Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 6 maart 2017, 17:46   #121
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Stel je voor dat BDW dat zonder omwegen zou veranderen, dat zou nogal een geroep, getier en gejuich zijn van onze linkse multicullobby! Dat plezier moet hij ze echt niet gunnen.
Maar bon, wie had je in gedachten die het beter zou doen en hem vervangen?
Voor Antwerpen? Dewinter.
Peche is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2017, 17:48   #122
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Heb jij een idee in hoeveel steden en in welke landen die steden liggen, waar men geen alcohol mag gebruiken op straat ? En dan heb ik het niet over de zandbaklanden waar je echt-zware straffen riskeert, maar wel democratieën met een behoorlijke reputatie.

.
Tut, in de EU zou het een vrije maatschappij zijn.
Maar onderdrukking mag zich toonbaar maken op straat, het pure gelaat van het fascistisch beest.
Maar owee wie met een open bier blikje of een jointje rondloopt...
Vrije westen my ass. Eurabia ja.
Oud 6 maart 2017, 17:49   #123
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
hoe ver ga je daar in? Mag Putin hier komen spreken?

en enkel dictators? wat met extremistische populisten? Mag dan De Winter wel nog spreken?
De Winter mag en moet kunnen blijven spreken.
Onze vuile was moeten we zelf doen. Niet exporteren naar andere landen, en ook niet onder de mat vegen.

.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2017, 17:50   #124
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Peche Bekijk bericht
Maar onderdrukking mag zich toonbaar maken op straat, het pure gelaat van het fascistisch beest.
Verhuis naar Polen.

Oh wacht, daar lachen ze niet met aandachtshoeren.....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2017, 17:52   #125
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Voor Antwerpen? Dewinter.
Grapje?
Dewinter heeft zichzelf en zijn partij de das om gedaan met zijn dom brutaal gedoe. Die komt niet meer aan de bak, en de grootste dienst die hij het VB zou kunnen bewijzen is dat hij het aftrapt.
Als we dan toch een naam moeten vinden om BDW te vervangen, waarom niet Zuhal Demir?
Alleen, laten we BDW maar zitten waar hij zit, hij doet het goed! En is zo verstandig om zich niet te laten opjutten door lieden die hem tot "daden" willen bewegen en klaar staan om hem meteen daarna af te schieten!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2017, 17:52   #126
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
De Winter mag en moet kunnen blijven spreken.
Onze vuile was moeten we zelf doen. Niet exporteren naar andere landen, en ook niet onder de mat vegen.

.
En wat heeft de NVA dan intussen gedaan om het vuil ondergoed terug proper te krijgen? Niets, behalve veel meer van dat in huis halen en integreren.
Oud 6 maart 2017, 17:53   #127
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Grapje?
Dewinter heeft zichzelf en zijn partij de das om gedaan met zijn dom brutaal gedoe. Die komt niet meer aan de bak, en de grootste dienst die hij het VB zou kunnen bewijzen is dat hij het aftrapt.
Als we dan toch een naam moeten vinden om BDW te vervangen, waarom niet Zuhal Demir?
Alleen, laten we BDW maar zitten waar hij zit, hij doet het goed! En is zo verstandig om zich niet te laten opjutten door lieden die hem tot "daden" willen bewegen en klaar staan om hem meteen daarna af te schieten!
Wat heeft hij dan goed gedaan?
Oud 6 maart 2017, 17:55   #128
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Het feit dat men geen open bier blikje meer mag dragen in de stad maar de radicale moskeeën verder subsidie ontvangen kenmerkt toch alles? Is er één radicale imam verhoord van Antwerpen?

Antwerpen islamiseert en BDW benoemt dat niet. Dat is reden genoeg hem niet meer als burgemeester te verkiezen. Onder de kiesdrempel ermee.
Tiens, was dat al niet het geval toen de sossen er aan waren of bestonden er toen nog geen moslims in Antwerpen en heeft BDW die meegebracht?
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2017, 17:58   #129
TREBRON
Europees Commissaris

