![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
| Bekijk resultaten enquête: Welke datum schikt jou het beste? | |||
| 4 december |
|
6 | 17,14% |
| 11 december |
|
20 | 57,14% |
| Om het even, ik kom sowieso |
|
9 | 25,71% |
| Aantal stemmers: 35. Je mag niet stemmen in deze enquête | |||
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#121 |
|
|
Wie er aangaf te komen vind je op http://forum.politics.be/poll.php?do...ts&pollid=2065
|
|
|
|
|
|
#122 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Jou heb ik al gezien, in Deurne, op de vorige meeting. |
|
|
|
|
|
|
#123 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Die vier december zal waarschijnlijk ni meer doorgaan zeker?
|
|
|
|
|
|
#124 |
|
|
Nee ik vrees ervoor
Meer kans dat het morgen is |
|
|
|
|
|
#125 |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Dat zal moeilijk gaan ik woon namelijk in Spanje.
|
|
|
|
#126 |
|
Banneling
|
Have fun this evening!
|
|
|
|
|
|
#127 |
|
Europees Commissaris
|
Tot spijt in mijn hart blijkt dat ik naar een familiebijeenkomst moet gaan en ik als gevolg daarvan op 11 december (vandaag) niet aanwezig kan zijn op de bijeenkomst.
|
|
|
#128 |
|
Burger
|
Skuzi, kwas later dan verwacht op in de kulminator. Andere verplichtingen he. Kheb allesinds Pelgrim toch gezien. Volgende keer beter...
|
|
|
|
|
|
#129 |
|
|
Er was ni zoveel volk, maar 't was toch gezellig vond ik
|
|
|
|
|
|
#130 | |
|
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#131 | |
|
|
Citaat:
Jammer maar ik moest werken gisteren en was pas na middernacht thuis, vandaar dat ik mijn kat heb gestuurd. Een rosse kater met witte pootjes: Tsiko!
|
|
|
|
#132 |
|
Parlementslid
|
't was gezellig, zeker voor herhaling vatbaar.
|
|
|
|
|
|
#133 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Hoeveel man was er dan in feite?
(degenen die nu nog niks gepost hebben veronderstel ik, gezien het onchristelijk uur waarop Jeroen het verslag uitbracht 8) )
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
#134 |
|
|
Ik heb mijn vriend daarheen gestuurd een hij was ook op de kulminator geweest , Wat zijn verslag was is het zo dat er op de kulminator een stelletje kloschaars een dronkaards aanwezig waren , No speech , No evenement , Wel goe zuipen aan de toog da wel !!!
![]() ![]() ![]()
"Moslim freedom, Now !!!" "Free people around the ka3ba for a free faith around the world !" ![]() Laatst gewijzigd door Lincoln : 12 december 2004 om 14:42. |
|
|
|
|
|
#135 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
We vonden het allemaal spijtig dat oa jij en Piano toch niet waren afgekomen. Ik ben nuchter (!) terug naar huis gereden (ze hadden frisdrank ook in dat verderfelijk oord) en heb in mijn stamcafee de rest van mijn avond gevuld tot ik nuchter (!) naar huis ben gegaan. En nu lees ik dat je een spion stuurt om ons dan achteraf drankverslaafden te noemen, ik hoop dat je er de volgende keer bij bent, dan kan je met je eigen ogen zien dat je vriend ernaast zat. Als hij al binnengeweest is, want ik zag wie binnenkwam en wie buitenging, en dat waren alleen maar groepjes mensen of mensen die in het cafee al iemand kenden. Geen enkele keer is daar iemand binnengekomen om alleen te staan kijken, want dan hadden we hem aan onze tafel uitgenodigd. We waren met 5: Maarten, Jeroen, Pelgrim, 1HandClapping en ik. Achteraf is Natioke ook nog langsgeweest maar dan was ik al weg. |
|
|
|
|
|
|
#136 |
|
Europees Commissaris
|
Toch een beetje spijtig.. Duizenden leden en dan maar 5 (6) aanwezigen...
|
|
|
|
|
|
#137 | |
|
|
Citaat:
In Leuven zou ik komen.. |
|
|
|
|
|
|
#138 | |
|
|
Citaat:
![]()
|
|
|
|
#139 | |
|
Parlementslid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#140 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|