![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat er inbreuken gepleegd worden is geen reden om de wetten af te schaffen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb er geen probleem mee dat u zeer veralgemenend stelt dat Vlamingen "loempe kiekens" zijn. Maar als dit uw denken is moet u toch ook geen problemen hebben met de meest voorkomende kritieken op moslims? Ik bedoel, waarom is schijten op de ene groep bon ton en op de andere not done? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb geen probleem met kritiek op moslims, hell ik zal mij er zelf wel schuldig aan maken. Ik heb mij hier misschien wel als ergste islambasher gepresenteerd. Maar ik onthecht mij van die stroom van waanzin. Het probleem is niet de islam, het probleem is eigen cultuur. Jordy stierf op straat, maar de verkrachter kreeg onderdak. Mede mogelijk gemaakt door U, de NVA, door mij, door iedereen die zich laat afleiden van de essentie. Er is maar één wereldregering mogelijk en dat is onder de juk van de Heere. De Heere is aan onze deur verschenen als een moslimvluchteling en dat is het parcours van Europa. Dat hebben we over onszelf uitgeroepen door ons onschendbaar te achten en de wereld te ontwrichten. Tekbir Elio? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik vind dat een hypocriete wetgeving die velen discrimineert en ons westers parcours loochent. Maar het gros van de Westerlingen wil die vrijheid van godsdienst niet opgeven. Gaan we maar onder he. Het kan maar twee kanten op gaan he. In frustratie wijzen naar moslims maar de godsdienstvrijheid beschermen is gewoon onlogisch. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb je niets geleerd uit de geschiedenis? Dat elke godsdienst, hoe fris en bevrijdend ze ook leek in het begin, steeds verworden is tot een corrupt en machtsgeil instituut? Als er iets is waarvan we ons dienen te bevrijden dan is het wel het instituur godsdienst. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
We hebben vrijheden genoeg om gelovigen te beschermen zonder dat Ze voordeelltjes kunnen eisen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zie in deze draad alleszins bewijzen dat er loempe kiekens bestaan.
.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er is een godsdienstvrijheid die toestaat dat later ons politiek stelsel zal infecteren (wat het reeds doet) en waarop de democratie zich zal aanpassen. De islamisering is reeds gebeurd en onomkeerbaar. Als dat onze cultuur opslokt, is dat omdat onze cultuur tekort heeft geschoten. Daarom, waarom zouden wij een cultuur die ons overstijgt iets of wat bijleren? Zij doen niets onwettig en zullen via ons eigen bestuur Europa overnemen. De realiteit is dat zij U normen en waarden zullen bijbrengen in de toekomst (dat reeds doen) en jij hoe langer hoe minder in de pap zal te brokken hebben. Ik ben voorstander om de godsdienstvrijheid af te schaffen. Maar zolang deze er is, is een moslim vrij te radicaliseren, te fundamentaliseren, of gelijk wat. Deze is vrij schapen onverdoofd de keel over te snijden. En wij moeten daar als hypocrieten maar niet naar wijzen, want we doen hetzelfde zoals recent gebleken is. Zolang je de godsdienstvrijheid laat zijn wat ze is, zolang zal er nooit verandering zijn. Als deze niet ongedaan wordt gemaakt zal Europa onder gaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De islam heeft de Europese schoolbank bereikt. En jullie vrezen een islamisering terwijl ze al lang voltrokken is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar je lijkt mijn vermoeden te bevestigen: iemand als jij kan het zich niet voorstellen dat een vrouw voor het huishouden kiest i.p.v. voor een carrière. Als ze dat toch doet, is dat omdat ze daartoe op een of andere manier wordt gedwongen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Voor de rest heb je ook op geen enkele manier geantwoord op mijn vragen (post 108 en 109). Citaat:
.. ? Laatst gewijzigd door mvd : 29 maart 2017 om 09:16. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog andere voorbeelden nodig over de beroemde vrije keuze van moslimvrouwen??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Duidelijk dat zulke elementen totaal irrelevant zijn in een discussie over trouw zijn... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() Maar je bevestigt perfect mijn punt: mensen als jij kunnen het zich inderdaad niet voorstellen dat vrouwen uit vrije wil een huishouden verkiezen boven een carrière, als ze dat toch doen ''in grote getallen'' moet het zijn dat ze daar op een of andere manier toe gedwongen worden. Want als dat niet zo zou zijn, valt het hele radicaal-feministische plaatje in duigen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() Alles wat in tegenstelling is met de elementaire rechten van de mens en daarin vooral het gelijkheidbeginsel man-vrouw moet bestreden worden.
Eerst en vooral gedaan met de kopvod, die vrouwen wel of niet verplicht dragen, maar welke kopvod een overtuigend symbool is van de ondergeschiktheid van de vrouw aan de man... |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Trouw_(ethiek) http://www.encyclo.nl/begrip/trouw |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
En wat de keuze van wel of niet carrière maken en van wel of niet achter de haard te verkommeren, waarbij, in de zwaarste gevallen het de vrouwen zelfs verboden is om het huis te verlaten zonder mannelijke begeleiding en de mannen zelfs de boodschappen doen, zelfs wat het ondergoed en de hygiënische artikelen van hun vrouwen betreft... Dat als vrijwilligheid en de keuze van de vrouw willen opdringen??? Rechtuit gezegd, had Allah echt niets anders te doen dan zich daar kopzorgen over te maken??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |