![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Europees Commissaris
|
![]() Uiteraard het gedeelte waarbij men dezelfde sociale rechten krijgt toebedeeld eender welke burger die zijn hele leven heeft bijgedragen aan het sociale systeem. Niet moeilijk dat ze allemaal naar hier willen komen. Economische migratie heet dat dan.
![]() |
#122 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Daar was pertang nog maar net een nieuwe kamer volledig ingericht ...
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en ten tweede: zo met gemak voelen we ons daar niet bij. Maar we hadden weinig keuze. Stop dus maar met zo doorzichtig jennen. Zeg eerlijk wat je meent, durf dat: "ik ben een /?/sos/../../ en ik haat die centrum-rechtse viezelingen".
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Weet je eigenlijk wel over wat de conventie van Genève gaat ? Heb je de tekst ooit gelezen ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En het spijt me dat ik je moet op een grove leugen moet wijzen, maar jullie eigenste partijraad keurde met een overdonderende meerderheid de deelname van N-VA aan de conservatieve ECR fractie met VOX erbij goed. 129 partijslaven stemden pro 3 (drie !) stemden contra ![]() 7 onthoudingen Nog pijnlijker voor Heert Bourgeois : het is niet eens tot een stemming gekomen binnen de fractie : VOX hun toetreding kreeg bij handgeklap goedkeuring. edit : ik vraag me af wat het stemgedrag van reservespeler was over de samenwerking met de franco-partij VOX. ![]()
Laatst gewijzigd door Pandareus : 10 augustus 2019 om 21:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Hoe zou het nu zijn met het martelprobleem ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De waarheid is evenzeer: hoezeer ze ons haten, met of zonder handengeklap krijgen ze ons er niet uit, in weerwil van hun groot aantal in de fractie. We erkennen wel democratie: zij zijn talrijker (vooral in Andaluzië), dus zij hebben meer europarlementairen. Niemand betwist dat, niemand stelt dat in vraag. Tenzij sommigen die jennen belangrijker vinden dan ernstig politiek beleid voeren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die fractie is dan ook echt verafstotelijk. Hun Europese eenheidsworst idee is afgrijselijk.
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Afgrijselijk ,
mensen martelen , vind ik ook afgrijselijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
3 tegenstanders... ![]() 7 hadden teveel schaamte en onthielden zich... En dat is dan het 'democratische' orgaan van n-va... beuââârk... edit : ter staving van de geciteerde cijfers, zie hier de 'shame' van N-VA : https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/06...-europees-par/
Laatst gewijzigd door Pandareus : 10 augustus 2019 om 21:32. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
https://www.demorgen.be/politiek/lib...w.google.be%2F "Gij gaat hier niet met ons kloten spelen, eh manneke"
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En ik ben pro Verhofstadt op EU niveau. Hit me. ![]()
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Niemand is perfect
![]() |
#138 | ||||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Beter dan niets doen. Citaat:
Citaat:
Anderzijds zou het mss mogelijk (moeten) zijn, om zo’n sujet te injecteren met ’n forse dosis oxytocine (vrouwelijk liefdeshormoon) zodat ie z’n emotionele controle verliest en uit compassie met de slachtoffers spontaan alles vertelt wat geweten moet worden. Ik weet niet of zoiets ook onder de categorie ‘folteren’ zou vallen. Citaat:
Geen idee over de gevolgen van die fatale fail, wsl kon ‘m niets ten laste gelegd worden, maar die gast moet zich voor de rest van z’n dagen dik miserabel gevoeld hebben, vermoed ik.
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En wat als je 'toevallig' de verkeerde persoon aan het 'bewerken' bent ? Ook zoiets dan ? '....Geen idee over de gevolgen van die fatale fail, wsl kon ‘m niets ten laste gelegd worden, maar die gast moet zich voor de rest van z’n dagen dik miserabel gevoeld hebben, vermoed ik. ....'
![]() |
![]() |
#140 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
"Anderzijds zou het mss mogelijk (moeten) zijn, om zo’n sujet te injecteren met ’n forse dosis oxytocine (vrouwelijk liefdeshormoon) zodat ie z’n emotionele controle verliest en uit compassie met de slachtoffers spontaan alles vertelt wat geweten moet worden. Ik weet niet of zoiets ook onder de categorie ‘folteren’ zou vallen."
![]() |