![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is dus wat gij steunt.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, het verwondert me niet -zeker komende van Alice, nogal wat Vlamingen zijn nu eenmaal pseudo katholiek. Laatst gewijzigd door bembem : 4 mei 2019 om 20:25. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | ||
Banneling
|
![]() Ik noem linkiewinkie de heersende zich opdringende kultuur van multi-kul en zogenaamde politieke correctheid en dat allemaal achter het foefje dat zij er zijn voor de mensen en de anderen niet. En ze gaan daarin zo ver dat wat ze zogezegd willen voorkomen zelf invoeren... Zoals Churchill zei, de nieuwe oorlog zal facistisch zijn in naam van het anti-facisme...
Citaat:
En ik vind dat dat bij de NVa nog best meevalt... Het is niet hun fout dat de anderen hun woorden de hele tijd verdraaien om hen daarna op die door hen zelf verzonnen verdraaiingen te kunnen afbreken... Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() Hou toch op met je geleuter van Vlamingen zijn dit of dat... Vlamingen zijn mensen met een open geest die met de tijd zijn meegeëvolueerd, maar juist dat verdragen zij, die alles behalve verdraagzaam zijn niet en hun hele plezier en hun hele verdediging tegenover hun eigen egocentrisme bestaat erin om steeds maar weer dezelfde oude koeien uit de gracht te slepen en de Vlamingen erop blijvend vast te pinnen... In het andere geval zouden ze wel eens door kunnen krijgen dat het niet de Vlamingen, maar wel degelijk zijzelf zijn, die onder hun kerktoren zijn blijven steken in hun verdomde aangepraatte eigenwaan en grootheidsgedachten...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Marie; het kan mij geen donder schelen of U rechts of links bent. Maar over die open geest van Vlamingen zwijgt U best. Die anderen zijn misschien nog erger maar dat geeft U niet het recht om Vlamingen eigenschappen toe te schrijven die zij evenmin bezitten. Anders was het reeds lang gestopt met die comedie in dit land. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In welke richting de nva wil sturen weten we nu. Zie dan ook het probleem in bdw zijn suggestie niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
De Grote Leider heeft ons niet beschermt tegen de overrompeling van asielzoekers. En solidariteit? Wat ik vroeger meer betaalde aan belastingen krijg ik nu minder met mijn pensioen.
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nee, dat is een politicus die weet waar openbaar onderwijs voor uitgevonden werd.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zoals ik al stelde, ik ben daar in principe akkoord mee, op voorwaarde dat iedereen zijn vlag mag invoeren, en zijn eigen "natie" organiseren, via cooptatie. En die "vlag" niks te maken heeft met een of andere "staat". Maw, solidaire trouwe bendevorming, waar iedereen de poging mag ondernemen om een bendeleider te zijn, daar ben ik voorstander van. En dan de vuist op, en moge de beste winnen. Want dat is de essentie van het leven.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij deze geef ik de grote leider nog steeds het voordeel van de twijfel.
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 5 mei 2019 om 08:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Echte vrijheid kent geen moraliteit, op "eigen voordeel" na. Moraliteit op zich is vrijheidsrovend, en in vele gevallen, enkel maar een manier van volksverlakkerij. En ja, godsdienst is daar bijzonder sterk in, maar niet de enige. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jij ziet niet wat er fundamenteel fout zit in deze zin uit zijn interview ? ![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |