![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Het zijn de koning en zijn kabinet die de informateurs aanstellen, of wil je zeggen dat het paleis eerst naar De Wever en Di Rupo bellen om te vragen of het goed is? Misschien naar Di Rupo wel maar zeker niet naar De Wever. Men vergeet hier wel eens dat de PS de verkiezingen in Wallonië ook verloren heeft, ondanks een volledige oppositiekuur op federaal vlak en een gedeeltelijke op gewestelijk vlak. |
|
|
|
|
|
|
#122 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
#123 |
|
Europees Commissaris
|
Begrijpend lezen is blijkbaar niet aan u besteed. NV-A is NIET weggelopen. Ze zijn op hun stappen teruggekeerd toen ze doorhadden dat de linksen de deur voor ongebreidelde immigratie wilden openzetten met dat Marrakech akkoord. De verstandige conclusie van de rest was geweest dat akkoord ook niet te tekenen. Een stap terugzetten als je beseft dat je aan de rand van de afgrond staat is verstandig. Lafheid heeft daar uiteindelijk de bovenhand gehaald en de rekening gaat ons in de komende jaren gepresenteerd worden. Er moet er maar één doorgelaten worden en iedere lepe gewetenloze advocaat gaat dat gebruiken als precedent -Ik vermoed dat je voorstander bent van ongebreidelde immigratie. Dat mag want je mag uw mening hebben, maar ge moogt niet liegen, dat is zelfs in de Islam niet toegelaten.
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Oei, ik heb de NVA papegaaienbrigade wakkergemaakt.
|
|
|
|
|
|
#125 | |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Citaat:
Ze menen hier een stok te hebben uitgevonden waarmede ze de hond (NV-A) kunnen slaan. Ze gaan ervan uit als je iets maar lang genoeg herhaalt, de man in de straat het wel zal geloven of tenminste dat er wel iets zal blijven hangen. Beproefde tactiek.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
|
|
|
|
|
#126 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Overschat je maar niet.
"Dat is het enige waar wij, moslims, echt goed in zijn: de schuld bij anderen leggen." Nadine Al Budair, Saoedische journaliste in de krant Al-Rai (Koeweit) op 15 december 2015. “Moslims, wat doen die behalve klagen en kebab verkopen?” Jihadexpert Montasser Alde’emeh 10/2016 |
|
|
|
|
|
#127 | |
|
Banneling
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#128 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#129 | |
|
Banneling
|
Citaat:
Maar ja dat hebben ze nog niet door... Laatst gewijzigd door marie daenen : 31 mei 2019 om 17:56. |
|
|
|
|
|
|
#130 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#131 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#132 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waar is de tijd dat 'een federale regering zonder de P$ al een staatshervorming op zich' was? Kwam dat niet uit de mond van Reynders? Zal het nu luiden: "een federale regering zonder de CD&V/CdH is al een staatshervorming op zich!"? En wat met Bart De Wever's uitspraak: "in een linkse regering stappen? dat ga ik nu toch écht niet doen, hoor!" Nu is het natuurlijk wel zo dat P$ (en in mindere mate SP.a) niet 'écht' links is. De P$ is het soort politieke hoer dat in Vlaanderen jarenlang gesymboliseerd werd door de CVP. Gewoon maffia, dus. En daar de N-VA de rol van de CVP blijkt over te nemen, klopt het wel dat 'de enig logische en haalbare' federale regering een maffia-onderonsje dient te zijn. O-VLD en MR passen daar perfect in. Ouwe wijn in ouwe zakken, dat is wat 'het volk' 5 (of 4) jaar lang te slikken gaat krijgen. Het volk zal nogal kotsen, nadien!
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#133 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Wie op een partij als Groen stemt is van het kaliber 'juicht volkeren der aarde, ik heb het warm water uitgevonden', of 'kijk, hier, een kilo gebakken lucht'. Ge moogt daar dan al hoogopgeleid voor zijn, het blijft wel warm water en/of gebakken lucht, hé.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! |
|
|
|
|
|
|
#134 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Zeer mooi, zo'n eufemisme voor 'doortrapte leugenaars zonder eergevoel'
|
|
|
|
|
|
#135 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Ik ben diplomatisch begaafd, en spreek zowel Nederlands, Duits, Engels als Frans. Ik ben niet groot, en als ik wil kan ik mij héél discreet en onopvallend voortbewegen. Bovendien zou ik nog voor geen miljoen € per dag deel willen uitmaken van een federale Belgische regering
|
|
|
|
|
|
#136 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
In Waals-Brabant en (in iets mindere mate) Namen valt alleszins véél rijkeluisgeld te roven.
|
|
|
|
|
|
#137 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
![]() Met zen allen naar daar of toch liever niet?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 31 mei 2019 om 18:51. |
|
|
|
|
|
|
#138 | |
|
Staatssecretaris
|
Citaat:
|