![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() Voor Antwerpen? Dewinter.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar onderdrukking mag zich toonbaar maken op straat, het pure gelaat van het fascistisch beest. Maar owee wie met een open bier blikje of een jointje rondloopt... Vrije westen my ass. Eurabia ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Onze vuile was moeten we zelf doen. Niet exporteren naar andere landen, en ook niet onder de mat vegen. .
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Oh wacht, daar lachen ze niet met aandachtshoeren..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Grapje?
Dewinter heeft zichzelf en zijn partij de das om gedaan met zijn dom brutaal gedoe. Die komt niet meer aan de bak, en de grootste dienst die hij het VB zou kunnen bewijzen is dat hij het aftrapt. Als we dan toch een naam moeten vinden om BDW te vervangen, waarom niet Zuhal Demir? Alleen, laten we BDW maar zitten waar hij zit, hij doet het goed! En is zo verstandig om zich niet te laten opjutten door lieden die hem tot "daden" willen bewegen en klaar staan om hem meteen daarna af te schieten! |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() En wat heeft de NVA dan intussen gedaan om het vuil ondergoed terug proper te krijgen? Niets, behalve veel meer van dat in huis halen en integreren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik las vooral als tegenargumentatie dat dat de vruchten van Patrick Janssens zijn werk waren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En die zitten nu als racisten en nazi's in de NVA? Oh, in elke partij zullen er wel een paar zitten maar niet in die mate dat het gevaarlijk is of worden zal. Zoals er in elke partij onbeschaamde graaiers zitten die zichzelf volstoppen met onze belastingcenten... Dat is blijkbaar het lot van de mensheid... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() Benoemt BDW de feiten dan? Of wat gaat de NVA doen tegen de islamisering van Europa? Behalve het versnellen door mee te lopen in het Wir Schaffen DAs verhaal?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Als ik blijf zeggen tot in de 3de generatie dat ik Turk ben, met 2 verschillende identiteitskaarten, terwijl ik woon, leef en werk in België en nooit meer hier zal vertrekken, snap jij toch net zo goed als ik, dat een van de 2 identiteitskaarten niet nodig is en de integratie tegenwerkt. Ook in het seculiere Turkije verloor iemand zijn eigendommen indien hij aan de Turkse nationaliteit verzaakte. Begrijpbaar is het dus wel dat iemand met eigendom in Turkije zijn Turkse nationaliteit wil blijven aanhouden, maar dan is het aan de Belgische regering om zo iemand ook altijd als buitenlander te blijven aanzien en net zoals het in het begin was, kan hij dan zijn Turks stemrecht blijven uitoefenen, maar als hij daar stemt, moet hem het stemrecht hier ontzegd worden. Zo eenvoudig was het vroeger en kan het nu nog zijn. Nationaliteit kan je maar 1 hebben. Je kan en mag verklaren dat je roots elders liggen, maar je kan geen discriminerende 2 nationaliteiten hebben. Dit vertel ik reeds aan iedereen sedert mijn 17de. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik ben zeker niet van die mening neen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij weet dat ook & beseft dat hij eraan is voor de moeite. Vandaar ook z'n uitspraken over Duitsland dat NU nazi-praktijken hanteert... Het Lot beslist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waarom vraag je niet wat hij dan slecht gedaan heeft?
Aan beide zijden van de taalgrens voelen sommigen zich niet op hun gemak met BDW, hebben er liever geen debat mee om te vermijden het onderspit te moeten delven. Sommigen gedragen zich precies alsof hij de belangrijkste politieker van het land is. Misschien is hij dat wel? |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het ging dus wel degelijk over jezelf. Pfffft.. we zijn er eindelijk.
Ik moet je teleurstellen. Vroeger was het, en nu is het nog altijd gemakkelijker om bepaalde buitenlanders de dubbele nationaliteit te laten behouden. Een Koerdische politica wil daar verandering in brengen, maar ze is nog maar net "ingezegend" en er wordt haar al verweten dat ze doet wat ze doet om de aandacht af te leiden van het gesjoemel van Bracke.
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enerzijds wil je alle alcohol verbieden en anderzijds het gebruik in het openbaar toelaten.
|
![]() |
![]() |