TREBRON's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Blijkbaar nieuw in het land en waar je waart schreven ze daar blijkbaar niet over, anders had een intelligente mens zoals jij dat zeker allemaal gelezen?
TREBRON is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2017, 17:59   #130
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Blijkbaar nieuw in het land en waar je waart schreven ze daar blijkbaar niet over, anders had een intelligente mens zoals jij dat zeker allemaal gelezen?
Eerlijk vraag: wat heeft BDW gedaan dat goed voor Antwerpen was?
Ik las vooral als tegenargumentatie dat dat de vruchten van Patrick Janssens zijn werk waren.
Oud 6 maart 2017, 18:00   #131
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En wat heeft de NVA dan intussen gedaan om het vuil ondergoed terug proper te krijgen? Niets, behalve veel meer van dat in huis halen en integreren.
Het vuil ondergoed van de NVA? Ben je ook de mening toegedaan dat alle vorige en huidige kiezers van het VB platte racisten en nazi's zijn misschien?
En die zitten nu als racisten en nazi's in de NVA?
Oh, in elke partij zullen er wel een paar zitten maar niet in die mate dat het gevaarlijk is of worden zal. Zoals er in elke partij onbeschaamde graaiers zitten die zichzelf volstoppen met onze belastingcenten...
Dat is blijkbaar het lot van de mensheid...
Oud 6 maart 2017, 18:00   #132
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TREBRON Bekijk bericht
Tiens, was dat al niet het geval toen de sossen er aan waren of bestonden er toen nog geen moslims in Antwerpen en heeft BDW die meegebracht?
Benoemt BDW de feiten dan? Of wat gaat de NVA doen tegen de islamisering van Europa? Behalve het versnellen door mee te lopen in het Wir Schaffen DAs verhaal?
Oud 6 maart 2017, 18:01   #133
subocaj
Perm. Vertegenwoordiger VN

subocaj's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
Het is en blijft verwarrend dat je de ik-vorm en de men-vorm door elkaar gebruikt terwijl je in naam van de Turken spreekt.
Waarom zeg je niet gewoon wat je bedoelt? Durf je de Turken, Erdogan en Turkije niet te benoemen?

Je bedoelt wellicht dat Turken in hun gastland, België dus, een vrijheid van meningsuiting eisen, maar dat ze dat recht verliezen door te stemmen voor een dictator die in hun land van herkomst, Turkije dus, het tegenovergestelde doet?

Je bedoelt dat de Turken die hoer wonen, maar die Erdogan steunen niet het recht hebben om datgene te eisen dat Erdogan in zijn eigen land aan zijn eigen volksgenoten ontzegt: het recht om hun mening te zeggen?

Je bedoelt dat de Turken die hier wonen door hun steun aan Erdogan medeschuldig zijn aan het onrecht dat andersdenkende Turken wordt aangedaan? Aan hun vervolging, hun broodroof en aan het feit dat ze zonder vorm van proces in de bajes gestoken worden als ze zich, net zoals Erdogan dat hier probeert, het recht op vrije meningsuiting veroorloven?

Je bedoelt dat Turken in hun gastland, hier dus, om die reden niets te eisen hebben?

Sorry hoor, maar de manier waarop jij je standpunt uiteen zet is alles behalve duidelijk. "Men" kan er vanalles uit opmaken.
Wat is jouw gastland/thuisland?
Ben jij een Turk?
Heb jij de dubbele nationaliteit?

Wat de discriminatie betreft in verband met kiesrecht in twee landen.
Ik heb op dit forum al meermaals mijn stem laten horen in verband met het stemrecht voor buiten-Europese vreemdelingen. Vreemdelingen van buiten de EU kunnen daardoor in twee landen stemmen. Het hunne en het onze.
Je weet toch nog hoe daarop gereageerd werd?

Idem met de dubbele nationaliteit. Ook d�*t is discriminatie te overstaan van de autochtone bevolking.
Je weet toch tot welke partijen de fervente voorstanders van dit soort discriminaties behoorden?

Enfin. Ik denk dat we mekaar nu begrepen hebben.
Wat mij vooral opvalt is de verandering in de linkse geesten.
Ik kan het niet helpen dat jij moeite hebt met gastland en thuisland.

Als ik blijf zeggen tot in de 3de generatie dat ik Turk ben, met 2 verschillende identiteitskaarten, terwijl ik woon, leef en werk in België en nooit meer hier zal vertrekken, snap jij toch net zo goed als ik, dat een van de 2 identiteitskaarten niet nodig is en de integratie tegenwerkt.
Ook in het seculiere Turkije verloor iemand zijn eigendommen indien hij aan de Turkse nationaliteit verzaakte.
Begrijpbaar is het dus wel dat iemand met eigendom in Turkije zijn Turkse nationaliteit wil blijven aanhouden, maar dan is het aan de Belgische regering om zo iemand ook altijd als buitenlander te blijven aanzien en net zoals het in het begin was, kan hij dan zijn Turks stemrecht blijven uitoefenen, maar als hij daar stemt, moet hem het stemrecht hier ontzegd worden.

Zo eenvoudig was het vroeger en kan het nu nog zijn.

