![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Coronacrisis het virus raast doorheen de wereld, met gevolgen voor interpersoonlijke relaties, mobiliteit, economie, gezondheid(sbeleid), ... Plaats hier de discussies over dit onderwerp. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is wie niet in de mogelijkheid is om die solidair moet zijn met de anderen. Wie geen terras heeft moet niet zagen als iemand in de mogelijkheid is om z'n tafels en stoelen buiten te zetten. De bevolking is hierbij gebaat en niemand heeft er last van. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik vind dat een rare vorm van "solidariteit" (ik ben er wel voor, maar het is meestal zo niet dat het klinkt), dat diene die niet kan, dat maar moet aanvaarden! Meestal verstaat men toch onder solidariteit dat diene die geen probleem heeft, maar mee moet ambras hebben voor diene die nie mee kan he. Waarom zijn jongeren dan "solidair" met de ouderen die zogezegd dood gaan ? In uw solidariteit (en nog eens, ik ben daar voor natuurlijk) moeten de ouderen die dood gaan "solidair" zijn met de jongeren door die niet te hinderen. Ja. Maar dat is totaal het omgekeerde van wat tot nu toe gedaan werd. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#123 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het kwam zojuist nog toevallig aan bod in het journaal. Wat is het probleem met terrassen openen. Desnoods op het strand. Geen dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#124 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Kwestie is dat je de spuit had. En that's it.
![]() |
![]() |
#125 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou goed nieuws zijn. Dan denk jij dat ze het nieuwe regime laten vallen eens iedereen een spuitje gehad heeft ? Lijkt mij een beetje te gemakkelijk. Eens dit geinstalleerd is, geraken we hier niet meer uit hoor, spuit of geen spuit.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#126 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Wij hebben jaren goed geleefd met de helft minder wetjes maar met een degelijke opvoeding waar respect voor jezelf en de medemens nog aan bod kwamen.
![]() |
![]() |
#127 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Decaluwé dreigt met sluiting stations
De West-Vlaamse gouverneur Carl Decaluwé vraagt een structurele oplossing voor de te hoge bezettingsgraad op de treinen richting kust: ‘Ook de NMBS moet zich aan de coronaregels houden. Zij moet erover waken dat de bezetting op de treinen binnen de perken blijft. Komt daar geen verandering in, dan laat ik deurwaarders daar vaststelling van doen en stap ik naar de rechtbank. Desnoods sluiten we zelfs stations.’ bron: dS Kan het nog zotter ? |
![]() |
![]() |
![]() |
#128 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#129 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() *lantaarn*knoop*...
![]() |
#130 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op den dijk nog enkel verplicht tijdens de vakantieperiodes, drukke periodes. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#131 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar nog willen ze het niet begrijpen. Apen zijn slimmer. Wat ze verloren hebben op die stomme betonnen dijk is me een raadsel....zijn er geen andere en leukere plaatsen om wat te wandelen dan ?? Een streepje zon en ze staan met 10.000 te trekken en te duwen over die betonnen oersaaie aartslelijke dijk. Met wat geluk rijden er ook nog wat billenkarren tussendoor ![]() En dan staan die apen een uur aan te schuiven voor een bolletje ijsje van 4 euro waarna ze een uur gaan aanschuiven om eens te kunnen pissen. En dat noemt men dan een welvarend land ![]() ![]() ![]() Nergens is de zinloosheid van het bestaan zo tastbaar als op de dijk van het Noordzeestrand ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 februari 2021 om 13:18. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#132 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Er zijn echter vele anderen. En ik voel mij echt geen aap. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#133 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Volgens mij ga je daar weinig mensen tegenkomen die echt de zee koesteren toch met wat ik dan versta onder de zee koesteren. Volgens mij zijn dat eerder mensen die de E 40 volgen tot waar ze niet meer verder kunnen en wel moeten stoppen ![]() Maar maakt niet uit hoor....ieder zijn ding ![]() ![]() Laatst gewijzigd door fred vanhove : 25 februari 2021 om 14:59. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#134 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Meer dan sluiten en verbieden komt daar niet meer uit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#135 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Goed initiatief.
Middelkerke plaatst picknicktafels op zeedijk De kustgemeente Middelkerke zal tijdens de paasvakantie 30 picknicktafels plaatsen op de zeedijk. Daarmee wil burgemeester Jean-Marie Dedecker de drukte rond takeaway en raamverkoop beheersen. De tafels staan er elke vakantiedag tussen 10.00 en 20.00 uur. Bron: dS Ik hoop dat andere kustgemeentes hetzelfde doen. ![]() |
![]() |
![]() |