![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Vlaams Blok arrest Hier en enkel hier kunnen alle onderwerpen die te maken hebben met het Vlaams Blok arrest terecht. |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister-President
|
![]() Een Georgische moeder, allez gij....dat wist ik nu eens niet.
|
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Mijn verwachting is dan ook dat al die uiterlijke verschillen en classificaties gedoemd zijn om al de volgende eeuw te verdwijnen. Het blanke ras zal dan wat bruiner zien, de laatste blondharige verdwijnt binnen de eeuw (het Noordse ras waar Jan zo graag naar verwijst), en zodoende zullen we wat meer de gelegendheid krijgen om onze tijd nuttiger te besteden aan universele waarden en de ontwikkeling van de innerlijke kwaliteiten van de mens ipv wat te liggen rotzooien met al dan niet uiterlijke (on-)volkomendheden. En dat vind ik een positieve ontwikkeling.
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk kan men nog moeiteloos mensen van het gele, blanke en zwarte ras van elkaar onderscheiden. De overgrote meerderheid van de mensen planten zich nog voort binnen het ras. Door de internationale contacten zijn er natuurlijk, in vergelijking met vroeger, heel wat meer gemengde huwelijken, maar dat doet niets af van de hoofdindeling die nog steeds probleemloos opgemerkt kan worden. Om even de redenering van mr. Pianodinges door te trekken: Gaja zal ontwijfeld binnenkort stellen dat de classificatie van de dierenwereld niet echt diervriendelijk is en ook niet realistisch... |
|
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Begin jij dan maar alvast aan die innerlijke waarden te werken.
Of hebben jouw innerlijke waarden al de perfectie bereikt?
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zal blond verdwijnen? Natuurlijk niet. Mr. Pianodinges heeft duidelijk nog nooit een voet in Noorwegen gezet... Maar of dat nu verdwijnt of niet, doet er in se (en zeker in deze discussie) weinig toe. Uit vermenging zullen er weer nieuwe mensentypes groeien met gelijkaardige kenmerken die later ook weer in classificatie kunnen worden gezet. Alles op deze aarde kan immers geclssificeerd worden. |
|
![]() |
![]() |
#126 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#127 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
#128 | |
|
![]() Citaat:
"Ik bewandel het rechte pad dat, zoals u weet, niet bestaat en ook niet recht is." (Fred Vargas in 'Un lieu incertain' - 2008) Laatst gewijzigd door thePiano : 11 november 2004 om 17:20. |
|
![]() |
![]() |
#129 | |
|
![]() Citaat:
Hij spreekt nu nog over een overgrote meerderheid -slim genoeg zonder daar een cijfer op te plakken, hoe zou hij het ook precies kunnen weten- maar erkent wel de evolutie. Wat nu overgroot is kan straks de omgekeerde waarheid zijn.
![]() |
#130 |
Minister-President
|
![]() Gevonden over Halle Berry:
Also here for lunch is Berry's Liverpool-born mother Judy, a retired registered nurse, who is over from Cleveland, Ohio, for a visit. An English rose d'un certain age (Berry's black heritage is courtesy of her estranged father, Jerome), Judy is carrying a plate of food and hovering around looking like she doesn't quite know where to sit. Judith Hawkins met Jerome Berry at a psychiatric hospital where they both worked in the early '60s. That she was white and he was black caused a terrible rift within her family, and when they married all contact between her and her parents was severed. Judy was ecstatic at the birth of her two beautiful daughters (her eldest, Heidi, is married with three children) but that happiness was marred by the fact that Jerome, a heavy drinker, started to abuse her. By the time little Halle (named after Judith's favourite department store, Halle Brothers) was four, thankfully he left. Ben je daar wel zeker van dat ze Georgisch is, Piano? |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de menselijke ontwikkeling zijn er rassen gegroeid, dus kunnen er door combinaties ook diversificatie optreden. Dit is niet noodzakelijk evolutie, hoogstens diversificatie. Voor de rest hoeft men geen universitaire studies te hebben gedaan om te weten dat de meerderheid van de bevolking zich nog steeds binnen het ras voortplant. Kijk gewoon om je heen: de meeste Vlamingen trouwen met Vlamingen. Hier en daar eentje met een buitenlander, meestal ook een blanke (al dan niet wat getind). En slechts wat uitzonderingen komen af met een huwelijkspartner uit het zwarte of gele ras. In zwart Afrika is het aantal gemengde huwelijken nog veel kleiner en bijna onbestaande (afgezien van Zuid-Afrika maar ook daar maakt het aantal gemengd huwelijk maar een minderheid uit). In de Arabische wereld zelfs onbestaande (Arabieren beschouwen zwarten als minderwaardig en het wordt sociaal totaal niet geaccepteerd dat men een zwarte zou trouwen). In China is dat ook het geval. In Japan zeker, daar er in dat land bijzonder strenge immigratie- en nationaliteitswetten bestaan. Laatst gewijzigd door Jan van den Berghe : 11 november 2004 om 17:35. |
|
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#133 | |
|
![]() Citaat:
"Halle Berry was born on August 14, 1966 in Cleveland, Ohio, USA to African American father Jerome Berry, a former hospital attendant, and Caucasian mother Judith Berry, a retired psychiatric nurse." Hier wordt enkel gezegd dat haar moeder uit de Kauakasus afstamt, en ook haar naam wordt niet correct gespeld, maar ik zal het wel eens opzoeken.
![]() |
#134 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#136 |
Minister-President
|
![]() In die Amerikaanse politieseries en films, komt dat toch veel voor....
|
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#139 | |