Nationaliteit kan je maar 1 hebben.
Je kan en mag verklaren dat je roots elders liggen, maar je kan geen discriminerende 2 nationaliteiten hebben.

Dit vertel ik reeds aan iedereen sedert mijn 17de.
subocaj is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2017, 18:01   #134
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Het vuil ondergoed van de NVA? Ben je ook de mening toegedaan dat alle vorige en huidige kiezers van het VB platte racisten en nazi's zijn misschien?
En die zitten nu als racisten en nazi's in de NVA?
Oh, in elke partij zullen er wel een paar zitten maar niet in die mate dat het gevaarlijk is of worden zal. Zoals er in elke partij onbeschaamde graaiers zitten die zichzelf volstoppen met onze belastingcenten...
Dat is blijkbaar het lot van de mensheid...
Context andev. Zie wat schoofzak schreef en ik daarop reageer.

Ik ben zeker niet van die mening neen
Oud 6 maart 2017, 18:05   #135
Boduo
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Knuppel Bekijk bericht
...
...
Erdogan is flink bezig om heel de EU tegen zich in het harnas te jagen.
Goed zo! Ik zie Turkije het eerstvolgende millennium nog geen lid worden van de EU.
In heel wat EU landen wilde men Turkije NIET in de EU. Dat zou een brug te ver zijn.
Hij weet dat ook & beseft dat hij eraan is voor de moeite. Vandaar ook z'n uitspraken over Duitsland dat NU nazi-praktijken hanteert...
Het Lot beslist.
Boduo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 6 maart 2017, 18:05   #136
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waarom vraag je niet wat hij dan slecht gedaan heeft?
Aan beide zijden van de taalgrens voelen sommigen zich niet op hun gemak met BDW, hebben er liever geen debat mee om te vermijden het onderspit te moeten delven. Sommigen gedragen zich precies alsof hij de belangrijkste politieker van het land is.
Misschien is hij dat wel?
Oud 6 maart 2017, 18:08   #137
Knuppel
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Het ging dus wel degelijk over jezelf. Pfffft.. we zijn er eindelijk.

Ik moet je teleurstellen. Vroeger was het, en nu is het nog altijd gemakkelijker om bepaalde buitenlanders de dubbele nationaliteit te laten behouden. Een Koerdische politica wil daar verandering in brengen, maar ze is nog maar net "ingezegend" en er wordt haar al verweten dat ze doet wat ze doet om de aandacht af te leiden van het gesjoemel van Bracke.
Oud 6 maart 2017, 18:09   #138
Peche
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom vraag je niet wat hij dan slecht gedaan heeft?
Aan beide zijden van de taalgrens voelen sommigen zich niet op hun gemak met BDW, hebben er liever geen debat mee om te vermijden het onderspit te moeten delven. Sommigen gedragen zich precies alsof hij de belangrijkste politieker van het land is.
Misschien is hij dat wel?
Ik noteer niets dus?
Oud 6 maart 2017, 18:10   #139
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door subocaj Bekijk bericht
Ik kan het niet helpen dat jij moeite hebt met gastland en thuisland.

Als ik blijf zeggen tot in de 3de generatie dat ik Turk ben, met 2 verschillende identiteitskaarten, terwijl ik woon, leef en werk in België en nooit meer hier zal vertrekken, snap jij toch net zo goed als ik, dat een van de 2 identiteitskaarten niet nodig is en de integratie tegenwerkt.
Ook in het seculiere Turkije verloor iemand zijn eigendommen indien hij aan de Turkse nationaliteit verzaakte.
Begrijpbaar is het dus wel dat iemand met eigendom in Turkije zijn Turkse nationaliteit wil blijven aanhouden, maar dan is het aan de Belgische regering om zo iemand ook altijd als buitenlander te blijven aanzien en net zoals het in het begin was, kan hij dan zijn Turks stemrecht blijven uitoefenen, maar als hij daar stemt, moet hem het stemrecht hier ontzegd worden.

Zo eenvoudig was het vroeger en kan het nu nog zijn.

Nationaliteit kan je maar 1 hebben.
Je kan en mag verklaren dat je roots elders liggen, maar je kan geen discriminerende 2 nationaliteiten hebben.

Dit vertel ik reeds aan iedereen sedert mijn 17de
.
Heeft dus heel die tijd niets uitgehaald.
Oud 6 maart 2017, 18:12   #140
reservespeler
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Enerzijds wil je alle alcohol verbieden en anderzijds het gebruik in het openbaar toelaten.
reservespeler is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:14.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be