![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 22 juli 2018 om 11:31. |
|
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Dit wordt meer en meer duidelijk. |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En zuiverder evenmin want die stroom moet ergens vandaan komen en met hun ventilateurs die ze her en der plaatsen, die nu en dan draaien, soms flink soms nauwelijks, gaan ze het echt niet redden hoor, ongeacht wat de groene ook allemaal mogen beweren..
Laatst gewijzigd door Garry : 22 juli 2018 om 11:37. |
|
|
|
|
|
#124 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#128 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Als hij kapot is, zetten ze een goedkopere gastinstallatie. EN DIE IS GOEDKOPER. Geloof die onzin van die brandstoffenhandelaars dus niet. |
|
|
|
|
|
|
#129 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Bij nieuwe verkavelingsaanvragen zal wel geen gasaansluiting meer worden toegekend. Bestaande woningen gaan hier van geen problemen ondervinden. Die kunnen ook nog vragen om bvb een gasleiding verder te trekken. |
|
|
|
|
|
|
#130 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik zie in Afrika en heel veel andere continenten de eerste 50 jaar niks veranderen. Laatst gewijzigd door fred vanhove : 22 juli 2018 om 11:56. |
|
|
|
|
|
|
#131 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Typische azijnpissers praat.
|
|
|
|
|
#132 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Als er gasleidingen zijn. In mijn straat bijvoorbeeld is dit niet het geval. En dan? Nu, we zullen wel zien of de soep zo heet wordt gegeten als ze wordt opgediend. |
|
|
|
|
|
|
#133 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Geen accumulatoren zoals we ze nog kennen van vroeger. Die stonden hier eerst wel maar zijn weg. T' is iets anders en nieuw . Maar vraag me niet wat.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 22 juli 2018 om 12:03. |
|
|
|
|
|
|
#134 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#135 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
En wreed warm was het er ook niet mee. Ja die tijd is voorbij en ik vind dat niet spijtig. Mijn buur had nog haar warm water op hun chauffageketel ook en mocht ook in de zomer gans de tijd dat spel laten branden. Juist is dat niet allemaal.
|
|
|
|
#136 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#137 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Uwe mazouttank verwijderen is tegenwoordig ook een dure grap trouwens.
|
|
|
#138 | |
|
Minister-President
|
Citaat:
Het is niet het enige 'zogezegd' succesverhaal dat ingaat tegen hetgeen we eigenlijk willen. Zie ook deze thread bvb: https://forum.politics.be/showthread.php?t=244426 Succes verhaal anders bekeken (offshore windmolenparken) Het is ook zo dat ik al jaren waarschuw voor wat er onvermijdelijk steeds meer aankomt, als we weigeren het enige echte ware hoofdprobleem aan te pakken. Zie onder meer deze: https://forum.politics.be/showthread.php?t=213031 Ik zie hier jammerlijk genoeg ook dat er nog steeds naar de verkeerde schuldigen gewezen wordt. Zoals in: 'die partij is hier schuldig, beter voor die andere stemmen, dan zal het beter gaan' NIET DUS! Er zijn momenteel nog geen partijen die de ware oorzaak durven benoemen en luidop durven te zeggen wat er moet gebeuren. Niet gemakkelijk ook vermits het een mondiaal probleem is. Alles is verbonden met alles. Voor eigen deur vegen zou een begin kunnen zijn. Laatst gewijzigd door satiper : 22 juli 2018 om 12:19. |
|
|
|
|
|
|
#139 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die mogen ook niet meer verkocht worden. Laat staan dat je nog een aansluiting zal krijgen.
|
|
|
|
|
|
#140 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Wie maakt jullie die onzin wijs ? Het gaat over stookolie, niet gas. In nieuwbouwwijken mag gas ook niet meer, maar daar is er geen probleem: nieuwbouwwoningen functioneren perfect met een lage energie warmtepomp. In bestaande woningen gaat gas perfect nog toegelaten zijn. Omdat de CO2 uitstoot per warmteeenheid veel lager ligt bij gas als bij mazoet. |
|
|
|
|