![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al de rest is larie en apekool. Als de buren datzelfde principe hanteren is er niks aan de hand. Indien niet hebben de buren, of beter gezegd; de kinderen van de buren problemen. Niet ik, noch mijn kinderen.
Chaos, Panic & Disorder... My Work Here Is Done No other religion [past or present] inspires the sort of hate that the "Religion of Peace" produces. All change is not growth, as all movement is not forward. ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
VB was helemaal geen jaren voor... ze staan jaren achter en dat gaat zo blijven vrees ik..dat zet ge nu nog eens in de verf dooe te beginenn over 'pamperbeleid' Fluppe is daarbij begonnen als relschopper die niets liever deed dan bruin mannen in elkaar klopte gewoon omdat ze bruin waren. Dat fabeltje van den islam te bekritiseren/bekampen etc is pas veel later gekomen, na de naamsverandering, omdat nog net in de krijtlijnen van het wettelijke past ...en dat weet ge goed genoeg want gij zijt ook ni van gisteren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Islam staat zo een 400 jaar achter op het christendom (om in die termen te spreken - het is nog steeds relgie; en ik probeer in die context evolutie te vermijden). Vanzelfsprekend komt er een moment dat ook binnen die religie baan kan en mag gemaakt worden voor relativering. Het is een kwestie van tijd. Nu is het wel zo, dat 400 jaar geleden, wij (het nu zo moderne Westen) in de naam van religie verschikkelijke dingen hebben gedaan. Er zijn heren die hun zin hebben doorgedreven in de naam van religie. Men zou dus denken, dat we onze les geleerd hebben, en niet al te veel door de vingers moeten zien omwille van religie. Helaas kan daar niet over gepraat worden, want dat is racisme ...
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dus ja ...(oa) het vb is het die onze rechtstaat aan 't onderuit halen is |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Al vergeten dat Belgie al dikwijls op de vingers werd getikt voor het schenden van Rechten van de Mens? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#127 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Neen dus Die zijn gelijk Waarom zou ik die minder rechten bedelen ? Citaat:
Citaat:
ik denk dat ge uw schromelijk vergist hé Als zowel gij en uw buur dezelfde mening zijn toegedaan en jullie vinden van mekaar dat de ander minder rechten heeft dan treedt er pas een serieus probleem op |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Toen ik tien jaar was, leerde ik in het vierde leerjaar een spreekwoord. "Het hemd is nader dan de rok" Wat een smerig spreekwoord ...
![]() |
![]() |
#129 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is er niet duidelijk aan '' De islam staat haaks op onze waarden en normen''?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#131 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hier kan ik me in vinden en dan .. Citaat:
Wat racisme of discriminatie is is dat bepaalde lui hun met mindere rechten willen bedelen net omwille van de nakende dreiging in het achterhoof of de mindere beschaafde achtergrond...gelijk hondjes die ge strak aan de leiband moet houden Maw 'Het niet al teveel door de vingers zien' dient precies gelijk te zijn en de wet bepaalt dat Dus niet strenger of meer restrict Anders is het verdomme terecht dat daar niet over kan gepraat worden. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
...en wat heeft dat precies met Fluppe te maken en het feit dat die de uvrm een vodje papier is ? Ge schijnt maar net de inconsistentie te willen inzien. ge zegt langs de ene kant dat den islam-aanhanger hun boekske boven de wet stellen en al helemaal boven de uvrm Ge stelt dat den islam meer dan een godsdienst is maar een ideologie Doet het vb net hetzelfde ( weliswaar vanuit een andere ideologie) dan ziet ge daar geen graten in....meer nog hij mag zelfs koesteren en proberen daaraan te sleutelen Laatst gewijzigd door praha : 24 april 2020 om 19:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
https://www.demorgen.be/nieuws/bidde....google.com%2F Citaat:
'De politie sloot de straat af ...' Komaan zeg. Die mannen vragen geen toestemming, bezetten een straat en de politie (ocharme toch) sluit dan maar de straat af.
“I don’t understand bus lanes. Why do poor people have to get to places quicker than I do?” — Jeremy Clarkson Laatst gewijzigd door Travis Bickle : 24 april 2020 om 19:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#136 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik zeg niet dat ge als het sinterklaas is je een even groot cadeau moet kopen voor de kinderen van uw buren hé Het gaat hier over wettelijk rechten en plichten. Die zijn verondersteld voor iedereen dezelfde te zijn...anders werkt het bestel niet. En al wat ik hier hoor is : neen hoor die van de buren zijn ondergeschikt ...en dan spreek ik nog niet over het kleurke van die buren |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat FDW de Rechten van de Mens nog niet schond en de Belgische regering met de 3 klassieke partijen dat wel al deden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En wat heeft 'kleur' hier weer te zoeken? Wat me vaak opvalt in dit soort discussies (kritiek op de religie islam); is dat telkens weer 'het kleurke' er wordt bijgesleurd; en dit niet door hij/zij die de kritiek uit. Het zal me wat of iemand geel, rood, bruin, zwart of wit is. Het gaat hier over religie en haar aanhangers; niet over kleur.
![]() |
![]() |
#139 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#140 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() wat snapt ge niet an het simpele feit dat iedereen dat mag denken en voor zichzelf uitmaken maar niet voor een ander ?
|
![]() |
![]() |