![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Minister-President
|
![]() Ja, negeren, dat heeft ons ondertussen al heel ver gebracht. Of ontkennen, daar zijn we ook heel straf in. Of nog beter, laten we ze wegzetten als een bende clowns. Dat was ook onze heel succesvolle tactiek bij Sharia for Belgium. Wie weet hoeveel onheil die anders hadden kunnen aanrichten.
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat ik mij wel afvraag is hoeveel stemmen zo'n extremistische moslimpartij als Islam zou halen. Dat zou eindelijk eens een écht idee geven van het aantal extremistische moslims in België.
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
T'is geen toeval dat die islam-partij door een inwoner van Anderlecht is opgericht en geleid. (En die gemeente ken ik heel goed) En die heeft zelf gezegd (en reken maar dat die weet waarover hij spreekt) dat de islamieten in meerderheid zullen zijn in Brussel vanaf 2030. Het is dus echt "vijf voor twaalf" voor wie denkt de meubels nog te kunnen redden.
![]() |
![]() |
#124 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Minister
|
![]() Citaat:
"Tijdens de spitsuren zijn er bepaalde personen, vooral van vreemde origine, die profiteren van het feit dat de voertuigen overvol zitten om tegen vrouwen aan te 'plakken'. Het zijn niet enkel moslimvrouwen die zich hierdoor vernederd voelen. Daarom pleit ik ervoor dat tijdens de spitsuren de mannen vooraan en de vrouwen achteraan opstappen", verklaart Ahrouch. In de jaren ’70 liep iedere vrouw hier kort gerokt, de meisjes bijna allemaal met minirok en niemand werd lastig gevallen. De jongens/mannen wisten toen hun plaats. Ooohja ze kwijlden misschien wel (oeps) maar respecteerden de vrouwen. Nu loopt bijna ieder vrouw met en jeans aan en nog zijn ze bang overmeesterd te worden! De islam partij zegt het zelf >>> ….. zijn er bepaalde personen, vooral van vreemde origine…. En laten we dan ook eerlijk zijn, het zijn die massa inwijkelingen met islam achtergrond die menen onze vrouwen te mogen lastig vallen omdat ze zich NIET gedragen zoals in hun thuisland onder de islam doctrine die steeds weer aantonen in de praktijk géén meisjes / vrouwen te respecteren. Ze te behandelen als vee of slaaf, hen uit te huwelijken of te besnijden......! Het zijn verdorie de mannen van vreemde origine die hun poten moeten thuis houden, onze wetten,normen en waarden respecteren. Onze maatschappij moet zeker niet veranderen. Er hoeft géén partij omdat zij hun poten niet kunnen thuishouden omdat ze hun L*L volgen, steeds met messen rondlopen om hun ding te doen. Partij Islam gelooft in de islamitische toekomst van Brussel "Binnen 12 jaar, in 2030, zal Brussel voornamelijk uit moslims bestaan en wat wil je dan, een bemiddelaar of een extremist? Zoals de Franstaligen FDF hebben, is er nu voor de moslims Parti Islam." De filosofie van de partij is gebaseerd op de koran en de sharia. De weg die de kandidaten willen bewandelen is die van de 'islamitische democratie'. Zegt meer dan genoeg. Er bestaat nergens 'islamitische democratie' en de filosofie van de partij is gebaseerd op de koran en de sharia zeggen toch zelf. Het heeft zelfs en naam >>“ dawa”<<< islamisering = islam, staat in de koran beschreven hoe ze te werk moeten gaan om andersdenkenden te vernietigen. Sorry, die horen hier duidelijk niet thuis als ze en partij oprichten om onze normen en waarden te vernietigen. Schreef het al in # 18: Is alleen maar mogelijk omdat NIET in de grondwet gebeiteld staat “scheiding tussen kerk en staat” om de “kerk” en hun aanhang te believen zoals in de middeleeuwen. De linkse en liberalen laten gedijen......om zelf te kunnen sjoemelen. Wel er is nu een middeleeuws stroming bij gekomen “ de islam” Wat op korte tijd steeds meer tot wrevel, wrok en haat leid. einde van onze humane maatschappij betekend. Door inderdaad de islam die heel doelbewust onze wetten en regels gewoonweg nooit aanvaarden en strevend om alle anders denkende te vernietigen. Via misbruik maken van de democratie. Liegen en bedriegen zoals de koran voorschrijft onder >>“ dawa”<<< islamisering en moorden en verwoesten. Via repressie en angst doelbewust het humaan leven onmogelijk maken zodat het zich verstikt in zich zelf en alles stilvalt. Van vrouwen lastig vallen op tram, trein, terras enz. tot mensen met wagen aanrijden met het doel hen te vermoorden om chaos te scheppen in onze maatschappijen en van alles wat andersdenkend OOIT verwezenlijkt hebben van de planeet verwijderen is hun eenzijdig streefdoel. Daarom moet “per direct” werk gemaakt worden om “scheiding tussen kerk en staat” voor altijd te bijtellen in onze grond wet. En de Schizofrenie dubbele nationaliteit af schaffen!!!!! Zo dat het hen duidelijk is als ze echt Belg willen worden en kunnen deelnemen aan ons kies systeem >>> dat ze zich er dan ook moeten naar gedragen. Onze wetten, normen en waarden boven alle andere toestanden aanvaarden. Punt uit.
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 7 april 2018 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Minister
|
![]() NVA wil en ook Open Vld denkt aan een wijziging van de Grondwet. "We worstelen nog vaak met de fundamentele principes van de Verlichting en passen ze niet allemaal even consequent toe.
Ik stel voor om dat wel te doen", stelt Kamerfractieleider Patrick Dewael in een opiniestuk op Knack.be. "Laten we ze vooraan plaatsen in onze Grondwet in een preambule. Laten we de scheiding van geloof en staat expliciet in onze belangrijkste wet inschrijven." En als het even kan ook de schizofrene dubbele nationaliteit afschaffen AUB. Zodat zij die het volk willen vertegenwoordigen ook Belg zijn en onze wetten, normen en waarden verdedigen. En NIET Halfslachtig Belg voor de poen, en Turk of Marokaan en ... om het geloof!!!
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister
|
![]() Citaat:
In Egypte hebben de hoogste moslimbroeder leden Erdogan al tot “Sultan” gepromoveerd!!!! Het zijn die moslimbroeders die zelf in Turkije durven openlijk publiceren dat ze eerst Israël = de joden zullen vernietigen met een immens islam leger en nadien de christenen…..
Al heb ik dyslexie, toch probeer ik mijn denken te beschrijven. Ik droom van een kanton systeem hier, met veilig vlot functioneel bindend referendum kiezen met GSM gecombineerd met itsme veiligheid. Minimale federale toestand zoals in het democratische goed politiek en economische functionerende Zwitserland. Waardoor ik tot nu toe geen enkele partij kan steunen. Laatst gewijzigd door epicurist_dirk : 7 april 2018 om 20:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Interessant is de manier waarop deze partij aan invloed denkt te kunnen winnen: via een aanpassen van de post 1963 staatshervormingen, een Groot-Brussel en een herenigde provincie Brabant wil men via de 750 Europese provincies Stadsstaat-Kalifaatjes oprichten zodat "elke burger zijn identiteit, cultuur en tradities kan bewaren".
A Bruxelles, le modèle de coexistence harmonieuse entre les différentes cultures, constitue une réussite humaine et conforte notre ville dans son rôle de Capitale de l’Europe. ![]() Une Europe décentralisée, constituée de 750 provinces, garantira, sans conteste, a chaque citoyen la préservation de son identité, sa culture et ses traditions. https://docs.wixstatic.com/ugd/3c5c1...5950cbebfa.pdf Het manifest begint met de aanhef waarmee elk koranhoofdstuk begint. ![]()
'Exposure to true information does not matter anymore. A person who is demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him. Even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures, even if I take him by force and show him the actual, material physical proof, he will refuse to believe it, until he receives a kick on his fat bottom.' - Yuri Bezmenov, 1984 Laatst gewijzigd door Stultitiae : 7 april 2018 om 23:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=z4TzXkRdKvo https://www.youtube.com/watch?v=xuj8E1sbLW4
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 9 april 2018 om 01:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Men verweet hem een onruststoker te zijn en het parlement had wel wat anders te doen dan zich bezig houden met een onschuldig karnavalsgroepje zeiden ze. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
"We don't serve blacks, negroes, indians en catholics". Duidelijk een mengeling van racisme, discriminatie en apartheid.
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zou het VB strafrechtelijke grenzen overschrijden wanneer zij pleit voor aparte bussen voor Afrikanen of moslims?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#135 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#136 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Minister-President
|
![]() Mensenrechten bieden dus niet veel garantie waar de islam veld wint. Was het dat wat je wou aantonen?
![]() |
#139 |
Minister-President
|
![]() Kun je een paar voorbeelden geven? De moslims die ik leuk vind hebben vooral links en rechts wat overgenomen van onze manier van leven.
![]() |
#140 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |