![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor een firma is het doorgaans veel interessanter van een leasing aan te gaan, dan is het een kost die wel 100% aftrekbaar is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het probleem met jullie is dat jullie simpelweg dwaas zijn en nergens veel van weten. Maar alles met zekerheid vertellen. Ach er is een reden waarom jullie zo zijn. Kijk naar de bijen en de mieren en je zal het wel verstaan.
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bon ik ga het niet nog eens uitleggen. In freespirit zijn klas gezeten misschien?
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 27 juli 2018 om 23:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En dan nog het idee hebben dat de overheid ons financierd.
Behalve smakeloos ook nog ronduit idioot.
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat ze wel goed kunnen die leraars is geld komen schooien bij de zelfstandigen.
Voor onnozele advertenties op hun tafelpapier als ze eens een soupe doen om geld te hebben. Dan zijn we plots althans 1 dag wel aanspreekbaar. De dag nadien snijden ze terug onze kloten af tegen hun studentjes. Smerige zwijnen.
Misschien heb ik me wel vergist. Of niet ? Laatst gewijzigd door Mambo : 27 juli 2018 om 23:42. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 't Is al erg genoeg dat ik naar uwe post moet zien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Misschien eens inschrijven voor een cursus lezen bij freespirit of ergens een module NT2 volgen Laatst gewijzigd door Garry : 27 juli 2018 om 23:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | ||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
*dikwijls betreft het de 'socialere', beter netwerkende krachten 90% van de werknemers schat zich trouwens beter dan gemiddeld in ![]()
![]() |
![]() |
#131 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ongelofelijk hoe een pervers systeem uit de vorige eeuw zou moeten in stand gehouden worden omdat er een minderheidje,waarvoor grondige opvangnetten BESTAAN,(we zijn Griekenland niet hé?)door het afschaffen ervan zogezegd extra in de problemen zouden kunnen komen...
DIT,mensen,is hoe het maatschappoelijk debat over onze toekomst,over het stoppen met smossen met overheidsgeld (ONS geld),al decennia dichtgetimmerd wordt..
Ik dank U om aandacht te schenken aan deze kwestie... Laatst gewijzigd door kelt : 28 juli 2018 om 06:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vakbonden zijn er in dit land enkel en alleen maar om hun zuilen te verrijken, dat is het enige hoofddoel van die organisaties.
Verder doen ze er alles aan om hun trouwste publiek te behouden: de ambtenaren. Werknemers uit de privésector hebben niks verloren bij een vakbond, zelfs niet om hun uitkeringen te betalen als ze werkeloos worden. Een werknemer uit de privésector snijdt in zijn eigen vel als hij zich aansluit bij een vakbond. En verder is het natuurlijk een zeer schone zaak dat die overdracht van die niet gebruikte ziektedagen voor ambtenaren afgeschaft is. Steen voor steen moeten al die belachelijke faciliteiten voor ambtenaren afgebroken worden, enkel zo kan het systeem terug een beetje eerlijk worden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er bestaan meer ambtenarenstatuten dan ambtenaren. Ik kan bvb geen ziektedagen opsparen.
Wat ik wel weet is dat het afschaffen van het systeem van ziektedagen opsparen in feite een dik cadeau is aan de profiteurs, opgevoed met de idee dat men elk jaar minstens 10 dagen dient ziek te zijn, die bij de minste snotvalling of 's maandag na een zwaar weekend thuis zitten. Men gaat nu eigenlijk mensen bestraffen die zwaar ziek worden op latere leeftijd na een loopbaan zonder geprofiteer of die het geluk hebben nooit ziek te worden (gezien men de lijntrekkers en hypochonders toch niet ontslaat). Of hoe de politiek steeds het omgekeerde bereikt van wat ze beoogt.
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen ik ben één van die mensen die niet tegen de enorme hypocrisie van sommigen hier op het forum kunnen. Ik had graag van u vernomen of u daar misschien één van bent want ik heb zo'n vermoeden. Verlicht mij eens. Ben u het type schoofzak/eno2 waar ik kan voor opdraaien ? Wat hebt u gedaan in uw leven en hoe lang ?
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik ben niet begonnen over inkomsten. Dat was het jaloerse leraar die "denkt" en niet weet ...maar zeker was. En jij volgde hem... Dus ga scholen. Hopelijk nu bij iemand die dingen wel weet en niet denkt te weten.
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ambtenaren moeten beschermd worden tegen politieke willekeur van hun oversten: van hun directe overste met een vakbondslidkaart annex politieke lidkaart, tot en met de schepen/burgemeester/minister.
Daarom is het uiterst moeilijk en delicaat om af te stappen van zeer algemene extra beloningen voor de betere onder hen. Want die extra's zouden alleen maar gaan naar hen die de juiste kleur aanhangen. Maar die bescherming met hun ziektedagen, dat heeft daar niets mee te maken. Zeer correct nu van deze regering om hier het mes in te zetten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Dit hangt er natuurlijk van af welk werk je doet. Een manager die zaken moet organiseren moet ook werken, dit komt niet vanzelf. Alleen, de effecten van zijn beslissingen zijn veel groter dan die van iemand die het basiswerk verricht. Hoe dieper hij/zij zich verdiept in de problematiek hoe groter de kans dat de juiste beslissingen genomen worden en dus hoe groter de opbrengst voor organisatie. CEO's van grote bedrijven verdienen inderdaad veel geld maar ze werken ook wel heel hard en ze gebruiken daarbij hun verstand. Dus van werken kun je wel rijk worden maar je moet het juiste werk doen en dit is inderdaad maar weggelegd voor een kleine minderheid. Ergens ook logisch want een basis kan nooit rijk zijn aangezien rijk zowat gedefinieerd wordt als veel meer hebben dan de basis. |
|
![]() |
![]() |