![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als men zegt dat men de werkloosheidsvergoeding in tijd zal beperken, goed, maar dan zeg ik, het aanbetalen voor de werkloosheid zal dan ook in tijd beperkt moeten worden. Of verwacht men werkelijk dat men heel zijn leven betaald en er niets voor terugkrijgt? Dan is de Vlaming nog een grotere gek dan dat hij zich nu al voordoet.
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Banneling
|
![]() Voor een tak 21 maakt dat niet zoveel uit.
Voor een fonds zou ik gespreid betalen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Haal het geld dat de fiscus aan een kant neemt terug aan de andere kant. Laatst gewijzigd door dpg : 3 januari 2018 om 12:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() Is geen garantie, het is niet omdat iemand het kan betalen, dat die tijdig gaat betalen. En vastgoed met een goede prijsklasse heeft ook een groot verloop.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Persoonlijk echter niet mijn ding: je moet teveel "Ilsa" niveau hebben om zo je rendement te krijgen. (Mijn gedacht, he.)
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heeft er al eens iemand gekeken op www.mypension.be om te zien hoe het bij anderen zit ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie een volledige loopbaan als zelfstandige heeft die heeft in dit land het meest afgedragen en krijgt het laagste pensioen. Ik ken gepensioneerde zelfstandigen die nog geen €1000 pensioen per maand krijgen... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zie het probleem niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dat verklaart uw geval. Maar ze gaan dat, dankzij het opzoekwerk van pajoske, veranderen komend jaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfstandigen betalen een pak minder sociale bijdragen dan werknemers en ambtenaren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Banneling
|
![]() Mijn grootvader was zelfstandige.
700 euro p/m pensioen. Verhuurde wel een zeer groot handelspand en een appartement om dat pensioen te compenseren. De man vond dat nooit verkeerd: toen hij als zelfstandige begon moesten ze niks weten van overheidspensioenen: hij wilde alles zelf regelen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U hebt het trouwens alleen over sociale bijdragen maar de lasten van zelfstandigen en bedrijven gaan veel verder dan dat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
voor elke ambtenaar werd in het systeem slechts voor 6,5 jaar pensioen bijgedragen dus elke ambtenaar die langer dan dat leeft is (welliswaar door deze systeemfout) een leegzuigende parasiet van de gemeenschap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
nog nooit problemen gehad, niet met panden, niet met huurders. vraag me niet waarom huurders zulke bedragen willen ophoesten waar ze evengoed zelf vastgoed voor zouden kunnen aankopen, dat is een mysterie waar ik nog altijd geen antwoord op heb gevonden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Met mooie liedjes en melodietjes...
![]() |
![]() |