![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Wat PVDA/PTB betreft is het zeker mijn ideologische smaak niet, maar ik heb niets dan respect voor hun Geneeskunde voor het Volk. Ik veronderstel dat zij een vrij goed idee hebben waarvoor zij staan, maar ik ben er niet bijzonder mee vertrouwd.
![]() |
![]() |
#123 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() En papa en ma weten het hoor. Ze hebben een tweedehands auto gekocht. Zo eentje gekleurd door de chiro-jongens. Helgroen met een paar rode deuren. Anders vallen ze alle dagen op hun neus. Maar lawaai dat dit PK'tje maakt. Lawaai mens. Heeft wel een voordeel. In het parlement zien ze niks. Dus moet je wel lawaai maken. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Is omhoog vallen moeilijk eigenlijk? ... ![]()
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ik over U al gehoord heb. Bent U die leraar die in Brussel in de Nederlandse en de Duitse taal de "duivelsverzen" aanleert? Tja, het doel wettigt de middelen zeker? ![]() Veel meerwaarde geeft het niet. Ze slagen liever in de taal van Voltaire alles kapot. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik u was zou ik maar eerder uw excuses aan djimi aanbieden... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu doe je toch sarcastisch, hoop ik.
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 6 januari 2018 om 00:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Europees Commissaris
|
![]() Het verbaasd me dat zo een Catalaans prutsventje hier een draad krijgt. Niet waard om over te spreken. Voor mijn part mag hij terug naar zijn thuisland.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De vraag is natuurlijk hoe lang het in de doorgaans eerder suffe koppen zal blijven hangen, hé.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
|
![]() Alles is mogelijk maar dit vind ik toch wel heel veel bij het haar getrokken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zie hierboven.
Nog een opmerking: ik heb de indruk dat het bij de meisjes meestal beter lukt dan bij de jongens (maar er zijn uitzonderingen). Maar het blijft keihard véchten tegen een ongelooflijk sterk verzet voortkomende uit 'sociale druk', 'politiek-correct' cultuurrelativisme, opportunisme, racisme, ... Gelukkig hou ik ergens wel van vechten.
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
2) Als u met "duivelsverzen" zotte liedjes als "Daar Is De Lente" (NL) of "Die Gedanken sind frei" (D) bedoelt, dan vrees ik dat het antwoord op uw vraag positief zal moeten zijn. ![]()
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
|
![]() |
![]() |
![]() |