![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
en ja ik heb dus harde handdoeken terwijl zachtere toch wel aangenamer zijn. dus uw stelling blijkt 'eerder onwaar'. en ik ben dan nog helemaal geen aanhanger van 'doomsday Anuna'. Laatst gewijzigd door Anna List : 6 augustus 2019 om 13:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al eens aan steentjes in uw schoenen gedacht ? Laatst gewijzigd door patrickve : 6 augustus 2019 om 13:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Verder, zijn stelling is eventueel onwaar.
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gewoon de wasverzachter laten is al goed voor mij.
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | ||
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Een paradijs? Daar ben ik nog niet zo zeker van. Rechtbanken waren er nog niet ten tijde van de Homo Erectus, waarbij ik ook eerder van mening ben dat natuurlijke selectie aan de basis ligt. En het is niet zozeer alleen de 'survival of the fittest', maar diegenen die $$ hebben die ook een goede kansen hebben. Vandaar mijn stelling: onthouden welke bedrijven, regeringen, desnoods families aan de basis liggen hiervan. Zoniet zal uit de chaos, dezelfde kiemen voor herhaling opnieuw leven kunnen vatten. Citaat:
MAAR hier gaat het over onszelf, ons leven, en dat van onze kinderen. En dat is wel even een ander paar mouwen. Ikzelf weet (on)bewust dat het verkeerd gaat aflopen, MAAR dat wil dus niet zeggen dat ik het ga opgeven, of dat ik toch vooralsnog geen poging zal ondernemen. Ik merk op dat ik toch veranderd ben, en mooi mijn plastic en papier apart inzamel, dat ik bewuster minder elektriciteit verbruik (= spaart €€), minder snel iets nieuw zal kopen... .
- Stop de renovatieplicht ![]() - slava Ukraini - Als iedere Belg gelijk is voor de wet, waarom hebben de Walen dan superieure rechten nodig? - rood + groen = SAMEN bruin links. Dank u bruin links voor de geslaagde integratie. Hoe lang nog? Laatst gewijzigd door fbpolitics : 6 augustus 2019 om 14:33. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
En TOCH overwegen we zonnepanelen op het dak te gaan leggen. Het bedrijf overweegt dit te doen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 |
Europees Commissaris
Locatie: Toekomstig bewoner van de geboortegrond van Cyriel Verschaeve
|
![]() PR van Erik De Rode,na enkele jaren bleek de kolonie toch niet leefbaar.
![]() |
#131 |
Europees Commissaris
|
![]() Het smelt daar ieder zomer meer,in de winter vriest er telkens wat minder weer aan.
![]() |
#132 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik heb ook geen droogkast,een energievreter bij uitstek en nefast voor de kwaliteit van uw kleren.En wat die harde handdoeken betreft,daar heb ik geen last van want de wasmachine draait op regenwater.
![]() |
#133 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Enkel in het het uiterste deel van het zuiden van Groenland, de rest van het eiland is al miljoenen jaren bedolven onder een inlandsis (ijskap) van 1 710 000 km2 grootte, en het is die ijskap die nu al jaren versneld aan het smelten is.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Eenvoudiger kan het niet ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En toch zijn er nog mensen die alles willen in twijfel trekken...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Banneling
|
![]() We moeten onze electriciteitsvoorziening vergroenen (kern, zon, wind, hydro, storage).
We moeten ons wagenpark electrificeren. We moeten onze landbouw rationaliseren (een wei met koeien kan perfect ook vol met bomen staan, die koeien vinden dat zelfs fijn). We moeten lokaal geproduceerd voedsel eten. We moeten tout court minder vlees eten. We moeten onze steden letterlijk vergroenen, verfraaien en verfrissen. We moeten minder met beton, brik en staal bouwen (dat laten voor hoogbouw) en focussen op houtskelet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had jij nog niet lang geleden een oud dieseltje gekocht waar je nog heel lang mee hoopte te kunnen rijden wegens goedkoop ? Laatst gewijzigd door fred vanhove : 6 augustus 2019 om 19:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |