![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Vreemdeling
|
![]() die foto onder al de reacties van die van de B.U.B. is wel al wa gedateerd: van 1995 !!!!!
is da de laatste keer da ze al die ouwe mensen bijeen gekregen hebben ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zeg slimme
kijk maar eens wa naar de toekomst BUB is sterker dan ooit ge zult nog acties van ons zien veel, grote, radicale. Of ge wilt of nie. |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Trouwens, wanneer gaan jullie nu 'onverwijld' de N-VA aanklagen?
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Parlementslid
|
![]() 4 man een een paardenkop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ge kent uw klassiekers al, garnaal!
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Vreemdeling
|
![]() waneer gaan die mannen nu eindelijk ies inzien da belgie en/of de B.U.B. geen toekomst hebben
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kortzichtig. De impact van de keuze voor Leipzig door DHL op onze economie voor hun Europese hub beperkt zich niet tot Brussel of Vlaanderen. België is veel distributiecentra hierdoor verloren. De reden dat e-shops in Nederland en Duitsland veel goedkoper zijn vind hierin mede haar oorzaak.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() Hoeveel Belgicisten?
Veel,heeeel veel,beste klauwaerts! Zal je al merken bij de door jullie genoemde "moeder" aller verkiezingen. Wanneer de broek van de "grote leider" op zijn enkels hangt. En het zodoende,heel zichtbaar zal zijn,hoe plattekes het van zijn billetjes druipt. Vlaamse Republiek...wel,wel,wel. ZION. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Minister-President
|
![]() De B.U.B. lijkt me trouwens aan een serieuze remonte bezig, gesterkt door de fratsen van de "Vlaams"- en "Waals"-nationalisten alsook die belachelijke zesde staatshervorming.
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stijgen jullie van niks dan naar twee keer niks?
* Erfopvolging: een ander woord voor discriminatie op basis van afkomst * Solidariteit is een gevoel van samenhorigheid en kan niet opgelegd worden. De N-Z transfers zijn dus per definitie geen solidariteit, want niet vrijwillig * Democratie = demos + kratein (het volk heerst). Een land waar het laatste woord bij politici en niet bij de bevolking ligt, is dus per definitie geen democratie * Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Banneling
|
![]() Of de BUB toekomst heeft, weet ik niet. Maar dat er voor een modern België meer dan ooit toekomst is, daar ben ik steevast van overtuigd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Doet me onmiddellijk denken aan dat heuglijk nieuws van enkele jaren geleden. Toen werd "de grote doorbraak" van de BUB door jullie voorspelt. Ja, het is echt een fantastische dijkbreuk geworden... onder jullie eigen partijleden wel te verstaan...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik heb op Wikipedia gelezen dat het 'schisma' binnen de belgicistisch-unitaristische beweging eindelijk is verdwenen. We gaan nog mogen oppassen.
En nu zit ViveLaBelgique al draden van acht jaar geleden naar boven te halen... |
![]() |
![]() |