![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Banneling
|
![]() over hoe mensen kleine Hitlertjes worden in een uniform, een links bestuur, naïeve snowflakes en onverantwoordelijke ouders :
Citaat:
-een blaam en een cursus agressiecontrole voor de agenten -een transparante procedure voor de gemeenteraad -en mss die onverantwoordelijke papa ontzetten uit zijn ouderlijke rechten en dat kind bij zijn mama plaatsen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik begrijp ook waarom. Want tenslotte is dat geen straf maar een beloning voor het folteren/martelen/mishandelen van gevangenen.
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() ik kon maar proberen hé ![]() nu in dit geval, met dat links gespuis, niet veel compassie mee. anderzijds, heb al genoeg op straat gelegen met tripkes rond, genoeg empathie om te beseffen dat er serieus wat crapuleus gespuis tussen de flikken rondloopt ook. Laatst gewijzigd door Anna List : 15 oktober 2019 om 10:14. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar het is tegelijk ook de eerste stap naar de vrijheid. Met andere woorden: het hangt van de context af.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
"Er mag alleen geweld worden gebruikt als er geen andere opties zijn. De politie mag ook niet meer geweld gebruiken dan nodig. In geen geval mag politiegeweld als straf worden toegepast." |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Is er reactie opgekomen vanuit de overheid of niet en tracht de overheid het stil te houden zoals ze met zoveel onrecht de burgers aangedaan al altijd doet??? Neen, de overheid heeft gereageerd dat het onderzocht gaat worden... Dus de hele zaak opvolgen lijkt aangewezen voor degene die er een punt van willen maken... Maar verdomme hier een hele draad verkloten door de hele tijd, altijd en opnieuw over dat ene geval te komen praten zonder ook maar het minste nut en alsof er verder niets gebeurd zou zijn... Wie denken jullie hier mee in de verdomhoek te krijgen??? Wat willen jullie hier mee verbergen??? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik herhaal dat er verzachtende omstandigheden kunnen zijn. Want die linkse rakkertjes kunnen je echt het bloed van onder je nagels pesten.
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik herinner me nu een oude verdraaiing van een spreekwoord:
wie een stok heeft, gaat alras rond kijken of er niet ergens een hond te slaan valt.
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar ik snap wel dat gij daar zoiets in leest om weer je mantra af te kunnen dreunen...ge vergat evenwel nog 'froncophone' erbij te vermelden Wat denk je _naar eigen zeggen van de flikken van de softere behandeling van linkse groeperingen _ ook wat meer te kloppen op linkie-winkies ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
In de psychologie staat machiavellisme voor een bepaald soort persoonlijkheidsstoornissen. Niets in dit land is machiavellistischer dan de PS. Niets is zo asociaal als de PS-politiek. Grote armoede! Slecht onderwijs! Hollande achterna! Het verliezende kamp in de laatste verkiezingen! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat mij opvalt dat is wanneer het echte Brussels crapuul op straat voor herrie zorgt dat ze daar dan wel een pak zachtaardiger tegen zijn....nog straffer ze druipen het af met als uitleg dat het beter was van niet tussen te komen om verdere escalatie te vermijden ....Ook met hooligans zijn ze een pak milder. Je hebt natuurlijk al vlug begrepen wie de vrienden zijn en wie niet van onze politie ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |