![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Banneling
|
![]() Uiteraard heeft niemand zaken met uw prive-leven. Maar dan moet je er ook geen boekje over open doen.
Laatst gewijzigd door Elio di Supo : 3 maart 2017 om 09:25. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() eerder een niet uitzendbare soap.
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Mensen dienen maar eens met zichzelf bezig te zijn in plaats van altijd anderen aan te wijzen of te willen "helpen". Ik ben alleen transparant over mijn aandoeningen omdat ik daar van 's morgens tot 's avonds mee in mijn hoofd zit. Het zit werkelijk in mijn hoofd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() Ik wou een grote intellectueel worden, mijn hybris is zwaar afgestraft...
Sindsdien doe ik volksmens.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Mja ik weet het daar niet van maar anderzijds houden die volksmensen ook niet van mij, ik heb er geregeld zelfs troubles mee gehad oa op het werk, die beenhouwers waar ik bvb mee moest samenwerken, dat ging gewoon niet, die vonden dat ik niet tussen hen pastte, alsook een aantal andere collega's die ik daar had, tja.... dan zeg ik ook maar hoe ik over hen denk, niet dat ik daarbij wil veralgemenen ook al doe ik dat soms -geef ik toe- teveel....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() sorry *paste
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
ps de volksmensen waar ik kritiek op heb zijn de gemene exemplaren, want er zitten er ook sympathieke tussen.... Laatst gewijzigd door bembem : 15 maart 2017 om 11:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() Straffe persoonlijke aanval, van een lachwekkende arrogantie.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Bem is helemaal niet marginaal, ze wordt integendeel betaald om uit de marginaliteit te blijven.
En over simpel gesproken: ze is iemand die blijkt gegeven heeft van genietbaar en talentvol creatief proza te kunnen produceren, in het Frans nog wel. Het is iemand met een potentiële internationale uitstraling. In vergelijking daarmee zijn haar detractoren.... moestuinwormen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ps ik weet heus wel dat het niet al te snuggere VB'ers waren althans van ingesteldheid, of is denigrerend grapjes maken op de werkvloer ten aanzien van 'vreemden' soms een teken dat de toevallig vreemd uitziende collega 'het omwille van haar houding zelf gezocht zou hebben'. Sure. Dat ik misschien overdrijf in sommige van m'n stellingen/uitspraken hier ok, maar dat dit ivm m'n werkervaringen daar in die supermarkt zo zou zijn geweest, nee dat is er over. Nu zelfs al was ik blank geweest hadden ze me ook niet gemogen, dan was ik wel de vreemde van over het water ofzo geweest - ook al spreek ik zonder accent van daar. Maar de echte reden was natuurlijk m'n zogezegde bekaktheid vermits ik abn spreek en dat in bepaalde milieus in het verkeerde keelgat schiet of geïnterpreteerd wordt als zijnde 'ze wilt uit de hoogte doen/ze kijkt op ons neer met haar taaltje'. Tja, ik kan er niet aandoen dat ik enkel dat kan en m'n pogingen tot dialect - eendert welk - in de praktijk op niets trekken vermits men sowieso hoort dat ik het gewoon niet kan. Is niet mijn fout dat ik weinig tot geen voeling heb met mensen die zoiets zelfs niet kunnen vatten - en me mede daardoor scheef bekijken - after all ben ik slechts vanaf m'n 16de hier in BE komen wonen en sprak ik voordien enkel NL thuis of in de nederlandse les (met echte Nederlanders, dus ook geen vlaams dialect). Mja, is het zo duidelijk genoeg? re- ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |