![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tja... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() J
Met andere woorden: je schudt maar iets uit je mouw.
![]() |
#123 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hoe meer vreemd volk,hoe groter de kans is dat er nog meer boter op hun hoofd hebben liggen.... En Peeterske maar totentrekken... Hij zal rapper terug in Puurs zijn dan hij op voorhand ooit heeft gedacht.... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niet alleen in ons land lopen de screenings van een leien dakje.
Met medeweten van de politie: Lijfwacht van Osama Bin Laden bewaakte in Duitsland luchthavens. ![]()
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Europees Commissaris
|
![]() De peilingen doen het te goed voor de N-VA. De enige manier voor de oppositie om in de regering te geraken is CD&V van de troon te stoten.
Het laatste nieuws over Kris Peeters die in een Borgerhoutse winkel die terreur financiert iets koopt, een persoon op de lijst met 3 kilo heroïne gepakt, het bericht dat de vergoeding voor Arco coöperanten mogelijk met jaren wordt uitgesteld... Het is ze goed aan het lukken CD&V eruit te schoppen. Ze zullen het voelen. ![]()
Als je zegt "ik ben niet akkoord met het uitroeien van een heel volk" dan ben je antisemiet. Als je zegt "ik ben niet akkoord met tereuraanslagen in Europa" dan ben je een racist. Als je slechts met 1 van beide stellingen akkoord bent, ben je hypocriet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heroïne is een van de meest verwoestende drugs ooit.
CD&V, de gezinspartij? Deze partij kan niet langer blijven bestaan. Dit is een megaschandaal van ongeziene proportie, zijn er al huiszoekingen bij de CD&V? Of zijn ze liever bezig met het opsporen van wat grappige foto's op Facebook van Vlaams Nationalisten? |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Inderdaad, en kijk eens hoe hard ze op hun bakkes gaan met die vreemdelingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ongezien. Zet hem en zijn hele familie het land uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Spijtig kan hij niet behalve wat met het mes in de rug steken zoals zijn kiesvee tegenwoordig.
![]() |
![]() |
#131 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() T'is gelijk papa me zijnen kleinen van mama die ne keer vreemd ging .....
![]() |
#132 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Een ding valt onmogelijk te ontkennen. Kris Peeters heeft een duidelijke visie op alles wat zich voor doet in de omgeving waar hij vertoeft. Het is alleen jammer dat zijn politieke bijziendheid en het gebrek aan 'gezond verstand' hem zo'n parten speelt. Er zijn gelukkig nog anderen en beter.
![]() |
#133 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Dus als ik er niet van uitga dat het onmogelijk is dat De Wever voorkennis zou kunnen gehad hebben van deze zaak ben ik een trol of anti NVA. Hoe bedenkt men het? ![]() Laatst gewijzigd door Bach : 11 september 2018 om 00:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die gasten daar kennen de te bewandelen paden beter dan ikke. Voor naam, adres, bankrekening enzo zal ik ze vragen U direct te benaderen via jouw geheime chatroom. Ge ziet wel: 'k heb alles over voor jouw Vlomse Nationale Zaak!
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heb ik wat gemist? Is Beke Bo achterna gegaan?
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() De grote verdedigers van de verlichtingswaarden hebben vermoedelijk weer een onschuldige zonder proces van de lijst gesmeten. Op z'n De Wevers een Kimmetje gedaan. Mocht hij een pedofiele priester zijn geweest men had hem met hand en tand verdedigd waarschijnlijk. Maar ja, een Albanees. Peeters racist ! ![]() Wat een klucht. Nu ja, hopelijk komt er toch één goed uit voort : de lijst van beëdigde tolken zal hopelijk beter gecontroleerd worden in het vervolg. Dhr. Geens, minister van Krom, zal zijn beste beentje nog eens voorzetten.
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
CD&Ver Hendrik Bogaert heeft hierover het volgende gezegd: Citaat:
Dat had hij volgens sommigen niet mogen zeggen: http://www.standaard.be/cnt/dmf20180910_03729382 De waarheid kwetst natuurlijk, zoveel is zeker. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Is Jambon nu al verantwoordelijk voor tolken die aangetrokken worden door de plaatselijke of federale politie? Ik dacht het niet! |
|
![]() |
![]() |