![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Op zoek naar de Belgische oorzaken van het debacle hield ik mij altijd één regel voor ogen... "Het water stroomt altijd naar de zee..." Dan heerste de contradictie van hoe het kon dat economisch welvarend Vlaanderen steeds het onderspit moest delven tegenover profiterend Wallonië... Tot mijn fank (in die tijd) viel en je de mogelijke opbrengsten van een goede Vlaamse of andere ondernemer vergeleek met de jaarlijkse vaste pot aan belastingsgeld... Dus iedereen die wou ondernemen wist waar de grootste kans op winst lag... wat vriendjespolitiek, een beetje durf en je zat aan die enorme Belgische pot waar veel geld uit te halen viel... Laat de Vlamingen zich maar doodwerken in zelfstandigheid, de Belgische pot zou er alleen maar groter om worden... en zelfs als men, de ogen zijn altijd groter dan de buik nog meer wou, met de Waalse sossen als verbrassers en de Vlaamse rijkdom als onderpand kon men zijn zakken nog jarenlang dik vullen met de intresten op de intresten op de intresten van de enorme staatschuldenberg die zo opbouwd werd... En zo zie je dat de enige regel die ik nooit uit het oog verliet, nl. 'het water stroomt altijd naar de zee' mij naar de blijvende oorzaak van de gedwongen Vlaamse slavernij tot het nu failliete België bracht... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
|
![]() Citaat:
Gegarandeerd dat ze vol komt te zitten met uit gerangeerde van andere partijen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Ik zeg: doen!! Om dan na de eerstvolgende verkiezing vast te stellen dat die partij van kontendraaiers nog geen 10% haalt... ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat komt ook voor een groot deel door de Vlaamse poco media. Die doen altijd alsof de PS een doorslaggevende factor is in de vorming van een regering. Door dergelijke berichtgeving krijgt zo'n partij ook een veel belangrijker elan dan ze eigenlijk waard zijn.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ook eigenaardig dat de Poco media steeds spreken van de N-VA als de grootse partij van Vlaanderen. Alsof er nog een andere partij ,de PS dus, de grootste partij van België zou zijn . Laatst gewijzigd door Witte Kaproen : 22 december 2019 om 12:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Na het journaal volgt het nieuws. Voor de rest in het al demoniseren en culpabiliseren dat de klok slaat door de verzamelde "Kwaliteitsmedia". En nòg hebben de belzieke manipulatiemachines de SEPARATISTEN na tientallen jaren niet kapot gekregen. Integendeel! Ze hebben er het tegenovergestelde mee bereikt dan wat de bedoeling was.
![]() |
![]() |
#132 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dan halen ze de kiesdrempel niet eens of een OVLD verkiezingsuitslag of zo. Ik ben heel benieuwd of dat BDW zo dom is van vrijwillig de N-VA te vernietigen, eens kijken of dat hij een Schiltz² gaat doen.
Laatst gewijzigd door Xenophon : 22 december 2019 om 14:54. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Neen.
Als ik u zou willen kloten, dien ik m'n stem aan de bazenpoepers van de 0-VLD te geven, hé, of aan die van de N-VA.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 22 december 2019 om 16:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Banneling
|
![]() Cd&v moest zich ook gewoon bij paars-groen aansluiten. Sinds wanneer houdt die partij zich bezig met taktiek ipv een plan voor het land? Cd&v is precies ook niet meer centrum maar gewoon een rechtse partij.
Nva zit in kramp vanwege het Vb, Cd&v zit in kramp vanwege beide voorgaande partijen. En ondertussen hebben we nog steeds geen regering. Laatst gewijzigd door Guinevere : 22 december 2019 om 16:49. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Edit: ik heb ondertussen vier 'regeringen' (en ik ben er vet mee) die zich op de ene of andere manier met mijn bestaan kunnen & mogen bemoeien: éne in scheeflopende zaken, een Brusselse, een Vlaamse, en dan nog die van de Fédération Wallonie-Bruxelles. Als ik u er een plezier mee kan doen: kom ze maar halen; ik vraag er geen ene eurocent voor.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() Laatst gewijzigd door djimi : 22 december 2019 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Guinevere : 22 december 2019 om 17:03. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#139 |
Banneling
|
![]() https://m.standaard.be/cnt/dmf201912...=3402437416340
Bekijk de video onder het artikel aub. Kernwoord: begroting. Laatst gewijzigd door Guinevere : 22 december 2019 om 17:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Guinevere : 22 december 2019 om 17:05. |
|
![]() |
![]() |