![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#121 | ||||||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Discriminatie!!!
Citaat:
Bovendien maakt u een grote vergissing door de mening van rokers sowieso links te laten liggen. Het is niet omdat iemand een ongezonde gewoonte heeft dat zijn mening waardeloos is. Citaat:
Het is zo ver... We zijn op kleuterschoolniveau beland. Citaat:
En zo is het evengoed mijn goed recht om daar niet mee akkoord te zijn en weerwerk te bieden. Door bv vragen te stellen, die u dan pertinent weigert te beantwoorden. Dát is pas schade toebrengen aan een draad. Citaat:
Maar het wordt een heel ander verhaal als iedereen plots uw taaltje zou gaan gebruiken. Daarom bied ik weerwerk. En dat mag ik. Als u daar niet tegen kunt raad ik u sterk aan een ander platform dan een internetforum te gebruiken om uw mening wereldkundig te maken. Citaat:
Het is niet mijn fout dat uw uw koekje van eigen deeg niet lust. Citaat:
En ik bied een tegenstoot tegen uw tegenstoot en dat is evenzeer toegestaan. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Terwijl u hierboven nog aanhaalt dat wij (de rokers) ons maar elders op dit forum moeten gaan amuseren met draden over roken. U bent hier in deze draad over roken begonnen. Puur op basis van mijn avatar. Terwijl dit niks met het onderwerp te maken had. En nu zou ik op een ander over roken moeten gaan beginnen? Gat branden, blaren zitten jongen. Citaat:
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 3 augustus 2020 om 18:35. |
||||||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#122 | |
Staatssecretaris
Locatie: niet Herstapel, Luik, Kortrijk, Antwerpen of Vilvoorde
|
![]() Citaat:
Na een vluchtig onderzoek heb ik "Egypte" als gehuchtsbenaming slechts drie maal gevonden. te Edelare (gem. Oudenaarde) te Oedelem (gem. Beernem) te Oostkerk (gem. Tubeke) Een uithoek van een gemeente wordt soms op vermakelijke wijze naar een ver afgelegen land of streek vernoemd. Zo komt de benaming "Turkijen" ook meermaals voor. "Turkijen" kan mogelijkerwijs uit een ouder "Terkeien" verhaspeld zijn. "Egypte" was vroeger en nu nog onder andere namen bekend: Misr (bij de Moren ofte Arabieren), Mudraya (bij de Varzen ofte Persen). De oudste inheemse benaming was "Kemet" en betekent het "Zwarteland". De bewering van die "gast" kan bijgevolg naar de prullenmand verwezen worden. In sommige talen wordt een zwervend volk op verkeerde wijze "Egyptenaren" (gypsies) genoemd. Met grasrijke groeten
Een goede Vlaming draagt geen muilband. Hij rookt, besproeit, sluikstort of gokt nooit en heeft geen hond of poes. Hij begeeft zich te voet of met het rijwiel en onthoudt zich van geurwater, geestrijke of zoete dranken en andere verslavende middelen. Hij is gespierd en streeft dus een gezond lichaamsgewicht na. Hij beschermt zijn wondermooie Nederlandse taal en zijn schitterend Vlaams land tegen vreemde smetten. Hij laat zijn leven niet door een wijf vergallen. |
|
![]() |
![]() |