zegt daarin "ik heb uw bericht niet gelezen!!. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De moderatie weet wel wat er gebeurt en heeft ingegrepen. Bijgevolg hebt u wel opgeroepen tot geweld. Anders krijgt u geen ban opgelegd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb al meermaals de oproep gedaan om mijn bericht hier open en bloot te posten zodat iedereen zijn eigen mening kan vormen. Ik ben meermaals openlijk bedreigt wegens mijn stellingname tav de ambtenarij. Ze gingen zorgen dat ik terug moest gaan werken, mijn brugpensioen zou afgepakt worden, ... en meer van die onzin! Zelfs vanwege de n-va-klusjesman op dit forum! De "goede" raad die ik hier krijg is zwijgen over de ambtenarij en de N-VA. Zegt genoeg over die partij, toch? Voor mij blijft dat uitschot. Laatst gewijzigd door demonen : 5 februari 2017 om 22:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Even terug naar het onderwerp van deze topic.
Gisteren Karel De Gught aan het woord gezien op tv over Trump. Wel, politici zijn inderdaad uitschot, De Gucht op kop. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() vooral politici die woord houden en op dag 1 na de verkiezingen niet bereid blijken om hun beloftes op de schop te gooien, lijken mij voor andere politici én media toch de voornaamste schurken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar de vakbonden hebben uiteraard zelf veel boter op het hoofd. Niet transparant, verkeerde gevechten leveren, niet flexibel genoeg, er niet zijn voor de kleine man maar wel voor de eigen achterban,..... Ook de vakbonden mogen eens in de spiegel kijken, het zou iedereen verder helpen.
multiculturele samenleving: de vrijheid van elk individu om zijn cultuur te beleven binnen de grenzen van de wetten van het land. We moeten blijven hopen, blijven geloven in het goede in de mens. Anders lopen we ons vast in een cynisch, zelfdestructief wereldbeeld waar een wit-zwart denken regeert. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vakbonden zijn hele grote organisaties, met enorm veel leden, organisaties die bovendien dagelijks grote bedragen geld verhandelen en die ook een groot aantal mensen te werk stellen. Er is dan ook geen enkele reden waarom zij niet zouden moeten beantwoorden aan de eisen die aan elke andere organisatie van dezelfde omvang gesteld wordt: a. het aannemen van een juridische vorm met rechtspersoonlijkheid; b. het beantwoorden aan de verplichting tot het naleven van de boekhoudwetgeving en de verplichting tot publicatie van een jaarrekening met omstandige toelichting; c. het onderworpen zijn aan alle vereisten van de wetgeving op openbare aanbesteding voor het uitvoeren van overheidsopdrachten. Als de Belgische vakbonden daar aan beantwoorden zullen ze veel minder te maken hebben met kritiek en lastige vragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er wordt gereageerd op onze linkse vrienden die alle fouten van de huidige regering, coalitie, in de schoenen van het NVa willen schuiven alsof het NVa alleen aan de macht zou zijn... Dit is juist een schrijnend voorbeeld van drogredenen, verdraaiingen en laag bij de grondse aanvallen op door jezelf verzonnen waarheden, dus regelrechte onwaarheden, waarvan je wel doet alsof het de waarheid van je tegenstrever zou zijn. En wat is links sterk in die bij de haren getrokken leugens en daar dan zijn verontwaardiging over komen uitkelen... Laatst gewijzigd door marie daenen : 6 februari 2017 om 18:16. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() [quote=quercus;8369803]
a. het aannemen van een juridische vorm met rechtspersoonlijkheid; b. het beantwoorden aan de verplichting tot het naleven van de boekhoudwetgeving en de verplichting tot publicatie van een jaarrekening met omstandige toelichting; c. het onderworpen zijn aan alle vereisten van de wetgeving op openbare aanbesteding voor het uitvoeren van overheidsopdrachten. Als regeringsleden, politici, werkgeversbonden en politieke partijen daaraan voldoen, mag het wat mij betreft voor vakbonden net zo goed. Beginnen aan de top van alle instellingen is altijd goed. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wie zit achter die zuilen in onze maatschappij??? Ik denk echt niet dat dat het NVa is... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Door wie??? Door de Belgische democratie of door de Belgische totaal gecorrumpeerde maffia die alle touwtjes strak in handen houdt??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En zulke opmerkingen doen mij nu juist terug denken aan de jaren dertig.... Het is niet omdat je jezelf voor antifacist uitgeeft en het ook werkelijk denkt te zijn dat facistische maatregelen geen facistische maatregelen meer zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe komt dat??? Daar waar de media zijn onafhankelijkheid heeft opgegeven is er geen democratie meer... Hoe vindt je het dat iemand alle voorstellen, ideeën, gedachten van een democratische partij hier afdoet als partijvoorschriften die door de andere enkel te nemen of te laten zijn omdat de ideeën van die partij hem persoonlijk niet aanstaan??? Hoe vindt je het wanneer de hele media dat liedje zo meespeelt??? Wie verdeelt in dit land de bevolking??? De NVa of de andere die enkel en alleen bij zijn eigen groot gelijk blijft zweren, ook wanneer er steeds meer lijken van machtscorruptie uit de kast rollen??? Zie hoe ze het tegen Trump spelen??? Ik herken la Belgique ten voeten uit... Ik ben niet voor Trump en ik vrees inderdaad Trump, maar Trump en al het kwaad dat hij nog zal aanrichten reken ik 100% onze linkse verdoken kapitalisten aan... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |