![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Toevallig was ik gisteren in die voerdorpjes. Ik heb daar weinig viering gezien. Niet dat de Vlamingen nu moeten gaan juichen. Want op 11 juli zie ik ook weinig vieringen. Behalve die paar wat door de Vlaamse overheid gesubsidieerd worden.... Laatst gewijzigd door pajoske : 6 juni 2017 om 12:51. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Another Jack : 6 juni 2017 om 13:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zelfs de kleuren zijn pijnlijk flets. Deprimerend tot in de polders.
![]() |
#127 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
ik wil zulke diagrammen vinden ook over -graad tewerkstelling ambtenaren -inkomsten uit vennootschapsbelasting dan ga je pas grote ogen trekken, vermoed ik. zal Ivan eens een berichtje moeten sturen, denk ik. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
het ging om een man die online een middel voor penisvergroting bestelde en een loup toegestuurd kreeg ... nu, ik zou opzoeken om welke comedian het gaat, maar ik vermijd het liever om het woord 'penisvergroting' in te typen in mijn zoekbalk ... anders krijg ik wsl maanden aangepaste reclame te zien ![]() Laatst gewijzigd door Anna List : 6 juni 2017 om 14:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Opgepast hoor Anna. Marie die meent wat zij zegt vermoed ik. Maar ik dien die prematuurtjes graag van antwoord omdat ik mij amuseer. Ik lees graag en ik schrijf graag. Vandaar enige logica in mijn handelen. Alhoewel; zelfs als er gelachen wordt maken sommigen er tussen door graag gebruik van om je duidelijk te maken dat je een leugenaar bent. Onwaarheden vertellen is toch liegen? Wel ik ga er hier toch eens ernstig op reageren. Voor mij is het uitdelen van soep aan arme mensen niet altijd een bewijs van christelijkheid. Op een landelijk dorp kent iedereen de drollen en grollen van de evennaaste. En dan ontdek je veel vlugger dat sommigen een gespleten persoonlijkheid hebben. De ene dag delen ze soep uit en de daaropvolgende nacht komen ze hakenkruisen op je rolluiken schilderen. Ze maken uw moeder uit voor hoer omdat ze maar één kind had maar hoeveel vroeggeboorten er waren trekken ze zich niet aan. En als kleine dreumes moet je U laten welgevallen dat ze U omschrijven als een waarschijnlijk bedorven "joenk". Moet ik verder gaan? En die soort die anderen uitmaakt voor hoeren deinst er niet voor terug om de ene nacht in het bed te kruipen met de werkman en de volgende nacht met de grootste kapitalist(en) van het dorp onder zeil te gaan. Ik ben oud genoeg om veel gezien te hebben en conclusies getrokken te hebben. Daar zullen tasjes soep voor de armen niet veel meer aan veranderen. Het is niet omdat je de ene dag een rood kostuumpje draagt en de volgende dag een blauw met das dat er een ander mens in die pitteleer schuilt. En dat vergeten sommige mensen graag. Maar die twee gezichten blijven gebrandmerkt op het netvlies van de waarnemer plakken. De wereld gaat naar de kloten. Maar de wijnrank moet veel vruchten dragen. Maar waar er genoeg vruchten aanhangen worden ze geknipt en op de composthoop gegooid. En dat in naam van een Allah of God. Want die twee zijn het derde gezicht van de mens. Het verschaft hem toelating om te mogen moorden en dat goed te praten. Feitelijk heeft mijn jeugd mij geholpen om niet tot op het einde van mijn dagen mijn tijd te verspillen om naar de heiligenbeelden in kathedralen te gaan kijken. De natuur is veel mooier en vertoont echte waarheden. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mercikes, met complimenten van 'dash'.
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 6 juni 2017 om 14:22. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Van de Franse grens hebben we geen last , daartegenover van de Waalse;;;;;;;;Hoe rapper Wallonië (en eventueel zelfs Brussel) Frankrijk wordt hoe liever ik het heb. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en ja, ik weet dat wat je vraagt simpel kan met fotoshop, maar daar ben ik niet zo in thuis. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() En zijn er al foto's van de festiviteiten ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Jij weet niks vent. Of heb je liever dat ik toegeef dat je alles weet over niks? Tenzij het refereert naar jezelf. Dat zou je misschien kunnen weten. ![]() Meet hem maar eens goed op. Is het om die reden dat je hier zoveel komt zeveren? Weeral nijd en miskandoese zeker? Nochtans hebben mensen met een lager IQ toch een iets grotere penis volgens wetenschappelijke onderzoeken. Maar daar jij al op vele terreinen een uitzondering vormt durf ik er mijn huis niet op verwedden. En trollen zijn trouwens ook al zwaarder geschapen. Misschien is dat je redding? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Minister-President
|
![]() Hertog Jan 1van Brabant was de enigste 100% Nederlandstalige adel die deze contreien gekend heeft, dit in tegenstelling tot die Francofone Vlaamse Graaf. Jan I staat bekend als een minnaar van muziek, zang en dichtkunst, aan wie een aantal Middelnederlandse minneliederen als Eens meien morgen vroe toegeschreven worden.
Op het Steen wappert nog steeds dapper de Brabantse vlag.
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |