![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit krijg je nooit geïsoleerd met naisoleren in de spouw en gaat een koudebrug vormen
De oorzaken van liberalisme staan uitgebreid beschreven in de DSM-5 Een dag niet gelachen is een dag dichter bij uw N-VA lidmaatschap. De motivatie van een N-VA kiezer: https://forum.politics.be/showpost.p...7&postcount=54 Laatst gewijzigd door The Paulus Experience : 4 mei 2018 om 14:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Banneling
|
![]() Ketel van 35 jaar oud = geld door de ramen kiepen bij iedere factuur voor gas/mazoet die je betaalt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
rond 2.700 liter mazout op een jaar tijd (minder dan 1.500 euro) vind ik heel redelijk voor een woning van rond 270m² bewoonbare oppervlakte (zonder kelder en zolder gerekend). De benedenverdieping (rond 150m²) wordt de ganse dag op kamertemperatuur verwarmd omdat er constant iemand aanwezig is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan nog liefst in deprimerend donkerbruin (bijna zwart).
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. Laatst gewijzigd door Libro : 4 mei 2018 om 16:15. |
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is dat iemand die alleen maar uit conserven eet?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gelukkig dat ik geen humanitariër ben dan.
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nadien komt mijn schoonvader mij vertellen: dat is afzelia Ik eens gaan opzoeken, en inderdaad, het hout is 1:1 match met afzelia Ik uiteraard blij. De ramen zijn 26 jaar oud en zien er eigenlijk zo goed als nieuw uit (wel goed onderhouden, ik beits/verf iedere 3 jaar met UV en schimmelwerende beits). Ik heb zo een vermoeden dat ze nog 26 jaar mee kunnen gaan. Maar toen ik eens bij een vriend schrijnwerker ben gaan vragen: wat kost dat om dat nu te zetten (mocht ik bvb iets willen verbouwen) zei hij: het duurste wat er is. Mijn ouders hun 20 jaar oude PVC ramen zijn al eigenlijk "versleten". Je krijgt waar je voor betaalt. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De nieuw gebouwde rusthuizen zijn ook niet altijd zo een succes. Eentje in het midden van Maasmechelen heeft als basisprijs 1800 netto. De meeste inwoners betalen meer als 2000 euro netto. Serviceflats beginnen aan 1700-1800 netto huur per maand (!!!!!). Ok voor je eten, kuis, was, enz....wordt dan gezorgd en je hebt nog wat prive, maar nog..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Maar wat voor woningstijl kan er dan eigenlijk wel door de beugel?
Het volk begrijpen plaveit de weg naar leiderschap begrijpen (oude stelregel van het geslacht Atreides) Disce Quasi Semper Victurus, Vive Quasi Cras Moriturus I saw that I could put an end to your outrages by pronouncing a single word in my mind. I pronounced it. The word was ‘No.’ Support the country you live in or live in the country you support. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit hout is de Rolls Royce.... Qua nerf totaal recht en immers goed bestand tegen verrotting.... En inderdaad qua meegaan,het gaat meer dan 26 jaar extra wezen als je de buitenzijde jaarlijks zijn impregatiebeurt geeft ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En in Vlaanderen/Brussel is er een groot te kort. Ook de streek van de kust. Snapte ik eerst niet goed, maar daar zitten blijkbaar heel wat oudjes op pensioen op hun appartementje...
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maandprijs voor alles behalve familiehulp: ongeveer 1000 euro. Ik vind dit echt niet overdreven duur. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |