![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Awel als gij daarmee afkomt dan impliceert dat : 1) Gij uw bronnen moet checken...niet ik 2) Het blijkbaar meer te doen was voor die politieke sneer naar links dan die stomme aanpak an sich 3) ge ervan uit gaat dat enkel links blijkbaar stomme dingen doet om hun vermeende ideologie niet hoeven te verloochen |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vraag/opmerking was : hoe kan men ( <- overheid ) die in quarantaine gaan plaatsen, laat staan dat ge ze allemaal weet zitten. Ge kunt ze moeilijk buitensleuren, deporteren en onderbrengen in grote centra Ge kunt ze ook moeilijk allemaal individueel gaan inmetselen in hun eigen huis of appartementje voorzien van extra bewaking Dus neen Op een uitzonderlijk geval als een ouderlingentehuis, sanatorium, etc zullen de personen zelf hun eigen quarantaine thuis moeten organiseren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Sluiten (of in afzondering) ja, goed idee .. maar dat dan weken vóór dat het ooit ter sprake kwam Open ja, goed idee ... ze hebben het nu toch al massaal overgebracht ...' t zit toch overal en die kinderen zijn waarschijnlijk de eersten die nu al buffer kunnen fungeren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#126 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() WOW staat of stond dat niet voor 'Waardig Ouder Worden?'
![]() Heeft u ook iemand in huis of in de buurt wonen die compleet doorflipt door de 'aanval' van het Covid-19?
Ik citeer Confucius: Als straffen niet op de juiste wijze worden opgelegd, weten de mensen niet waar ze aan toe zijn. ![]() Ook citeer ik A. Einstein met graagte: Bidden verandert de wereld niet, maar bidden verandert de mens en de mens verandert de wereld. Laatst gewijzigd door Universalia : 23 maart 2020 om 11:56. |
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uwe spiegel is de mijne niet, he! ![]() Wulpse Ouwe Wortelen, ja!
...que quand les soirs d'orage des chinois cultivés me demandent d'où je suis, je réponds fatigué et les larmes aux dents: "Ik ben van Luxembourg". Laatst gewijzigd door Jay-P. : 23 maart 2020 om 12:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Verkeerde aanpak? Er zijn er nochtans die er anders over denken en toevallig denk ik ook zo. Proud to be a Belgian:
https://www.demorgen.be/meningen/het...zijn~b59fc8ae/ Citaat:
https://forum.politics.be/showpost.p...&postcount=322 ‘…De blauwe Minister van Justitie plaste tegen een politiecombi…’ Laatst gewijzigd door Dadeemelee : 23 maart 2020 om 12:10. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 maart 2020 om 12:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Indien het waar is dat Zuhal Demir dit heeft gezegd of geschreven, dan heeft ze gelijk. Meer dan gelijk zelfs. Als het goed is, zeggen we het ook: integreren, Nederlands leren, waarden aanvaarden die hier gelden. Punt uit. Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 maart 2020 om 12:28. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() zeveraars
In tijden zoals deze is het verdomme net nodig die richtlijnen aan winkels etc in zoveel mogelijk talen te afficheren |
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() In die optiek hebt u zeker een punt. Maar dat is dan ook de enige optiek.
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 maart 2020 om 12:31. |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Niet dat het raadzaam of integrerend werkt maar mensen hebben het perfecte recht om geen Nederlands te leren ook al verblijven of wanen ze in Vlaanderen. Wat we niet moeten is hun bedienen (da's vrij duidelijk verankerd in de taalwetgeving) in hun taal En het is ook hypocriet te gaan stellen dat we ze niet mogen 'pamperen' om hun soms tegemoet te komen in hun taal als we zelf ons hand er niet voor omdraaien andere talen te hanteren. Vertel me eens waarom ik als bv bakker wel Engels mag gebruiken om klanten te lokken of iets te verduidelijken maar geen Turks ook al zou mijn cliënteel voornamelijk uit Turken bestaan ? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Aan welke regels houdt de prutspartij van de N-VA zich niet? Is De Wever op de vingers getikt omdat hij in zijn tweede verblijf in Nieuwpoort vertoeft zoals Connor en Peeters? Hebben de tsjevenburgemeester en alle vijf de tsjevenschepenen van Nieuwpoort De Wever bij zijn lurven gevat? Woonde De Antwerpse burgemeester een meeting met de Antwerpse hulp- en ordediensten hij (met mondkap) ipv van zijn biezen te pakken zoals moddervette Maggie?
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() DAAR zit de hond dus gebonden. De Wever houdt zich aan de officiële taalwet.
Het Oosten: De kiezer heeft niet altijd gelijk. De kiezer heeft alleen gelijk als hij stemt zoals Het Oosten het zou willen. Laatst gewijzigd door Knuppel : 23 maart 2020 om 13:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 maart 2020 om 13:04. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Leiau Twie had destijds wel een oplossing om de besmetting in de Kongo te beheersen.
Vooruitziend? En 't heeft verdomme tot vandaag blijkbaar resultaat: ![]()
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moeten staat opstal! Je weet toch ook welke partij onderwijs in de moedertaal van allochtone kinderen wil? Omdat dit hen helpt om beter te integreren dan hun ouders? Wat een onverantwoordelijke booswichten toch, die Vlaamsch-nazionalisten!
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat heeft dat nu met het onderwerp te maken? Uw zoveelste Leopold-Godwinpunt. ![]() Laatst gewijzigd door Het Oosten : 23 maart 2020 om 13:14. |
|
![]() |
![]() |