![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Mobiliteit & verkeersveiligheid Een nieuw themaforum! |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Bwah, ik weet van mijn Skoda-dealer dat ze geen dieselwagens meer overnemen bij aankoop van een nieuwe wagen. Benzines wel. Zeker de kleine benzines.
Voor occasiediesels maken ze geen plaats meer vrij op hun parking. Ze krijgen hun recente stockdiesels ook moeilijk kwijt. Dus trek uw plan bij een diesel. Mss is dit filmpje wat anders als gazettepraat: Citaat:
Maar volgens diverse media nog altijd niet. Met de coronacrisis is het nog erger, alhoewel deze groothandelaar de moed erin houdt...: (met dumpingkortingen?) Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 25 juni 2020 om 15:15. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#125 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tesla kan blijkbaar beter tegen de pandemie dan de anderen. (best alles lezen)
Verkoopsmaand maart 2020. Citaat:
http://ev-sales.blogspot.com/2020/04...arch-2020.html Laatst gewijzigd door Micele : 28 juni 2020 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#127 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Personeel op tijdelijke werkloosheid, banken en leveranciers moesten uitstel op betaling slikken. Neen, de VAG bazen hebben weinig last van de diesels.
![]() |
![]() |
#129 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
en bij de 50.000 euro dat men mij gaat bevestigen dat wanneer ik die auto volgend jaar wil inruilen voor een Skoda Kodiaq ze die Superb niet meer gaan willen overnemen en er mijn plan ga moeten mee trekken ? Zelfs niet aan de door hun voorgestelde overnameprijs ?? Straf .....heel straf. De eerstvolgende keer ik voorbij een Skoda dealer kom ga ik dat eens vragen. ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 28 juni 2020 om 13:21. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#130 | ||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Ik had als context een filmpje van 2018 bijgevoegd, wslk klik je dat sowieso niet aan: Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 28 juni 2020 om 14:48. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#131 |
Staatssecretaris
|
![]() elke euro 6 diesel is al proper als het van betrouwbare producenten komt .....de simpelste test is je ogen gebruiken (kijk in uiteinde uitlaat )
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik had het hier over. De verklaring waarom Tesla minder onderhevig was aan coronatoestanden. Al de rest is zever in pakskes. En RD gedrukt voor de mooie naam die je me gaf. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Euronorm 6 a b en ook nog c : in de regel allemaal sjoemeldiesels, of ruim boven de NOx-norm. Bij euronorm 6 c met wat geluk en degelijk merk en model kun je zeker eronder zitten (indien adblue-inspuiting en reservoirinhoud voldoende). Die euronorm 6c (~1 jaar aangeboden) is wel niet de grootste hoop dat is euronorm 6b (>3 jaar aangeboden), bron: https://de.wikipedia.org/wiki/Abgasnorm Vanaf euronorm 6d-Temp ben je pas 99,9% zeker. Bronnen ADAC , Duitse overheid, enzovoort. allemaal bronnen 2018, zelfs links van 2019. Kijk naar de blokjes euro 6 diesels wie er groen staat, geen enkele, een achttal die oranje hebben of (nipt) voldoende. Dat is hooguit 10%. Citaat:
![]() Wil je het aantal miljoenen sjoemeldiesels weten wat er nog rondrijdt in Europa of beter in Duitsland? Daar kan ik nog officiele cijfers van terugvinden. Laatst gewijzigd door Micele : 28 juni 2020 om 15:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Had ik iets weggelaten van de gequote tekst? Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 28 juni 2020 om 15:29. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#136 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat is zever? Schrijft autogids zever? Wat is het?
Kun je eens eindelijk zeggen wat je concreet bedoelt? In begrijpbare taal. a.u.b. Waar juist zever ik erop los? ![]() Dit was mijn tekst (en nog wat over niet correcte cijfers) Tesla kan blijkbaar beter tegen de pandemie dan de anderen. (best alles lezen) Verkoopsmaand maart 2020. Laatst gewijzigd door Micele : 28 juni 2020 om 15:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#137 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het feit dat Tesla minder geleden heeft door de cris... och laat maar, ik heb het geschreven. Ofwel las je het niet ofwel begreep je het niet.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#138 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit schreef ik: Tesla kan blijkbaar beter tegen de pandemie dan de anderen. (best alles lezen) Verkoopsmaand maart 2020. Waar zever ik erop los? Of was dit je post niet? Citaat:
Laatst gewijzigd door Micele : 28 juni 2020 om 15:42. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#139 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Link zonder specifiek commentaar, want mensen met leesproblemen vinden mij toch maar een eroploszeveraar.
![]() Nochtans had ik al in andere draden een paar maal geschreven dat Tesla contactvrij autos kon leveren, zelfs met filmpje van Tesla-store in de buurt van Gent. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#140 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tesla had gewoon een betere (op dat moment) manier van uitlevering. Ondertussen mogen de andere merken ook uitleveren en zal uw kromme redenering rechtgetrokken worden in absolute cijfers. |
|
![]() |
![]() |