![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Opinies BELGIAN JOURNAL: ONGECENSUREERD, NON-CONFORMISTISCH, BELGISCH Hoe grappig Vlaams-nationalisten kunnen zijn: een mooi voorbeeld ![]() Omtrent de nederlaag van "Hallebarde" "Shadowke" geeft eens commentaar bij een bericht uit het dagblad Le Soir... ![]() FONNE, of het verlies van een laatste greintje geloofwaardigheid... BREEK DE CENSUUR Een Vlaamse held :bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag::bevlag: |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en google die 'persoonlijke levenssfeer' eens, al in de eerste drie hits vind je juridische bronnen en essays die stellen dat het een waardeloos begrip is waar jusitie eigenlijk niks mee aan kan... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Eindelijk komt er hier bijkomende informatie die bevestigt wat ik weeral dacht. Bedankt dus Panda en Knuppel. Spijtig dat sommige topics gevuld worden met onnozel gedrag van sommigen waarmee je uiteindelijk nog niks weet over de grond van de zaak en over de motieven die meespeelden. Kleine opmerking Panda : Ik publiceer nog heel weinig op dit forum en bewust dan nog. Maar ik lees wel en dit met de hoop dat ik iets te weten kom. Maar zelf nog prijsgeven wat ik zelf weet is er nog weinig bij. Zelden komt er reactie op mijn bijdragen en meestal komen er dan nog domme opmerkingen. Ik kan er mee leven hoor. Maar soms heb ik de neiging om mijn tijd te verspillen in reacties op blubber. En dat is er teveel aan. Dus ik zwijg zoveel mogelijk. Ondanks ik veel afweet over misbruik van stedenbouw; school; belastingen en natuur. Maar de essentie van deze problematiek wordt liefst gemeden. Echt bespreken van iets is niet de optie van sommigen op dit forum. Ze komen hier alleen om op mekaar in te hakken. Wat betreft jurisdictie zie ik wel inbrengen van sommigen die aantonen dat zij er meer van afweten dan ik. En .....het is geen oneer van dat toe te geven. Mijn vroeger werk vereiste meer dan genoeg niet betaalde uren om bij te blijven in de materie. Alhoewel; voor de werkgever bracht inzet en kennis weinig baat. Men moet ook "mogen" werken. Dat is wat ik er nog aan overhoud. Teveel ingrediënten in de soep doen maakt dat ze uiteindelijk niet meer eetbaar is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat de overheid beslist, als bestuur, moet zoveel als mogelijk publiek gemaakt worden. Behalve natuurlijk als (vb. bij een benoeming) er persoonlijke gegevens bij voorzien waren. Vb. het psychologisch onderzoek van een kandidaat-douanier die na zijn opleiding wapens zal moeten dragen ...) De openbaarheid van bestuur en zijn beperkingen spelen dus nooit bij een niet-bestuurlijk feit zoals een scheldbrief, een scheldmail of wat voor mededeling dan ook van een privaat persoon aan de persoon van de minister. Hetgeen jij er van maakt, is hetzelfde als zou men in de gang van een bedrijf een rood licht plaatsen. Met voor jou als gevolg dat niemand daar nog voorbij mag lopen.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je bent niet de enige die "openbaarheid van bestuur" niet vat. Ik daag je uit. Stel een vraag aan Liesbeth Homans in het kader van "openbaarheid van bestuur" om alle emails die ze de laatste jaren heeft gekregen door te geven.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. Laatst gewijzigd door ViveLaBelgique : 5 januari 2018 om 22:36. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eens een apenland,altijd een apenland,en dat geldt voor alle aanwezige machten die dit apenland besturen... Rechts is dood slecht,al de rest mag goedgepraat worden.... Stel je nu het omgekeerde geval voor.... Je zou ze horen huilen,héél verenigd links te samen.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Met jouw "zienswijze" kan je een verwijt richten bij elke vrijspraak voor een correctionele vonnis of arrest, mits de zaak zwaar genoeg was om eerst via een raadkamer te laten passeren, door de vordering van een onderzoeksrechter.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jouw eerste zin klopt. Jouw tweede zin betreft klinklare nonsens.
![]() Stemtip federaal: Partij Blanco. Minder parlementszetels ! Stemtip Vlaams: BBB. Boerburgerbelangen; respect voor Boer en Burger; uitlevering De Mier aan Erdogan. Stemtip Europa: Vlaams Belang. Liever had ik op Viktor Orban kunnen stemmen. Ooit was Bart De Wever de dikke steur die vol eitjes zat voor de N-VA; maar nu is hij verworden tot de vis de vijver levenloos maakt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Je krijgt die niet ontslagen om deze reden. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dat is de reden waarom het ambtenarenstatuut in vele gevallen belangrijk is. Dat er soms misbruik van gemaakt wordt is een andere zaak.
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Lang moeten over nadenken zeker?
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 6 januari 2018 om 16:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ambtenaar, en zeker als vast benoemd ambtenaar is neutraliteit een absolute vereiste. https://overheid.vlaanderen.be/neutraliteit
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dit geldt evengoed voor Theo Franken. Volgens sommigen alhier zou hij elke mail die hij krijgt automatisch kunnen doorsturen naar Dag Allemaal.
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Waarom mag men Francken lunchen zonder de minste bewijzen en voordat, indien nodig, het gerecht uitspraak doet??? Of zijn NVa mensen in dit land gewoon volgels voor de kat... Inderdaad, dat is la Belgique... |
|
![]() |
![]() |